ELVI - Apkalpošana
Briesmīga necieņa un visatļautība no darbinieku puses.
Darba dienas vakarā ap plkst.17:00 iegāju Avotu ielas 48 veikalā.
Iepirkos 30 eiro vērtībā.
Pienākot pie kases jau saskāros ar savādu attieksmi.
Kasē strādā pusmūža vīrietis gaišiem, īsiem matiem, kurš bija manāmi neapmierināts, ka man groziņā ir tik daudz produktu.
Ko es vēl varētu saprast, ja es būtu veikalā ieskrējusi 3 minūtes pirms darba laika beigām, un apgrūtinātu kasiera darba beigas, tomēr, kā jau minēju, iepirkos apmēram plkst.17:00.
Labi, tas tā, palaidu gar ausīm.
Kad puse produktu jau noskanēti, uz kases nolieku 50 eiro banknoti un sāku jau likt produktus maisiņā, lai nekavētu rindu nākamajiem pircējiem.
Kasieris pēkšņi skaļā, nievājošā balsī jautā, vai man neesot normālas naudas?!?!
Sākumā apjuku, laipni atbildu, ka diemžēl nav uz ko pretī tiku nokaunināta, ka nav ko izdot un vai es esot stulba, ka to nesaprotu!? Kase esot maza un neesot ko izdot.
Es stāvu galīgā šokā un nezinu pat kā reaģēt..
Paņemu savus 50 eiro un saku, ka nav problēmu, varu arī iet iepirkties uz blakus Mego, ja mans pirkums sagādā tādas problēmas un dodos durvju virzienā.
Nu, piedodiet, es saprotu, ja es pirktu košļeni ar 50 eiro banknoti, bet es esmu atnākusi kārtīgi iepirkties visai nedēļai.
Te nu pēkšņi kasieris atplaukst briesmīgā, uzspēlētā smaidā un paziņo, ka esot pajokojis.
Skaidrs, ka pārmesties otrā frontē ir vieglāk kā taisīt kasē produktu atgriešanu un likt visu atpakaļ plauktos.
Es atgriežos pie kases un nopīkstinot pēdējo no maniem produktiem, kasieris atgriežas pie savas sākotnējās attieksmes, nomet manu atlikumu un kaut ko vēl klusām norējās, ko nesapratu, un nolēmu nepārjautāt.
Jutos pazemota un pilnīgas idiotes lomā, tāpēc gribēju ātrāk tikt no turienes ārā.
Rezultātā tikai mājās apskatīju kārtīgāk čeku.
Čekā atklājas, ka kasieris piesitis klāt produktus, kurus es nemaz neesmu pirkusi, tai skaitā esmu "iegādājusies" klienta karti 3 eiro vērtībā.
Kopumā čeka vērtība paaugstināta par 5 eiro.
Protams, kasierim ir jāprot rīkoties nestandarta situācijās, bet man šķiet, ka šis nav īsti pareizais veids kā to darīt.
Par mistiskajiem produktiem, protams, nav jau vairs jēgas iet kašķēties, bet par klienta karti, kuru esmu iegadajusies, gan došos painteresēties,jo kartei norādīts kods. Labprāt uzzināšu, kam šī "mana" karte pieder.
"Iepriecinoši" ka arī kasiera vārds čekā norādīts kā "10 māceklis".
Citādi es labprāt norādītu šī profesionāļa vārdu.
Ne jau tāpēc, lai ieriebtu par manu sabojāto vakaru, bet lai tādi cilvēki apkalpojošā sfērā nestrādātu.
Rodas jautājums, kā tiek atlasīti darbinieki Jūsu veikalos?
Šim konkrētajam indivīdam vieta ir mežā.
Saprotu, ka jēga šo rakstīt diži liela nav, nekādu taisnību jau neizcīnīs.
Gribu vien piemetināt, ka mēnesī vidēji piemājas pārtikas veikalā atstāju ap 400 - 500 eiro.
Kas teorētiski ir vesela mēnešalga tādam mērkaķim kā šis kasieris.
Nu, tagad šo summu ik mēnesi ietirgos Mego turpat kvartālu tālāk no šī Elvi.
Un kas attiecas uz "cienījamo" kasieri - neaizmirsti, kas ir karma, jo tavā gadījumā, tu ar to vēl sastapsies. :)
Комментарии (3)
Katru dienu iepērkos šajā veikalā. Nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu par personālu. Ļoti apšaubu, ka šāds gadījums vispār ir bijis.
Labdien!
Liels paldies par Jūsu vēstuli, jo mums ir ļoti svarīga ne tikai piedāvātās produkcijas, bet arī apkalpošanas kvalitāte visos veikalos ELVI.
Esam sazinājušies ar veikalu ELVI Rīgā, Avotu ielā. Problēma ar konkrēto darbinieku tiešām ir konstatēta, tāpēc ir noslēgta vienošanās par darba attiecību izbeigšanu. Ļoti atvianojamies Jums par nepatīkamo situāciju, kas bija radusies.
Lūdzam Jūs ierasties veikalā veikalā ELVI Avotu ieklā un pieteikties pie veikala vadītāja, lai varam personīgi atvainoties uz atgriezt naudu par neiegādāto klienta karti.
Ar cieņu
ELVI - par Savējiem
Vot sitada nekauniba - ierasties veikalaa pie kases ar pilnu produktu grozu!!! Nu galigi tauta kaunu pazaudejusi! :D
Bet ja nopietni - skatos, ka problema jau ir atrisinata. Man liekas,ka pircejiem vajadzetu partraukt "kautreties" un "but soketiem" ta vieta, lai konfrontetu nekaunu uz vietas, pec tamsudzeties internetaa. Es sada situacija momenta butu izsaukusi veikala vaditaju (pat zvanot uz centralo ofisu, jo uz vietas darbiniekiloti biezi viens otru censas piesegt sakot,ka atbildigas personas neesot uz vietas), situaciju uz vietas noskaidrojusi un tad atstajot preci pie kases aizgajusi uz konkurejoso blakus veikalu. Tikai taa vinus var izmaaciit!