www.sudzibas.lv eparts.lv Klientu apkalpošana?

eparts.lv - Klientu apkalpošana?

Detaļas pasūtītas, rēķins pilnā apjomā samaksāts.
Mājas lapā detaļu piegādes termiņš minētas 2 dienas.
Ir jau pagājušas 4 dienas - detaļas vēl neesmu redzējis un uz norādītajiem numuriem zvanot neviens neceļ telefonu. Kā es pārbaudīju, ka neviens neatbild? Zvanot ceturtdienas dienā plkst. 17:10 uz kontakttālruni un klausoties "mūziku un to, ka visas līnijas ir aizņemtas" viņiem veselu stundu. Pēc stundas (nepārspīlēts - pat iemūžināju savu rekordu uztaisot telefonā screenshot - sarunas ilgums 01:00:13 - bilde pielikumā) sapratu, ka nav jēgas ilgāk gaidīt, jo laikam jau ļooooti garas rindas viņiem ir... liela aizņemtība... (darba laiks uzrādīts līdz 18:00 - tādēļ šeit nestrādā arguments, ka neesmu zvanījis darba laikā).
Novēlu sakārtot iekšējos procesus uzņēmumam, kā arī pašu klientu apkalpošanu - jo pašam interneta veikalam un tā piedāvājuma klāstam/kvalitātei/cenai tiešām nav ne vainas - pretējā gadījumā nedomāju, ka komercdarbība ilgtermiņā būs veiksmīga, jo klients šeit noteikti nav pirmajā vietā. Veiksmi!

M

Комментарии (2)

P pilsētniece 04.10.2013

KAMĒR būs vientieši kuri samaksā par preci pirms to saņem tikmēr būs šādi uzmetēji, jo kur ir aitas tur ir cirpēji.

J Juris00007 02.10.2016

Pilnīgi piekrītu, arī es esmu saskāries ar līdzīgām problēmām no ši uzņēmuma puses...
Vairs neizmantošu eparts.lv pakalpojumues, un iesaku arī citiem uzmanīties!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы