www.sudzibas.lv E-maksatnespeja Krāpšana, slikts serviss

РешеноE-maksatnespeja - Krāpšana, slikts serviss

Vēlos dalīties ar savu negatīvo pieredzi, izvēloties e-maksātnespējas procesu. Diemžēl, pēc tam, kad biju samaksājis par viņu pakalpojumiem, saskāros ar virkni problēmu.

Pirmkārt, abi speciālisti bija ļoti grūti sasniedzami. Sazināties ar viņiem bija gandrīz neiespējami, un atbildes uz maniem jautājumiem saņēmu tikai pēc ilgstošas gaidīšanas vai vairākām atkārtotām pieprasījumiem. Kad beidzot izdevās ar viņiem sazināties, saņemtā informācija bija nepilnīga vai neskaidra, kas tikai palielināja manu neskaidrību par procesa norisi.

Turklāt darbu izpilde tika nemitīgi atlikta, un man netika sniegti pietiekami pamatoti iemesli šādai kavēšanai. Tas radīja man daudz stresa un aizkavēja procesu.

Šī pieredze mani ļoti sarūgtināja, beigās nācās meklēt palīdzību citur. Es iesaku citiem būt uzmanīgiem, apsverot sadarbību ar sabīni luci un mārtiņu celmu maksātnespējas lietās...

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 05.11.2024

Uzņēmuma E-maksatnespeja pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

K

Комментарии (7)

R Robertto 01.09.2024

Pagajusaja gada Biju pie vieniem klatiene robezu iela 46, viss likas labi… Martins Celms likas profesionals jurists Izrunajam visas nianses par maksatnespejas uzsaksanu? Par izmaksam samaksaju skaidra nauda ap 1300 euro uz vietas, ceku neiedeva, tikai ligumu, par ligumu Sabine Luce paskaidroja ka ceks nesot vajadzigs jo esot parakstits ligums no visam pusem. Liguma bija vel valsts maksajumi ap 1300€, tos parskaitiju uz valsts kasi. Dokumentus iesniedzam tiesa, bet pec 3 menesiem process tika izbeigts jo man bija azartspeli darijumi, bet konsultacijas laika Sabine Luce un Martins Celms neko par to nemineja, ka nedrikst but un pat nemaz nemeginaja parliecinaties, vini tikai runaja par naudu, ka atrak jasamaksa un viss busot labi. Neiesaku nevienam ar viniem sadarbities!

R Reinis016 01.09.2024

oho

E Emils.B 01.09.2024

Šis pats? https://nra.lv/latvija/kriminalzinas/72143-par-uzbrukumu-ar-beisbola-nuju-lielbritanija-notiesats-latvietis.htm

E emily.melly 01.09.2024

Spriežot pec raksta Mārtiņš Celms ir rūuudīts noziedznieks jau 12 menesus pavadījis aiz cietuma restem, ļaudis esiet vērīgi un uzmanatiew no šāda cilvēka

R Reinis016 01.09.2024

Es pilnīgi piekrītu iepriekš izteiktajai sūdzībai un vēlos padalīties ar savu līdzīgu, ja ne vēl sliktāku pieredzi izvēloties e-maksatnespeja jeb MS Birojs SIA. Manas cerības bija lielas, kad izvēlējos viņus kā speciālistus, kas varētu palīdzēt man risināt maksātnespējas jautājumus un gan Mārtiņš Celms, gan Sabīne Luce. Viņi solīja ātru un profesionālu pieeju, radot iespaidu, ka mana situācija tiks veiksmīgi atrisināta bez liekiem sarežģījumiem. Taču jau drīz pēc pakalpojumu samaksas es sapratu, ka esmu izdarījis kļūdu.
Jau sākumā komunikācija ar Sabīni Luci un Mārtiņu Celmu kļuva problemātiska. Pēc tam, kad biju samaksājis par viņu pakalpojumiem, abi speciālisti kļuva grūti sasniedzami. Sazināties ar viņiem bija kā cīnīties ar vējdzirnavām – telefona zvani bieži vien palika neatbildēti, un uz e-pastiem saņēmu atbildes tikai pēc ilga gaidīšanas, ja vispār atbildēja. Kad beidzot izdevās ar viņiem sazināties, viņu atbildes bija virspusējas un neskaidras. Tā vietā, lai sniegtu skaidrus un detalizētus paskaidrojumus par manu lietu un tās gaitu, es saņēmu tikai vispārīgus komentārus, kas neradīja pārliecību un tikai palielināja manu neskaidrību un bažas.
Tomēr vissliktākais bija pastāvīgā darbu atlikšana. Sākotnēji tika solīts, ka process noritēs raiti un noteiktā termiņā, taču realitātē visi darbi tika nemitīgi atlikti uz vēlāku laiku. Šāda vilcināšanās radīja man milzīgu stresu un ievērojami pagarināja jau tā sarežģīto un emocionāli izsmeļošo maksātnespējas procesu. Kad jautāju, kāpēc darbi netiek veikti laikā, es vai nu vispār nesagaidīju atbildi, vai arī saņēmu neskaidrus un nepamatotus iemeslus, kas vēl vairāk pasliktināja situāciju.
Kad beidzot izdevās saņemt kādu informāciju, tā bija nepilnīga un noderēja maz. Tā vietā, lai sniegtu precīzu informāciju par to, kas tiek darīts un kāds ir lietas statuss, es saņēmu virspusējus un neskaidrus paskaidrojumus. Man kā klientam bija ļoti svarīgi būt informētam par katru niansi, taču viņu sniegtā informācija radīja tikai vēl vairāk neskaidrību un neziņas.
Vēlos arī pieminēt, ka šī nav tikai mana personīgā pieredze ar Sabīni Luci un Mārtiņu Celmu, bet šķiet, ka tas ir plaši izplatīts problēmu loks šajā nozarē Latvijā kopumā. Man ir bijušas sarunas ar citiem cilvēkiem, kuriem ir bijusi līdzīga pieredze ar dažādiem speciālistiem maksātnespējas jomā, un šķiet, ka atrast patiešām kompetentu un uzticamu speciālistu šajā jomā Latvijā ir ārkārtīgi grūti. Šķiet, ka daudzos gadījumos, līdzīgi kā manā, klienti saskaras ar nekvalitatīvu darbu, sliktu komunikāciju un neprofesionālu attieksmi. Tas liecina par lielām problēmām šajā nozarē kopumā, un ir skumji, ka cilvēki, kas jau tā atrodas sarežģītās finansiālās situācijās, tiek pakļauti papildu stresam un neziņai.
Visa šī situācija radīja man ne tikai finansiālas grūtības, bet arī ievērojami pasliktināja manu emocionālo stāvokli. Tā vietā, lai saņemtu nepieciešamo atbalstu un justos pārliecināts, ka mana lieta ir uzticamās rokās, es biju spiests nemitīgi uztraukties un cīnīties, lai saņemtu pat visvienkāršāko informāciju par savu situāciju.
Ņemot vērā visu iepriekš minēto, es nevaru ieteikt Sabīni Luci un Mārtiņu Celmu kā uzticamus profesionāļus maksātnespējas lietu risināšanā. Diemžēl, šķiet, ka šī problēma ir izplatīta visā nozarē Latvijā, un ir ārkārtīgi grūti atrast kādu, kas patiešām strādā kvalitatīvi un rūpējas par klientiem. Es ceru, ka šī situācija kādreiz uzlabosies, bet līdz tam brīdim, iesaku visiem, kuriem ir nepieciešami šāda veida pakalpojumi, būt ļoti uzmanīgiem un rūpīgi izvērtēt savas iespējas, lai nenonāktu līdzīgā situācijā kā es.

R Reinis016 01.09.2024

Es pilnīgi piekrītu iepriekš izteiktajai sūdzībai un vēlos padalīties ar savu līdzīgu, ja ne vēl sliktāku pieredzi izvēloties e-maksatnespeja jeb MS Birojs SIA. Manas cerības bija lielas, kad izvēlējos viņus kā speciālistus, kas varētu palīdzēt man risināt maksātnespējas jautājumus un gan Mārtiņš Celms, gan Sabīne Luce. Viņi solīja ātru un profesionālu pieeju, radot iespaidu, ka mana situācija tiks veiksmīgi atrisināta bez liekiem sarežģījumiem. Taču jau drīz pēc pakalpojumu samaksas es sapratu, ka esmu izdarījis kļūdu.
Jau sākumā komunikācija ar Sabīni Luci un Mārtiņu Celmu kļuva problemātiska. Pēc tam, kad biju samaksājis par viņu pakalpojumiem, abi speciālisti kļuva grūti sasniedzami. Sazināties ar viņiem bija kā cīnīties ar vējdzirnavām – telefona zvani bieži vien palika neatbildēti, un uz e-pastiem saņēmu atbildes tikai pēc ilga gaidīšanas, ja vispār atbildēja. Kad beidzot izdevās ar viņiem sazināties, viņu atbildes bija virspusējas un neskaidras. Tā vietā, lai sniegtu skaidrus un detalizētus paskaidrojumus par manu lietu un tās gaitu, es saņēmu tikai vispārīgus komentārus, kas neradīja pārliecību un tikai palielināja manu neskaidrību un bažas.
Tomēr vissliktākais bija pastāvīgā darbu atlikšana. Sākotnēji tika solīts, ka process noritēs raiti un noteiktā termiņā, taču realitātē visi darbi tika nemitīgi atlikti uz vēlāku laiku. Šāda vilcināšanās radīja man milzīgu stresu un ievērojami pagarināja jau tā sarežģīto un emocionāli izsmeļošo maksātnespējas procesu. Kad jautāju, kāpēc darbi netiek veikti laikā, es vai nu vispār nesagaidīju atbildi, vai arī saņēmu neskaidrus un nepamatotus iemeslus, kas vēl vairāk pasliktināja situāciju.
Kad beidzot izdevās saņemt kādu informāciju, tā bija nepilnīga un noderēja maz. Tā vietā, lai sniegtu precīzu informāciju par to, kas tiek darīts un kāds ir lietas statuss, es saņēmu virspusējus un neskaidrus paskaidrojumus. Man kā klientam bija ļoti svarīgi būt informētam par katru niansi, taču viņu sniegtā informācija radīja tikai vēl vairāk neskaidrību un neziņas.
Es ceru, ka šī situācija kādreiz uzlabosies, bet līdz tam brīdim, iesaku visiem, kuriem ir nepieciešami šāda veida pakalpojumi, būt ļoti uzmanīgiem un rūpīgi izvērtēt savas iespējas, lai nenonāktu līdzīgā situācijā kā es.

M Mārtiņš.Celms 10.09.2024

Konkrētajā gadījumā paudīšu savu personīgo viedokli par šo sūdzību.

1. Ir pilnīgi skaidrs, ka šī sūdzība ir tapusi ar mūsu lielākā drauga, “bezgala nevainīgā” Oto Bezbaiļa gādību.

Bezbailis izveidojis kārtējo viltus sūdzību, lai apmelotu mūs - juridiskā biroja E-maksatnespeja.lv komandu, kurā darbojas nu jau trīs augstāko juridisko izglītību ieguvuši juristi, kuri savā ikdienas darbā klientiem vienmēr snieguši godīgu, atklātu un nesagrozītu informāciju par fiziskās un juridiskās personas maksātnespējas procesu. Šeit būtu lieki piebilst, ka mūsu biroja juristiem katram atsevišķi ir vismaz 8-14 gadu pieredze maksātnespējas jomā un esam praktizējuši gan maksātnespējas administratoru birojos, gan tiesā, gan valsts pārvaldē. Tas tā, ja gribam kaut ko salīdzināt.

2. Kā redzams, tad "kārlis.jan" ir tipisks interneta bots, kas piereģistrējies šajā portālā šī gada janvārī un pamatā sniedzis tikai labas atsauksmes, tik ne par mums…kāda sakritība un cik žēl :(

Vienu dienu pēc sūdzības publicēšanas ir parādījušies 6 komentāri. Kas viņiem visiem ir kopīgs? Nu, protams! Visi reģistrējušies vienā dienā, un līdzīgi kā "karlis.jan" snieguši tikai labas atsauskmes, tostarp par to, cik garšīgs bijis ēdiens. Iedomājaties sevi viņu vietā – Jūs ar sievu paēdat gardas vakariņas un vakarā ieejat sudzibas.lv, lai uzrakstītu cik gardi bija makaroni. Nu komiski taču, vai ne?

Kas vēl viņus visus vieno, nu, pirmkārt, jau reģistrācijas datumi portālā un, otrkārt, tas, ka, neskatoties uz gardajām maltītēm un apmierināto dzīvo, viņus kaut kādā veidā ir sarūgtinājuši tieši juristi no E-maksatnespeja.lv komandas.

Šeit par reģistrācijas datumiem.
- karlis jan 09.01.2024
- robberto 09.01.2024
- emils.B 09.01.2024
- emily.milly 10.01.2024
- reinis016 10.01.2024.

3. Uzskatu, ka man nav jākomentē absurdi apgalvojumi, jo tie ir pilnīgi nepatiesi. Tas ir tāpat kā mēģināt pierādīt mērkaķim, ka žirafes prot lidot.

4. Tālāk par Oto Bezbaili un viņa slaveno "JURIDISKAIS BIROJS MAKSĀTNESPĒJAS JAUTĀJUMOS".

Mūsu birojs ir sniedzis bezmaksas juridisko palīdzību personām, kuras bija tiešā mērā cietušas no Oto Bezbaiļa vadītā biroja neprofesionālās rīcības. Valsts policijā tika iesniegti vismaz 14 iesniegumi, kuros detalizēti aprakstīts, kas un kā notika. Cilvēki bija vērsušies pie Bezbaiļa pēc palīdzības, tomēr tā vietā saņēma rupju attieksmi un pilnīgi aplamus ieteikumus, kas maksātnespējas procesu jau saknē padarīja par neiespējamu. Minēšu tikai vienu vienīgu piemēru: JBMNJ visur reklamēja, ka, uzsākot sadarbību ar JBMNJ, vairs nav jāveic maksājumi kreditoriem, bet gan tikai birojam, kas par visu parūpēsies.

Kas notika tālāk – klientam sākās maksātnespējas process un tiesa atzina, ka persona ir bijusi nelabticīga pret kreditoriem, jo bez jebkāda iemesla pārtraukti maksājumi kreditoriem un turpināts maksāt JBMNJ. Kāds tam visam bija rezultāts? Klients zaudējis vismaz 3500 euro. Papildus jau tiem parādiem, kas bija. Vai nav lieliski?

2023. gada jūlijā Maksātnespējas kontroles dienests un pēcāk arī Valsts policija, Tieslietu ministrija un Patērētāju tiesību aizsardzības centrs rīkoja preses brīfingu, kurā informēja par šīs problēmas esamību - negodprātīgu juridisko pakalpojumu sniedzēju darbību un aicināja apkrāptās personas vērsties VP. Vārdos, protams, neviens netika nosaukts, bet runa bija tieši par JBMNJ.

Amizanti, ka Bezbailis un viņa komanda ir izveidojuši arī citus portālus, kurā reklamē maksātnespējas pakalpojumus - piemēram, maksatnespeja.online, maksatnespeja24.lv, oto.bezbailis maksatnespeja, utt.. lai vai ko klienti izvēlētos visi viņi nonāks savtīgā krāpnieka nagos, kas par pašu pakalpojumu pieprasīs samaksāt vismaz 1800 euro (advokāta cienīga takse) + valsts maksājumi. Un ja nu gadījumā nekas tur nesanāks, tad vainīgi būs citi, bet bez naudas palikuši būs klienti.

Par izglītību un darbinieku kompetenci? Lieki piebilst, ka Bezbailim juridiskā izglītība nav. Tāpat kā tā nav ne Laurai Audejevai, ne Renātei Zālei, kuri sevi kaut kā iedomājušies saukt gan par juristiem, gan speciālistiem. Jā, viņi ir speciālisti uz alkatību un lētticīgo klientu savervēšanu, tas gan. Turklāt Bezbailis sevi sauc arī par maksātnespējas advokātu, juristu utt...

Bezbailis arī kaut ko bļaustījās par nodokļiem. Ka viņi esot lielākie nodokļu maksātāji. Tomēr diemžēl tā nav - ierastā prakse ir tāda, ka JBMNJ logo paliek, bet firmas tiek mainītas. Nesen bija SIA "LNI", kura slēdza līgumus ar klientiem un tie maksāja tur iekšā naudiņas….. kur tagad ir SIA "LNI"? Atbildēšu - ar nodokļu parādu, bez valdes.. tātad Valsts palikusi ar nedaudz garu degunu.

Kas ir izveidots vietā? SIA “Maksātnespējas Nacionālais Birojs” ar joku juristu Bezbaili priekšgalā. A, kā Jums vispār firmas nosaukums? Man pašam ļoti patīk.

5. Visbeidzot par mums. Mūsu kontakti ir pieejami publiski un jebkurš var ar mums sazināties, lai noskaidrotu sev vēlamo jautājumu maksātnespējas jomā. Jā, diemžēl visiem nevaram paspēt atbildēt, jo paralēli darbam mums ir jācīnās ar Bezbaili, jāatspēko šie murgi, jāsniedz konsultācijas cietušajiem un jāsarakstās ar Valsts policiju.
Ā, un tad mums kaut kur aiz tā visa ir arī sava privātā dzīve. Tas viss prasa laiku.

Oto – šis viss ir veltīts tikai un vienīgi Tev.

Patiesā cieņā
M.Celms personīgi

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы