РешеноEFIX - Krāpšana
Šausmīgs serviss - kompānijai ir pilnīgi pie kājas viņu klienti. Uz zvaniem un e-pastiem neatbild un vienkārši ignorē.
Nekad, lai arī kādu "skaistu" cenu nepiedāvātu, nepasūtiet no šiem krāpniekiem! Nesaņemsiet nedz naudu atpakaļ, nedz pasūtīto preci!
Situācija -
19. Augustā veikts pasūtījums, apmaksa veikta, uz e-pastu atnāk apstiprinājuma ziņa, ka jūsu pasūtījums ir saņemts, un tiks izsūtīts uz norādīto pakomātu 14 dienu laikā.
2. Septembrī, protams, pasūtījums nav saņemts, un sāku uztraukties, zvanīt uz internetveikalu, rakstīt e-pastus. Neviens neatbild. Pēc kādiem 100 zvaniem, beidzot uz telefonu atbild puišelis, kurš neko nezin, jāpārbauda pasūtījums. Pēc kāda laika saņemu ziņu uz e-pastu, ka apmaksu no manis nav saņēmuši. Nosūtu izrakstu no bankas, ka maksājums veikts uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas, uz ko atbilde - nosūtīsim datus pārbaudei grāmatvedībai un ar jums sazināsimies.
Protams, atbilde tā arī netiek sniegta, uz zvaniem vairs neatbild (zvanām katru dienu pa reizēm 10 tiešām) , visi e-pasti tiek ignorēti.
Dosimies uz policiju, un risināsim šo problēmu. Ļoti ceram, ka drīzumā šo "brīnišķīgo" kompāniju slēgs ciet.
Uzņēmuma EFIX pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Un ko jus domajat ar to panaak, ka zvaniet "katru dienu pa 10 reizem"?
Varbut labak jaaarstee nervi?
Precu piegades var kaveeties sobrid, tas ir pilnigi normali!