ELTEK - Neadekvāti
Veicu pasūtījumu.
Atnāca atbilde (skat. Zemāk kpiju)
"vēlamies jūs painformēt, ka nākotnē mēs lūgsim jūs vairs nesazināties ar mūsu veikalu - jūsu pasūtījumi netiks izpildīti. " šo vēstuli rakstija kāds mihails - projektu menedžeris (sia leic th, Nometņu iela 12-8, Riga, Latvija, lv-1048, gsm: +371 29138862
uz zvanu tomēr atbildējis un lauztā lv valodā teicis, ka citi komentāri nebūs - viss ir epastā
gribu precizēt - pirms tam veicu un izņēmu pasūtījumus. Kantoris izskatās pēc šķūņa vai kādu "grupirovkas hatu" no 90-iem - viss ir sabāzts un metājas pa gridu.
Neiesaku saistīties ar šo neadekvāto uzņēmumu
Labdien, portāla lietotāji!
Mēs vēlētos paskaidrot radušos situāciju ar pircēju, kurš atstāja šo komentāru par mūsu veikala darbu.
Pircejs pie mums veica vairākus pirkumus. Viņa pirmais pirkums bija salīdzinoši dārga un diezgan reta lodīšu pildspalva no Waterman, kas maksāja aptuveni 100 eur. Pasūtījumu mēs izpildījām precīzi noteiktajā laikā un ar pircēja noteikumiem - bez priekšapmaksas. Pasūtījums veikalā tika piegādāts 2020. gada 28. janvārī, un pircējs tika par to informēts. Tad sākās kaut kas dīvains - pircējs nesteidzās paņemt un samaksāt par pasūtījumu. Veikals atkārtoti ir informējis pircēju par neizņemto pasūtījumu pa tālruni un e-pastu. Klienta atbilde vienmēr bija vienāda - viņš ir aizņemts un viņam nav laika sazināties vai saņemt pasūtījumu. Pēc saņēmēja gaidīšanas līdz 17. martam veikals bija spiests atcelt pircēja rezervāciju šai precei un atcelt viņa pasūtījumu - šajā gadījumā strādājot ar zaudējumiem.
Pircējs otro pasūtījumu mūsu veikalā veica 2020. gada 25. jūlijā. Vēloties nodrošināt to, lai netiktu atkārtota situācija kāda bija ar pirmo pasūtījumu, no pircēja tika pieprasīta priekšapmaksa par pasūtījumu. Pircējs atteicās. Tad tika piedāvāts situācijas risinājums - klients, saņemot otro pasūtījumu, joprojām no veikala nopērk sākotnējo pasūtījumu - pildspalvu par + - 100 eur. Pircējs piekrita šādam situācijas risinājumam, un arī otrais pasūtījums tika izpildīts noteiktajā termiņā. Bet - tiklīdz pasūtījums tika piegādāts veikalā, pircējs atkal sāka mainīt pasūtījuma izpildes nosacījumus, pieprasot piegādi 2-3 darba stundu laikā, pretējā gadījumā pasūtījums viņam vairs nebūs būtisks. Bet arī šeit veikals pircējam piedāvāja risinājumu, kas viņu apmierināja. Pircējs iegādājās abus savus pasūtījumus un samaksāja skaidrā naudā pēc saņemšanas.
Noskaidrosim vēl vienu punktu - komunikācijā pircējs sarunas laikā ļāva sev atkārtoti pārtraukt veikala darbiniekus, izturoties rupji un augstprātīgi. Komunikācija ar pircēju vispār nesagādāja nekādu prieku.
Trešais pasūtījums mūsu veikalā pircejam tika veikts 2020. gada 7. augustā, pasūtot 2 Waterman pildspalvas par kopējo cenu 285 eur ar samaksu skaidrā naudā, saņemot šo pasūtījumu mūsu veikalā. Labi atceroties šī pircēja pirkumu vēsturi - veikals nolēma šajā gadījumā apdrošināties pret iespējamu pircēja atteikumu no pasūtījuma un bija spiests atteikt pircējam izpildīt šo pasūtījumu, savlaicīgi informējot viņu ar šāda satura pastu, - mēs citējam zemāk:
"Labdien, (pircēja vārds)!
Atceroties mūsu līdzšinējo pieredzi pasūtījumu izpildē Jums - mēs vēlamies Jūs painformēt, ka nākotnē mēs lūgsim Jūs vairs nesazināties ar mūsu veikalu - Jūsu pasūtījumi netiks izpildīti. Mēs ceram uz Jūsu pareizo situācijas izpratni."
Mūsuprāt, pircējs, novērtējot mūsu veikala darbu, sniedz ne pilnīgi pareizu informāciju))
SIA ELTEK izrādās ne tikai neadekvāti, bet arī sniedz nepatiesu un apmelošu informaciju!
1ais pasūtījums netika piegādāts laicīgi. Kavējās 2 dienas.lai ko šie saka. ELTEK zvanīja un es teicu (par ko ir apliecinājumi) ka izņemšu ,kaut jau nav aktuāli. UN IZŅĒMU, kopā ar otro pasūtījumu
2ais pasūtījums tik tiešām bijis laicīgi izpildīts. To, ko ELTEK "pļurkstē" par to - nav korekti. Otradi - šie gribēja man piegāāt, pat UZSTĀJA. MAn tas nebija ērti. Es palūdzu pasūtījumu izņemt veikalā un preczēju cikos būs prece. Nebija nekadu problēmu.
Rezultātā izņēmu ABAS preces (divus pasūtījumus), nekaulējos, nelūdzu atlaides, nelūdzu piegādi utt.
Izdariju un punkts!
Kad veicu trešo pasūtījumu, mani "pasūtīja". Ir ētikas normas. Un tiem nav nekads sakars ar riskiem utt. Interneta veikals ir risks, ka jebkāds bizness.
Un vēl: atnakot uz šo veikalu, izrādās tu ir īsts šķūnis!
Комментарии (8)
Gan jau ka Jus pats ka klients esat vel sliktaks kaa tas interneta veikals, pilns ir ar tadiem krapniekiem-pircejiem.
Laba sūdzība. Ko tas stāsta par pircēju, ja pat šķūņa internetveikals pasūta viņu tā patālāk?
за что боролся - на то и напоролся
Kārtējais appisējs no proffit/karbunkultex, mēģina izčakarēt konkurentus. Šitādu apmelošanu vajadzētu dzēst.
Šīs šķūņu veikals nemak strādāt. Turklat sniedz apmelošu informāciju par klientiem
Tirgū pērc piltenes, ja nevari atļauties laicīgi norēķināties.
Izlasot sūdzību palika sajūta, ka pircējs ir apčakarētājs vai ceļ neslavu veikalam eltek.lv. Esmu šo to sūtījis no veikala, jo viņiem praktiski vienmēr ir viena no zemākajām cenām meklējot lietas caur salidzini.lv. Un skatoties salidzini.lv pārējie veikali ar lētāko cenu neizskatās uzticami.
Es iesaku šo veikalu visiem!
Sutiju šita veikala daudz ko un lidz šim bridim palika tikai pozitivs iespaids. Ļoti laipni un adekvati pardeveji