ECCO apavi - Neatzīst defektu
T/c Mols ECCO firmas veikalā rudens apavus iegādājos septembrī. Uzvilku tikai trīs reizes un saplīsa rāvējslēdzējs, apaviem esot kājās. Praktiski jauni zābaki un rāvējslēdzējs saplīsa aizvērtā veidā.Grūti bija novilkt apavus. Iesniedzu pieteikumu par defektu uz ko saņēmu rakstisku atbildi, ka pēc sertificēta apavu eksperta konsultācijas apaviem nav ražošanas defekta. Gribētu es tam ekspertam acīs paskatīties un dzirdēt, kā ejot parastās ikdienas gaitās pa Rīgu ir iespējams saplēst rāvējslēdzēju aizvērtam zābakam paša vainas dēļ. Esmu tā vīlusies, līdz šim visa ģimene iegādājāmies apavus šajā veikalā . Mīļie lasītāji ziniet , ka no šī uzņēmuma nekādu godīgumu nesagaidīsiet.
Комментарии (2)
Tā viņu ekspertīze nekas neskaitās. Ja gribat kaut ko panakt, tad Jums pašai jānes apavi kadam no Jūsu izveletiem ekspertiem, kas minēti PTAC majas lapā. Par ekspertīzi Jums būs jasamaksā, bet, ja nebūs Jūsu vaina, tad to naudu atprasīsit no pardevēja.
Uz apavu rāvējslēdzēju u.c. Furnitūru garantija neattiecas, rāvējslēdzēju var sabojāt nepareizi lietojot, staigājot rīvēt zābakus vienu gar otru, vai izvēloties savam stilba lielumam neatbilstošu platumu. Izlasiet lietošanas instukciju ko deva līdzi tirgotājs. Pāršūt rāvēju maksās tas pats kas aiziet pie neatkarīga eksperts, agrāk bija 7 ls.