РешеноEsiaktivs.lv - Briesmīgs serviss un prece ar defektu
Iegādājos caur mājaslapu balansa dēli ar piegādi uz Omniva pakomātu.
1) veikala personāls zvana un Saka, ka paku nevarot ielikt pakomātā un, lai braucu precei pakaļ uz veikalu
2) atbraucot uz veikalu izņēmu pasūtījumu, un mājās pamanīju, ka dēlim viena mala ir atsista un prece ir ar defektu. Sazinoties par iespēju samainīt preci nesaņēmu nekādu atbildi.
Neiesaku iepirkties šajā internetveikalā. Briesmīgs serviss, nekompetents personāls un tiek izsniegta prece, kas ir ar bojājumu, iepriekš nebrīdinot klientu
Комментарии (1)
Pasūtīju preci ar zemeņu garšu, bet saņēmu ar citu. Turklāt komentārā pie pasūtījuma norādīju, ja gadījumā zemeņu garša nav, lai sazinās ar mani telefoniski. Bet protams ar mani neviens nesazinājās un atsūtīja to ko atsūtīja.Un mēģinot viņus sazvanīt protams man tas neizdevās un neviens man arī neatzvanīja.