E9 SIA - Krāpšana
Krāpnieka K. Grauzes lapa granulukatli. Eu turpina darboties, Sia Commo darbība apturēta, izveidots Sia E9. Augusta sākumā pasūtīju ganulu kamīnu, piegādes dienā saņēmu zvanu, ka atklājies defekts, bet tūlīt būs pievedums, turpmākie zvani bija jāveic jau pašam. Atruna viena un tā pati, “izkraujam mašīnu”, “vēlu vakarā izkrāvām mašīnu, tūlīt vedīsim”. Pēc atteikuma no līguma un prasības atmaksāt naudu grauze atsūtīja ziņu, ka nauda pārskaitīta, taču pārskaitījums nav izdarīts. Ja vēl kāds ir cietis no viņa darbībām, lūdzu, rakstiet [slēpt]@gmail.com, apvienosim resursus.
Комментарии (1)
Mums arī ar SIA E9 bijusi ļoti negatīva pieredze. Pasūtījām granulu katlu, it kā viss kārtībā. Iemaksājām viņu pieprasīto avansa summu un gaidījām katlu. Ilgi gaidījām, līdz beidzot, neskaitāmas reizes uzstājīgi zvanot, sagaidījām katlu. Nekādus dokumentus, pavadzīmes par katla iegādi nesaņēmām. Mums ir tikai e-pastā iesūtītais avansa rēķins. Teica, ka atsūtīs tos kopā ar papildaprīkojumu katlam, ko bijām pasūtījuši. Taču aprīkojumu neesam sagaidījuši. Gaidījām, ļoti ilgi, jo nauda, nu jau visa, bija samaksāta. Visu laiku nemitīgas atrunas un kaut kādi "suņu murgi" par to, ka aprīkojumu šobrīd ved Omniva kurjers. Beigās izrādās nav atvedis vai neved.. Aprīkojums it kā pazudis utt. Kaut kā tā.. Uzstājīgi zvanījām un esam atguvuši daļu no naudas par aprīkojumu. No 2019.g. Ziemassvētkiem nav sazvanāmi neviens no mums zināmajiem tel.nr. Protams vēlamies atgūt arī atlikušo summu, lai aprīkojumu, ko nesagādāja, varētu iegādāties pie citiem, godīgākiem, piegādātājiem. Nesaprotam, kādēļ vispār viņu mājaslapa darbojas, ja normāla piegāde nenotiek.