ELVI - Slikts serviss
Labdien,
trešo nedēļu gaidu flīžu pasūtījuma atlikuma piegādi no veikala Elis Vaidavas ielā (tika pasūtīts 16 m2, atveda 11 m2). Atlikušo apsolīja nedēlas!- divu nedēļu laikā. Uz beigām iet trešā nedēļā (veikals atkārtoti pasūtīja no ražotāja 26.07.16.). Veikalu apmeklēju jau trīs reizes. Nekā!
Mājās nevaram pabeigt remontu.
Pirmās flīzes jau salīmētas. Noplēst nevaram.
Gaidu atbildi.
Vai šādas lietas jūsu veikalā ir ikdienā?
Labdien,
trešo nedēļu gaidu flīžu pasūtījuma atlikuma piegādi no veikala Elis Vaidavas ielā (tika pasūtīts 16 m2, atveda 11 m2). Atlikušo apsolīja nedēlas!- divu nedēļu laikā. Uz beigām iet trešā nedēļā (veikals atkārtoti pasūtīja no ražotāja 26.07.16.). Veikalu apmeklēju jau trīs reizes. Nekā!
Mājās nevaram pabeigt remontu.
Pirmās flīzes jau salīmētas. Noplēst nevaram.
Gaidu atbildi.
Vai šādas lietas jūsu veikalā ir ikdienā?
Labdien!
Mums ir ļoti žēl par radušos situāciju, bet diemžēl nespējam palīdzēt, jo esam veikals ELVI, nevis Elis. Ceram, ka Jums izdosies rast risinājumu kopā ar Elis veikalu. Pie mums varat nākt pēc pārtikas, kulinārijas un konditorejas.
Ar cieņu,
ELVI Latvija.
Комментарии (2)
:D jūs cerat sagaidīt no viņiem atbildi šeit? Pie tam ieliekot, ka sūdzība ir atrisināta? :D varbūt tomēr ir vērts kontaktēties ar veikalu tīkla ofisu? :D
Gaida no veikala ELIS, sūdzību raksta par ELVI veikala servisu.
Iedomāties komunicēt ar veikalu, laikam nav pašu spēkos! Kur cilvēkiem prāts iedomāties, ka visi veikali to vien dara, kā komunicē caur šo saitu?!