Elada, skaistumkopšanas salons - darba kvalitāte un ētika
Aizgāju pie friziera blonda, ar lūgumu piekrāsot tumšās skanes - lai VISA būtu blonda. Izgāju no salona tumšā šokolādes krāsā, man lika samaksāt par "pakalpojumu", kā arī norādīja, ka es esot kļuvusi nedaudz tumšāka un, ka matu krāsa nomazgāsies :) Salons skaitās A klases un cenas arī ir iespaidīgas. Atvainošanos par neprofesionālo "apkalpošanu" tā arī nesaņēmu, sekas - nāksies tērēt naudu, lai atdabūtu blondo krāsu. Ieteikums - nepameklēt šo it kā profesionālo salonu, kā arī pārbaudīt "meistaru" kvalifikāciju. Piezīme, ar Loreal krāsojos jau gadu, tāpēc ir skaidrs, ka manos matos probl;ema NAV, vēlējos vien saņemt civlēcisku un godīgu atvainošanos par manas matu krāsas sabojāšanu. Kā arī ieteikums pārbaudīt vai salons maksā nodokļus, kā arī - vai ar darbiniekiem ir slēgti līgumi. Ar cieņu, Ieva
Комментарии (8)
Saulīt, ja es pārbaudīšu vai salons maksā nodokļus un vai ar darbiniekiem ir slēgti līgumi, man saknītes labāk nokrāsos?
Kas par sviestu!Kāpēc te jaraksta sūdzība?Tev acis ir?IR!(ja jau pamaniji, ka matu krāsa cita)Mute ir, runāt māki?Kāpēc jau salona redzot, ka ar matiem nav viss kārtībā, necēli pretenzijas?Gulēji tur vai, atnaci majās un pamodies?Pati vainīga!Uz to salonu nekad vairs neej un turpmāk "neguli", bet reaģē laicīgi!
Nez kā var piespiest maksāt par nesniegto pakalpojumu? davai satiekamies - es ar no tevis naudu noplēsīšu - izskatās, ka tas baigi viegli izdarāms... patīk man šitādi - tiem, kas dara pāri neko pateikt nevar, a pēc tam pa pus pasauli skrien un bļauj. pēc kara visi gudri, ja?
veel viena apcakareeta blondine! :D taa taam "gaisajaam galvaam" vajag
nav smuki aprunat aiz muguras, problema ir tava galvina nevis frizetava.
Ar mani notika tieshi tas pats shajaa salonaa. Atnaacu ar veelmi nokraasot gaishas saknes, man iebrauca kraasu visos matos ar tekstu, ka buus smukaak - atsvaidzinaasim toni- bet rezultaataa izgaaju no salona pilniigi sirmu galvu, zilgani peleekiem, tumshiem matiem.
arī man nepatika shajaa salonaa, jo friziere man nepaartraukti stastija, cik man ir slikti mati un prasiija, kur pirms tam esmu tos griezusi.ja reiz atnaaku uz salonu un maksaaju naudu, negribu to visu klausiities, to var pateikt taktiskaak.
Manai paziņai bija tieši tāda paša situācija. Atnāca uz šo frizētavu, ar vēlmi nokrāsot matu saknes tādā pašā krāsā, kā visi mati. Friziere strādāja ļoti ilgi, kā arī rezultāts bija tāds, ka kliente no salona izgāja ar rudām matu saknēm. Lieki piebilst, ka paziņa bija dikti dusmīga, nekavējoties sazinājās ar salona direktori. Direktore atvainojās un deva bezmaksas iespēju nākt pārkrāsoties 'īstajā tonī'.