Eltek.lv - Pasūtījumu atcelšana
Pasūtījuma numurs — 127375. Pirms maksājuma veikšanas sazinājāmies ar viņiem un precizējām piegādes laiku, samaksājām pasūtījumu. Tajā pašā dienā saņēmām ziņu, ka esam saņēmuši naudu. Pēc 3 dienām veikals pilnīgā klusumā atgriež naudu, neuzņemas paskaidrot situāciju vai vismaz paziņot par pasūtījuma atcelšanu.
Labdien komentara Autoram! Izskaidrosim situaciju un būsim godīgi, Vadim! Pirms šī pasūtījuma apmaksas Jus zinājat, ka pēdējie šīs preces daudzumi jau ir rezervēti piegādātāja noliktavā citam pircējam, bet Jus izlemat tomer apmaksat reķinu. Busim godīgi un lai Jums jauka diena!
Tas nav taisnība — tās ir tikai jūsu vārdi, kurus jūs uzskatāt par pareiziem šajā situācijā. Bet pieņemsim, ka klients jums nepiezvana pirms pirkuma. Jūs uzreiz izrakstāt rēķinu, kā to izdarījāt manā gadījumā, un tikai pēc savas iniciatīvas es nolēmu piezvanīt, lai precizētu piegādes datumu.
Tagad pieņemsim, ka ir cits klients, kurš nezvana. Viņš apmaksā pasūtījumu, cerot uz kvalitatīvu servisu, un gaida līdz norādītajai datumam. Un ko dara Eltek? Nekas! Pilnīgā klusumā atceļ pasūtījumu un atgriež naudu. Es pat varēju nepamanīt atgriešanu un turpināt gaidīt līdz norādītajai datumam, zaudējot laiku un naudu.
Nu, Eltek, es to izdomāju? Jūs paši zināt, ka tieši tā tas bija.
Tagad jautājums: vai jūs vispār esat gatavi šādām situācijām? Vai arī jūs esat tik pārliecināti par sevi, ka uzskatāt, ka jūsu iekšējie darba procesi ar piegādātāju un viņu sistēma jums ir jāattaisno? Kāpēc parastajam klientam, privātpersonai ar nelielu pasūtījumu, ir jāuzklausa šī iekšējā „virtuve”?
Man šķiet, ka jūs joprojām neesat īsti sapratis, kas ir kvalitatīvs serviss un klientu lojalitāte. Strādājat ar cenām, kas ir augstākas nekā konkurentiem? Tad parādiet prasmes, kas pierāda, ka šādās situācijās jūs esat spējīgs atrast risinājumu.
Комментарии (1)
Vismaz atgrieza nevis mēnesi jagaida.