www.sudzibas.lv ELVI Veci produkti, slikts serviss

ELVI - Veci produkti, slikts serviss

Iegādājos saskābušu Karums sieriņu, kuru atvēru izejot no veikala un uzreiz atgriezos un piedāvāju samainīt pret citu. Atnāca veikala vadītāja un pateica - lai parādu sieriņa derīguma termiņu - 30.augusts (šodien 20.augusts). Pateica, nekā nezinot, ka esot sveigi, pie tam krievu valodā. Uz mani krieviski sāka lamāties citi veikala pircēji, ka es kavējot rindu ar savām sūdzībām, jo manu sūdzību apkalpoja viena un tā pati pārdevēja. Veikala attieksme ir - nekā nezinām, pati vainīga, ka nopirki. Šo veikalu savā dzīvē apmeklēju otro un pēdējo reizi.

21.08.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от ELVI Latvija Ответ от представителя 22.08.2025

Paldies par Jūsu ziņu. Lai varētu šo sūdzību atrisināt - vai varat precizēt, kurā tieši veikalā iepirkāties?

Дополнено ELIZABETE2 22.08.2025

Avotu 48, Rīgā. Tas notika vakar - 21.08.25.
Naudu man atgrieza, bet pazemojums palika.

Ответ от ELVI Latvija Ответ от представителя 22.08.2025

Paldies par precizējumu, zīmola vārdā ļoti atvainojos par šo situāciju un sazināsimies ar veikala vadītāju, lai noskaidro apstākļus un pieņem mērus attiecīgajiem darbiniekiem. Krievu valodā runājošā darbiniece noteikti nebija veikala vadītāja, visdrīzāk tā bija maiņas vecākā, jo šī veikala vadītājs ir vīrietis.

Izrunāsim vēlreiz ar darbiniekiem klientu apkalpošanas standartus un ļoti ceram, ka šādi starpgadījumi neatkārtosies.

Дополнено ELIZABETE2 22.08.2025

Veikala darbinieki nepārzina Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un kārtību, kā tās tiek aizsargātas. Kad man atgrieza naudu par saskābušo produktu, es lūdzu, lai man atgriež pirkuma čeku, tkā es biju iegadājusies arī citus produktus, tajà skaità piena produktus, par kuru svaigumu man nebija iespējas pārliecināties uz vietas un man bija pamatotas šaubas, ka tie varētu nebūt svaigi, iespējams ledusskapja darbības traucējumu dēļ. Man maiņas vadītāja pateica, ka čeku neatgriezīšot, jo tas ir vajadzīgs veikala grāmatvedībai par atgriezto sieriņu. Tas ir rupjš patērētaju tiesību aizsardzības pārkāpums, jo čeks man pienākas par pārējiem produktiem, par kuriem esmu norēķinājusies,.lai varrtu tos atgriezt, ja tie izrādītos bojāti. Maiņas vadītāja bija rupja, sāka man kliegt virsū krievu valodā, ka čeku nedošot un pārējie pircēji, kas gaidīja rindā arī sāka mani lamāt krievu valodā, ka ko es te iedomājoties, kas man nepatīkot, lai vācoties prom. Veikala maiņas vadītājai būtu jārūpējas par klientu interesēm, viņai bija jāatzīst, ka produkts izrādījies bojāts un ka.pricējs nav pie tā vainīgs, bet galu galā -es tiku pazemota un man nav sajūta, ka mani kāds šajā veikalā gaidītu.

E

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы