Eirodurvis SIA - Slikts serviss
Eirodurvis salonā K SENUKAI Ozols, pasūtīju ārdurvis, konsultanti palīdzēja izvēlēties durvju modeli, noslēdzu līgumu.
Gribu, lai jūs pievēršat uzmanību līgumam, ko es neizdarīju! Izrādās, ja jūs atsakāties no tādiem pakalpojumiem, kā piegāde un montāža, kas ir salīdzinoši padārga, tad garantija nedarbojas!
Protams, montāžas laikā, vai transportēšanas laikā, nezinu, saplīsa uz kāpšļa plastmasas detaļa, tad kad es lūdzu palīdzību Eirodurvis servisā, man tika pateikts, ka garantija nedarbojas, ka visas problēmas jārisina man pašai. Lūdzu atsūtīt meistaru, lai palīdzētu atrisināt problēmu, par attiecīgu samaksu, man atcirta, ka viņiem jāsazinās ar ražotāju, ka tas nav tik vienkārši salabojams un meistari tuvākajos divos mēnešos ir aizņemti. Principā, es sapratu, ka durvis pa 1871,00 eur es varu izmest miskastē! Vai tuvākos divus mēnešus dzīvoju bez durvīm, ar domu, ka varbūt, tomēr Eirodurvis palīdzēs atrisināt problēmu, par nesamērīgi lielu summu.
Комментарии (4)
Jūs pasūtījāt mūsu uzņēmumā SIA Eirodurvis privātmājai ārdurvis un neizvēlējāties mūsu pakalpojumus - uzstādīšanu. Jūsu meistars veica ārdurvju uzstādīšanu un uzstādīšanas laikā radās mehānisks bojājums sliekšņa daļā, dēļ nepareizi veiktas montāžas! Mums īsti nav skaidra Jūsu pretenzija par to, kad mēs esam piegādājuši Jums durvis atbilstoši pasūtījumam pilnīgi jaunas un nebojātas. Šī pretenzija līdzinās situācijai - ja piemēram klients iegādājās veļas mašīnu, kāda no 3. personām veic tehnisku bojājumu, vainīgu mēģina pataisīt uzņēmumu kurš ir piegādājis preci! Tas ir diezgan absurdi.
Mēs padalīsimies ar visiem kā veidojās mūsu uzņēmumā montāžas cena, tādām durvīm kā Jums.
Pirmkārt Jums ir premium kvalitātes ārdurvis, kas nemaksā lēti!
Otrkārt mēs esam apmācījuši profesionāli strādāt mūsu speciālistus, apmācību laikā katrā cilvēkā tiek investēti lieli resursi! Gan laika ziņā, gan naudas ziņā. Apmācību laikā darbinieki mēdz pieļaut dažādas kļūdas, dažkārt daudzu tūkstošu vērtībā un tādos gadījumos gala patērētājam tas vispār neinteresē! Un visus zaudējumus uzņemās kompānija.
Treškārt īsti profesionāļi saņem atbilstošas algas un viņu sniegtie pakalpojumi nevar maksāt baltu velti!
Tādā veidā veidojās pakalpojumu cenas, kuras vēl ietekmē blakus faktori kā degvielas, instrumenti, nodokļi. Katram klientam tiek piedāvāti mūsu pakalpojumi un tas ir pēc brīvas gribas. Jūs atteicāties un tas ir normāli, bet diemžēl tāda ir cena. Ceru ka citi cilvēki kas lasīs šo šaubīgo pretenziju, izdarīs secinājumus, ka labāk ir samaksāt profesionāļiem nekā pēc tam gūt lielu vilšanos, kad uztic darbu kādam kurš nav pietiekoši kompetents.
Mūsu uzņēmums reaģēja uz Jūsu pieteikumu un mēs ieradāmies pie Jums adresē, lai gan pasūtītajām durvīm bez montāžas mēs neizbraucam uz objektu šādos gadījumos. Jo problēma nav ar piegādāto produkciju, bet ar tās uzstādīšanu kuru neveicām mēs! Jūs mūsu uzņēmuma pārstāvi izdzināt ārā no savas teritorijas, kad viņš bija ieradies pie Jums, tādā veidā nav iespējams izveidot dialogu un palīdzēt atrisināt problēmu kura Jums radusies.
Garantija durvīm ir, tādām lietām kā UV starojuma aizsardzība (Materiāls neizdegs saulē. Tāpat ir slēdzenēm garantija, pie nosacījuma ja durvju lietošana tiek veikta atbilstoši ekspluatācijas noteikumiem).
Es pievienoju klāt bildes ar norādēm kur ir radušās problēmas!
Bildē kur ir zaļā bultiņa, viņa norāda uz to kad tur ir ar lielu spēku iesists ķīlis!
Bildē kurā ir apvilkts slieksnis ar zaļu krāsu var redzēt ka augšējā detaļa ir bojāta, pārspiesta ķīļa rezultātā!
Savukārt ar zilu bultiņu es Jums norādu vietu kur var regulēt krītošo slieksni. Tas Jums ir jāizdara, lai kā pirmajā bildē starp slieksni un durvju vērtni pazūd šķirba!
Mēs par godīgu un cilvēcīgu attieksmi pret katru cilvēku.
Vēlam Jums veiksmi problēmu atrisināšanā un lai Jums nākotnē meistari strādātu tādi kas nelauž svešu inventāru un neslēpj to! Padarot citus cilvēkus par cietējiem.
Ja paša spēkiem Jums neizdodās atrisināt radušos problēmu, mēs esam gatavi Jums palīdzēt, bet pie nosacījuma uzsākot komunikāciju ar adekvātu cilvēcīgu dialogu.
Paldies par uzmanību! Eirodurvis miers Jūsu mājās.
Jūs pasūtījāt mūsu uzņēmumā SIA Eirodurvis privātmājai ārdurvis un neizvēlējāties mūsu pakalpojumus - uzstādīšanu. Jūsu meistars veica ārdurvju uzstādīšanu un uzstādīšanas laikā radās mehānisks bojājums sliekšņa daļā, dēļ nepareizi veiktas montāžas! Mums īsti nav skaidra Jūsu pretenzija par to, kad mēs esam piegādājuši Jums durvis atbilstoši pasūtījumam pilnīgi jaunas un nebojātas. Šī pretenzija līdzinās situācijai - ja piemēram klients iegādājās veļas mašīnu, kāda no 3. personām veic tehnisku bojājumu, vainīgu mēģina pataisīt uzņēmumu kurš ir piegādājis preci! Tas ir diezgan absurdi.
Mēs padalīsimies ar visiem kā veidojās mūsu uzņēmumā montāžas cena, tādām durvīm kā Jums.
Pirmkārt Jums ir premium kvalitātes ārdurvis, kas nemaksā lēti!
Otrkārt mēs esam apmācījuši profesionāli strādāt mūsu speciālistus, apmācību laikā katrā cilvēkā tiek investēti lieli resursi! Gan laika ziņā, gan naudas ziņā. Apmācību laikā darbinieki mēdz pieļaut dažādas kļūdas, dažkārt daudzu tūkstošu vērtībā un tādos gadījumos gala patērētājam tas vispār neinteresē! Un visus zaudējumus uzņemās kompānija.
Treškārt īsti profesionāļi saņem atbilstošas algas un viņu sniegtie pakalpojumi nevar maksāt baltu velti!
Tādā veidā veidojās pakalpojumu cenas, kuras vēl ietekmē blakus faktori kā degvielas, instrumenti, nodokļi. Katram klientam tiek piedāvāti mūsu pakalpojumi un tas ir pēc brīvas gribas. Jūs atteicāties un tas ir normāli, bet diemžēl tāda ir cena. Ceru ka citi cilvēki kas lasīs šo šaubīgo pretenziju, izdarīs secinājumus, ka labāk ir samaksāt profesionāļiem nekā pēc tam gūt lielu vilšanos, kad uztic darbu kādam kurš nav pietiekoši kompetents.
Atvainojamies par 2 vienādām atbildēm, sudzibas.lv neapstirpināja uzreiz tekstu! Pielukā bildes, ja sudzibas apstuprinās(
Man arī ir slikta pieredze ar Eirodurvīm, nejēdza uzmērīt durvis un rezultātā tās nevar atvērt. Nepērciet no viņiem durvis :)