ELVI - Slikts serviss
Š. Gada 01.10. Gāju uz vietējo Elvi veikalu nopirkt veļas pulveri izvēlējos, arī vēl citu preci un gāju pie kases maksāt. Bet veļas pulverim nebija īstās cenas un es nevārēju viņu iegādāties. Kasiere maija sarmule sāka bļaustīties pavisu veikalu, kurš to preci ņēmis, kas licis plauktā, ziniet mani tas neinteresē. Es kārtējo reizi nevarēju nopirkt preci ko izvēlējos un kas bija ielikta plauktā. Ja precei nav cenas un nav ievadīta datorā un kases aparātā tad kāpēc jāliek plauktā? Un tā jau ir otrā reize, mans mērs bija pilns jo protams es šo pulveri nevarēju nopirkt un pacēlu balsi, bet tā vietā lai kasiere kaut ko darītu lietas labā, sāka arī pacelt balsi un nekaunējās man vēl pateikt ka man nav ko darīt, kā staigāt pa veikaliem un bļaustīties. Ļoti zemas kultūras kasiere. Jums Elvi veikaliem ir ļoti augsti saukļi-mēs cilvēkiem, mēs paši laipnākie-tā vis nav. Es vēlētos šīs kasieres un veikala vadības atvainošanos. Es savu naudu atstāju jūsu veikalā un vēlētos laipnu apkalpošanu. Galvenais ka šī nav pirmā reize. Par ko tas liecina? Ka kaut kas šinī veikalā nav kārtībā. Ar cieņu Indra Pavloviča, Priekuļos, egļu gatve 13-10, lv-4126. Šādu sūdzību rakstu pirmo reizi un vēlos sagaidīt atbildi.
Labdien, Indra!
Paldies par Jūsu viedokli. Esam sazinājušies ar veikalu ELVI Priekuļos. Mums ļoti žēl, ka veikala apmeklējums atstāja tik negatīvu iespaidu. Tehniskas kļūdas dēļ dati par veļas pulvera cenu nav ierakstījušies kasē – šī problēma tika atrisināta pateicoties Jūsu aizrādījumam. Lūdzu, pieņemiet mūsu atvainošanos par slikto servisu, un ceram sagaidīt Jūs veikala atkal – šoreiz uz pozitīvas nots!
Ar cieņu,
ELVI Latvija
Комментарии (1)
Elvi:
ļoti atvainojamies. par ko īsti?