Enefit SIA - Enefit SIA/ Nelikumīga rīcība
Enefit nepiemēro maksājuma samazinājumu atbilstoši Mk noteikumiem nr. 345 "aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojuma noteikumi", tajā skaitā arī daudzbērnu ģimenēm nē.
Enefit atbild:
šobrīd gatavojam sistēmas, ceram, ka varēsim sākt piedāvāt nākošā gada sākumā. Ja esiet mūsu klients/-e šobrīd droši variet izvēlēties kādu no tirgotājiem, kas piedāvā šādas atlaides.
Lūgums veikt pārrēķinu pēc sistēmas ieviešanas par iepriekšējiem periodiem, par kuriem atlaides bija jāpiemēro atbilstoši mk noteikumiem, bet netika nepiemērotas, palika bez atbildes.
Комментарии (5)
Pievienoju komunikācijas kopiju GIF failā
https://www.screencast.com/t/G3xFYrRffe
Vēršam Jūsu uzmanību uz faktu, ka Ministru kabineta noteikumu 2.punkts Nr. 345 "Aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojuma noteikumi" neuzliek par pienākumu visiem Latvijā reģistrētajiem elektroenerģijas tirgotājiem iesaistīties atbalsta sniegšanas shēmā. Lai elektroenerģijas tirgotājs varētu piedāvāt aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojumu, ir nepieciešams rast tehnisku risinājumu, kā veikt datu apmaiņu starp elektroenerģijas tirgotāja sistēmu un Būvniecības valsts kontroles biroja uzturēto informācijas sistēmu.
Šobrīd no 12 komersantiem, kas tirgo elektroenerģiju mājsaimniecībām, 2 jau ir uzsākuši aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojumu. Vienlaikus Enefit aktīvi strādā pie tehniskajiem risinājumiem, lai pēc iespējas ātrāk varētu sākt piedāvāt aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojumu.
Vairāk informāciju par aizsargātā lietotāja tirdzniecības pakalpojumu varat atrast šeit: https://www.bvkb.gov.lv/lv/aizsargata-lietotaja-tirdzniecibas-pakalpojuma-organizesana.
Krāpnieku kantoris.
Tieši mana situācija. "Uzķēros"uz mazākas elektrības cenas piedāvājuma, bet tagad, pienākot pirmajam rēķinam Jūlijā par Jūniju, redzu, ka neesmu saņēmusi daudzbērnu ģimenes atlaidi ne par jūniju, ne arī saņemšu par jūliju, jo rēķinu saņēmu 5. jūlijā, tātad jūlijā jau nesaņemšu.
Vai tad viņi to nevarēja pateikt, kad slēdzu līgumu?! Pat zvanīju, prasīju, vai saņemšu daudzbērnu ģimenes atlaidi, teica ka jā. Bet ne ar vienu vārdu neteica, ka man pašai ir jāizmaina pakalpojuma sniedzējs portālā latvija.lv.
Tad vēl, kad slēdzu līgumu, abonenta maksa bija 1.-EUR, tagad jūnija rēķinā jau ir 2.-EUR. Rakstīju e-pastu, it kā labošot nākošā mēneša rēķinā.
Vēl, pienāk no Enefit sms, ielogojieteis un saņemsiet atlaides kodu kafijai Cirkle K. Nekāds kods nepienāca.