Enefit - Uzbāzīga rīcība. Neatļauts zvans no robota.
Neatļauts zvans no Enefitrobota atkārtoti, iepriekšējo reiz 2019. G. Augustā. Zvana un piedāvā piedalīties īsā aptaujā, bet tas nozīmē automātiski pieteikties kaut kādiem jaunumiem/piedāvājumiem no Enefit. Neesmu viņu klients un nav bijusi ar viņiem nekādu darījumu.
Zvanot atpakaļ uz numuru, atbild robots un nav iespējams atteikties no uzbāzīgās reklāmas.
Комментарии (9)
Tas var notikt pat no pirkuma internetveikalā. Nosacījumos var palikt apakšā piekrītu partneru reklāmai.
Arī man zvanīja robots sabijos, bet aptaujā piedalījos. Otrā dienā saņēmu zvanu no enefit darbinieces kura mani iepazīstināja ar elektrības piedāvājumu un ļoti laipnā manierē atbildēja uz maniem jautājumiem. Kopš septembra esmu viņu klients un esmu apmierināta, jo ir gan pāris eiro ietaupījums gan ātra sasniedzamība.
Навязали свою услугу, обманули относительно тарифов. В итоге получили счет значительно выше обещанного. Из-за них мы потеряли свою скидку у предыдущего поставщика, но, несмотря на это, возвращаемся к нему, там в любом случае выгодней.
Visupirms vēlamies norādīt, ka Enefit, veicot automatizētos zvanus, nav apstrādājis Jūsu personas datus, kā arī Enefit rīcībā nav Jūsu personas datu. Proti, zvani tiek veikti uz automātiski ģenerētiem telefona numuriem, nesaturot papildu informāciju, pēc kuras būtu identificējama konkrēta fiziska persona. Kaut arī noteiktos gadījumos telefona numurs var tikt uzskatīts par personas datiem, Datu Valsts Inspekcija, skaidrojot personas datu apstrādi telemārketinga vajadzībām, ir norādījusi, ja persona saņem komerciālu paziņojumu, kurā netiek uzrunāta vārdā un uzvārdā (piemēram, sastādot telefona numuru pēc nejaušības principa vai adresējot elektronisko pastu nenoteiktai personai), persona nav identificējama, un tādējādi netiek veikta personas datu apstrāde. Par datu apstrādi būtu uzskatāma tāda saziņa, kas būtu adresēta tieši Jums, uzrunājot Jūs vārdā vai uzvārdā. Tas tādēļ, ka šādā gadījumā Enefit rīcībā būtu Jūs identificējoša informācija.
Bez tam automātiskā zvana laikā personai ir iespēja atteikties no tā, zvanu noraidot vai neturpinot sarunu. Savukārt, ja persona atsaucas zvanam un, vēloties saņemt papildu informāciju par piedāvājumu, sniedz sevi identificējošas ziņas, kā vārds, uzvārds, e-pasta adrese u.tml., tad uzskatāms, ka tiek veikta personas datu apstrāde un Enefit piemēro likumā noteiktās datu apstrādes prasības. Vairāk par Enefit veikto datu apstrādi pieejams Enefit mājaslapā šeit, kā arī šeit. Informējam, ka, sagatavojot atbildi uz šo vēstuli, mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai varētu īstenot mūsu pienākumu Jums atbildēt.
Ņemot vērā, ka esat izteicis iebildumus par saņemto zvanu, mēs parūpēsimies, lai turpmāk šādus zvanus Jums neadresētu. Sazinieties lūdzu uz kontaktu centru 60000055
Situācija sekojoša: Enefit piezvana manam tētim, kurš slimnīcā guļ ar insultu. Viņam ir runas spējas, bet tomēr neliela spriešanas un domāšanas aizture. Operatore iestāsta, cik Enefit ir izdevīgi. Tētis nosauc savus datus un līgums skaitās noslēgts. Visu pārbaudīju - viss ir legāli. Pierādījums - sarunas ieraksts. Tagad, lai atsauktu līgumu, tētim pašam jāzvana 14 dienu laikā.
Neanalizējot Enefit izdevīgumu - šāda pārdošana un līguma slēgšana ir vienkārši bezkaunīga!
Klientus nedrīkst izvēlēties pēc tādiem faktoriem kā spriešanas un domāšanas aizture. Enefit šādi nešķiro cilvēkus un visiem pilngadīgajiem ir tiesības izvēlēties mūsu pakalpojumus. Līguma slēgšanā tiek pārjautāts vai tiešām visu ir sapratis un vai ir kādi jautājumi. Neskaidrību gadījumā vienmēr var sazvanīt kontaktu centru un risināt šādus jautājumus. Mūsdienās daudzas lietas tiek risinātas attālināti, juridiski pareizi, arī ar telefona starpniecību. Atvainojiet, ja jums radās nepatīkama pieredze.
Protams, Jūsu tiesības ir juridiski sakārtotas. Tomēr...
Cilvēkam jābūt iespējai izvērtēt, salīdzināt izlasāmā formātā. Apdomāt.
Jūsu stratēģija izvēlēta dabūt sev viegli pierunājamos klientus. Šis nav jautājums tikai par manu tēvu, kas slims ar insultu, bet par daudziem veciem cilvēkiem, kas nespēj spriest kritiski un ir gatavi noticēt, ka tieši jūs esiet vislabākie.
Jūs vienkārši latviski sakot - "keriet uz muļķi".
Šie kā tv-shop un top shop. Uzvārās uz veciem cilvēkiem un invalīdiem ;).
Klientu servisa taalrunis NEKAD neatbild. Un sheit piespamots ar pashu darbinieku pozitiivajiem komentiem.