Erebuni - Slikts serviss, apkalpošana, oficianta bezkaunība
Diemžēl, dzimšanas dienas pasēdēšana, Erebuni, bija briesmīgākā diena. Nekad vairs neatgriezīsimies šajā vietā un nevienam arī neiesaku. Viss sākās jau ar rezervācijas zvanu, kad gribējām rezervēt vietu 6 personām, pa telefonu, mūs jau pasūtīja pāris mājas tālāk, tādu attieksmi. Ar grūtībām sarunājam galdu. Ieradāmies, jau cita problēma. Pasūtījums tika pieņemts un aizmirsts, atnesa 6 cilvēkiem tikai 4 cilvēkiem ēdienu pārējiem diviem bija jāskatās kā pārējie ēd. Divas reizes aizmirsa atnest pasūtījumu! Kad mēģinājām atgādināt oficiantei, kur pasūtījums: uz, ko viņa atbild. >vai tad neatnesu es tev? < un tādu sejas attieksmi, ka es būtu vainīga. Palūdzot sāli, oficiants > vai tad nepietiek, par maz? < nerunāšu par ēdiena kvalitāti, ko beigās atnesa - briesmīga. Kokteiļus bez salmiņa sāk nest, bija iedurts tikai plastmasa adatiņa, salfetes tik plānas, ka spīd cauri. Tāda sajūta ka naudas nav restorānas, lai iepirktu lietas, un oficianti paņemti bez pieredzes, nezina kā pret klientu runāt. Rumja bija. Nepatīkami ka tur par pasēdēšanu atstājām 400eur. , un pāris eiro par k. Kkādu darbu oficiantiem. Liels bija pārsteigums ka oficiante, nometa 5 eur. , rumji sāk pieprasīt daudz lielāku kabatas naudu, par labu apkalpošanu, par labu apkalpošanu. Esmu šokā, tur nekā laba no apkalpošanas nebija. Pienest sūtījumu aizmirst 2 reizes, rupja attieksme, ēdiens nav ēdams, salfetes un sāls zēl, netīri galdi.
Nekad nesvinēšu šeit dzimšanas dienu. Briesmīga vieta.
Комментарии (9)
Izsaku līdzjūtību, riktīgi 'Ebuni'. Pēc pandēmijas esmu ievērojis, ka ir dažviet tādas problēmas.
Paldies, par līdzjūtību . Diena bija ļoti sabojāta. 🤷🏼♀️
Dzimšanas diena, tāds piķis un tāds serviss. Viena no tādām tizlākajām lietām ko izdarīt, atskaitot aizmirst ir neatnest ēdienus reizē. Mums kompānijai citā vietā arī atnesa 3 no 5 zupu un parējiem jauzgaida kamēr uztaisīs jaunu. Protams atteicāmies, pabeidzām dzērienus un labvēlīgi rēķinā zupas neiekļāva.
Jums bija labs restorāns ar labu apkalpošanu. Gan jau ka kuram bija jāuzgaida oficianti pabrīdināja. Mums nebija dota tāda iespēja.
400eur par vnk ēšanu ir daudz par daudz liela summa. Tad jau varēja iet kādā viesnīcas restorānā tusēt ja jau tik daudz naudas...
Diemžēl nesen arī saskārāmies ar sliktu apkalpošanu. Gribējām laicīgi norezervēt galdiņu, telefoniski saņēmām atbildi, ka rezervācijas netiek veiktas. Ok, viss saprotams. Ieradāmies uz vietas un daļa galdiņi bija aizņemti un daļa rezervēti. Draugs jautāja, kā tā? Jūs telefoniski skaidrojat, ka rezervācijas netiek veiktas, bet šobrīd mums jāgaida, jo liela daļa galdiņu ir norezervēti?! Uz ko viesmīlis gados, atbildēja: "Tu tak kaut kur strādā vai ne? Un ja Tev priekšnieks saka, kas jādara Tu dari! Kas Tev nepatīk un par ko ir pretenzija." Pietam ilgi gaidījām ēdienu, jo viesmīlis izvēlējās primāri apkalpot galdiņus , kur sēdēja vismas 6 cilvēki, lai gan uz galdiem stāv bukleti, ka ne vairāk par 4 pie viena galda. Šī tiešām bija iemīļota vieta, kur paēst, bet pēc šī apmeklējuma vairāk uz šo vietu ēst nedodamies.
Jaiet buus pašai piestradāt, laikam, pec pandemijas cilveki nevelas stradat šai sveraa kur maksaa kapeikas
В ресторане подают мясо старую картошка вся в масле. Отдал обратно и с меня взяли деньги. Не советую сюда приежать останитесь голодные и без денег [slēpt]@!
Был последним клиентом, официант забираая счёт проверил есть ли чайавые, когда увидел что их нет начел спрашывать я с женой прешол или у меня первое свидание так как это обесняет тот факт что на чай не оставил🤣Моя жена присутсвовала при этом, я ему ответил что оставил на чай но нет налички. Чесно меня удивила его наглость. Не советую это место наглые официанты. Крч вечер был испорэчен.