Elvi Ogre - slikts serviss
Šodien, 04.01.2019,veikalā Elvi, Ogrē Mālkalnes prospektā 3.
Ņemot ārā preci no ledusskapja tā nokrita zemē un saplīsa, sagaidījām zāles darbinieku, kurš teica, ka visu satīrīs, un, lai turpinām iepirkties, arī cita veikala kliente teica, ka mums ir tiesības nemaksāt par preci, ja tas nav vandālisms un patērētājam ir tādas tiesības. Devāmies pie kases, kur mūs apturēja apsargs liekot samaksāt par preci. Teicu, ka man tas nebūtu jādara, jo prece netika saplēsta tīšām, bet apsargs turpināja mani pazemot visas zāles priekšā, uzstājīgi liekot samaksāt par bojājumiem, nepaskaidrojot likumus un neuzklausot manu viedokli. Patērētāju tiesību aizsardzības likums nenosaka, vai pircējam jāsamaksā par nodarīto zaudējumu.
Es piekritu samaksāt par preci, lai tiktu ārā no neērtās situācijas kaut arī neuzskatu, ka man būtu bijis jāmaksā.
Cienījamā Gita,
No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Informējām apsardzi, ka tā rīkoties nevar.
Lūdzam Jūs ierasties veikalā, lai saņemtu atpakaļ naudu par bojāto preci, līdzi paņemot čeku!
Ar cieņu,
ELVI
Комментарии (1)
saprotams, ka negribas laiku un nervus tērēt -- vajadzēja likt, lai sauc policiju.