Efix SIA - Slikts serviss
Pasūtījumu biju izveidojis 7. Aprīlī. Biju pasūtījis 3 Vienības (akumulatorus) , bet 20. Aprīlī ar kurjeru saņēmu tikai vienu. Viņi teica, ka atlikusī prece tika kaut kur noliktavā sabojāta, tad itkā no jauna sūtīta. Pēc mana kārtējā zvana izrādījās, ka par manu pasūtījumu kaut kādā pasūtījuma posmā vispār aizmirsa. Zvanīju daudzas reizes un katru reizi vismaz 20-30 min. Bija jāgaida savienojums. Atlikušo preci tā arī nesaņēmu. Naudu izdevās atgūt tikai 18. Jūnijā. Solīja atsūtīt trūkstošo bez maksas kā kompensāciju ilgajai gaidīšanai, kas protams tā arī nenotika un šobrīd to veikalu sazvanīt arī vairs nav iespējams. Vienkārši drausmīgs interneta veikals.
Labdien, diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Комментарии (4)
Pēc autora rakstītā varu secināt kad esiet skauģis.Cik noprotu šī kompānija Jums principā adeva preci bez maksas un Jūs vēl čīkstat? Ir interneta veikali kuriem vispār ir pie pakaļas par saviem klientiem,kur nu vēl nerunājot par naudas atgriešanu.
Neatdeva gan. Saņēmu vienu no 3 vienībām, bet ar vienu neko iesākt tāpat nevaru. Šī kompānija man solīja neskaitāmas reizes, ka preci piegādās. Es tikai gaidīju un gaidīju. Jums savukārt būtu jāapskatās vārda skauģis skaidrojumu, jo ar visu šo situāciju skaudībai nav nekāda sakara. Turklāt, ja ir vēl sliktāki veikali, tad man būtu jāpriecājas par ne tik sliktu attieksmi? Tas no sērijas dabūja pa muti, bet jāpriecājas, ka nenosita. Apbrīnojama loģika.
Nesen kā pasūtīju Efix.lv ledusskapi, naudu pārskaitīju. Nu jau drīz būs divas nedēļas, bet nekas uz priekšu tur nekust.
Jā, sazinājos rakstiski (tiešsaistes formā) un man arī zvanīja un runājām pa telefonu. It kā teica, ka naudu pārskaitīs atpakaļ uz kontu (es sapratu, ka tās pašas dienas laikā) un par preci man būs jāmaksā, kad kurjers to piegādās.
Bez tam iedeva vēl 15% atlaidi.
Vēl man teica, ka uz e-pastu atsūtīs... (nesapratu ko tieši).. kādu dokumentu.
Nu jau pagājušas pāris dienas, bet nekas uz e-pastu nav sūtīts, ne arī nauda atpakaļ pārskaitīta.
Rodas iespaids, ka tas nav i-neta veikals, bet kaut kāda kreisā iestāde, kas ar naudu, ko cilvēki pārskaita par preci, rīkojas savās interesēs - iegulda kaut kādā biznesā .. varbūt akcijas pērk biržās... nu sazin ko var padomāt..
Ļoti savādi.
Papildināts: Šodien atkal mēģināju sazināties tiešsaistē; nesanāca. Zvanīju un atkal ― "visi operatori aizņemti". Bet pēc brīža man atzvanīja no Efix un teica to pašu ko pirms dienas-divām, ka uz e-pastu atsūtīs... (grūti bij' saprast - ko tieši). Protams, atkal pieminēja kaut ko par grāmatvedi un, ka drīz naudu pārskaitīs.
Tā kā uz e-pastu atkal neko nesaņēmu, tad gribēju vēlreiz sazināties ar "veikalu" (nu jau jāliek pēdiņās), bet pirms tam nolēmu ieskatīties kontā.
Taisni brīnums - nauda kontā ieskaitīta, precīzi visu līdz centam. Tā kā... vismaz kāds pozitīvs pavērsiens šajā lietā.