ELVI - Apkalpošana
Cienijamā «Elvi« veikala vadība cenšos saprast, kapēc strādājošais Elvi kolektīvs ir tik polarizēts, viena daļa ir ļoti atsaucīga un izpalīdzīga, bet otrā pat labdien skaidrā latviešu valodā nevar pateikt. Man ir sanācis ne vienu vien reizi iepirkties jūsu veikalā un sastapt diametrāli pretēju atieksmi labam servisam, sāksim ar labiem piemēriem ir patīkami kasieri kuri vienmēr smaida un ir atsaucīgi un vienmēr palīdzēs noskaidrot ja ir kādas neskaidrības, diemžēl nezinu vārdu , bet tāds piemērs būtu sieviete ar tumšiem gariem matiem, kura vienmēr smaida un labi apkalpo. Ir arī ne tik labi piemēri un tie būtu: sieviete, neliela auguma gaišiem īsiem matiem, kas īsti nemāk latviešu valodu un nav dzirdējus par tādu lietu kā pieklājība. Diemžēl arī jaunieši, kas strādā veikalā seko nu pat minētajam piemēram. Iesaku veikala vadībai atrastu budžetu un aizsūtīt šos darbiniekus uz latviešu valodas kursiem, kas sevī ietvertu arī primitīvās pieklājības kursus un varbūt nākoš reiz apkalpošana pie kases man nesagādās sajūtas it kā es atrastos pie tribunāla.
Комментарии (3)
Man skiet, ka saadi tev jebkuraa Maxima, Rimi un citos veikalos kaads buus laipnaaks, bet kaads mazaak laipns. Tapeec arii kaads tiek atlaists, bet kaads so darbu saglabaa. Man vienmeer pats efektivakais bijis pajautaat:
Sakiet, kaads ir juusu vaards un tieshaa prieksnieka vaards. Ja zinaatu, kaa viss mainaas :)
Zanis, nu nac pastradat Elvi par kasieru! Kas tev vispar nepatik, sieviete ar melniem matiem varbut tiešam izpalidziga, ipaši kad vina elpo pec alkohola. Man tiesam preteja sudziba kad biju šajā veikalā neviens pārdēvejs negribeja apkalpot mani krieviski, ta ka priecajos ka vismaz viens cilveks mak runat varena un bagata krievu valodā!
Labdien!
Ļoti atvainojamies par nepatīkamo situāciju veikalā ELVI Dubultos.
Visiem veikala ELVI darbiniekiem ir nepieciešamās valsts valodas zināšanas, tomēr jāatzīst - komunikācijā, īpaši, ja latviešu valoda ir svešvaloda, ne visiem runāšana padodas raiti.
Savukāt jaunajiem darbiniekiem nereti būtisks ir arī cilvēciskais faktors - uztraukums -, kas pāriet tikai ar pieredzi un ar laiku.
Jebkurā gadījumā - liels paldies par vēstuli. Šo jautājumu izrunājām ar darbiniekiem, lai turpmāk tādas situācijas vairs neatkārtotos.
Ar cieņu
ELVI - par Savējiem.