Džiugas house Dominā - Šausmīgs serviss

Esmu absolūti šokēta par šīs ieskrietuves darbību un visu kas tur notiek . Ieskrēju padzert kafiju , ievēroju lietuviešu pirādziņus , nodomāju kāpēc lai nenogaršot , paņemu vienu ar spinātiem , pārdevēja , par kuru būs atsevišķs stāsts , ar roku paņēma pīrāgu un ielika šķīvī , labi , uzsildīja un ar roku pabakstīja vai silts , uz manu aizrādījumu nomainīja uz citu , kāpēc vispār jāiztiek ar rokām tas ,ko cits cilvēks liek mutē. Pati pārdevēja netīrā tkreklā , taukainiem , izpūrušiem matiem un runā vienā runāšanā, absolūti nekādas takta izjūtas, Spilva vai Silva , īsti neatceros . Kas notiek uz galdiņiem arī mani šokēja , drupačas uz galda , zem galda , viennozīmīgi sakot NEKAD vairs neiešu uz šo bodīti , citiem arī neieteiktu , interesanti ko domā PVD par to visu ...

Ответ от Džiugas House 29.10.2018

Labdien cien.kliente!

Paldies par to, ka veicāt novērojumu konkrētajā kafejnīcā.

Neskatoties uz to, ka Džiugas House pārdevējiem ir

- veiktas darba veikšanas, darba ētikas instrukcijas,

- visi pārdevēji ir nodrošināti ar visu nepieciešamo aprīkojumu preces izsniegšanai (kūku lāpstiņas, vienreizējās lietošanas cimdi, standziņas preces ņemšanai utt);

kā arī pārdevēji zina, ka viņi

- tiek novēroti video novērošanas kamerā (kā viņi veic pārdošanas procesu),

- ka viņiem mēdz būt slepenie pircēji, kas pēc tam mums, administrācijai, ziņo par katra pārdevēja darbu;

pieļaujam, ka ir notikusi kāda cilvēciska darbības procesa kļūda.

Protams, mēs vēlreiz veiksim darba ētikas un noteikumu ievērošanas pasākumus ar savu personālu!

Labprāt kompensēsim Jums radušās neērtības!

Paldies par Jūsu aizrādījumiem un novērojumiem, mēs tos augstu novērtējam!

Ar cieņu,

Džiugas House administrācija

Комментарии (3)

C critical thinker 22.10.2018

varētu domāt, ka visur citur pīrāgus pasniedz ar baltiem cimdiem

D Džiugas House 29.10.2018

Labdien vēlreiz!

Tā kā mūsu uzņēmumam rūp sava reputācija un mēs ļoti detalizēti izskatam katru iespējamo sūdzību gadījumu, vēlamies precizēt Jūsu apmeklējuma laiku, lai varētu konkrētai pārdevējai izteikt brīdinājumu.

Tā kā Jūs savu sūdzību ievietojāt 22.10.2018., pieļaujam, ka esat konkrēto kafejnīcu apmeklējusi tajā vai iepriekšējā dienā.

Diemžēl, izskatot visu kases darījumu čeku vēsturi kases sistēmā, kad ir strādājusi konkrētā pārdevēja, nākas atzīt, ka pirkums "kafija un spinātu pīrāgs" ir bijis diezgan sen - 16.10. plkst. 18:51 (2 kafijas un 1 spinātu pīrāgs).
Veicot video novērošanas kameras ierakstu pārbaudi (konkrēts datums, konkrēts laiks, konkrētais pirkums), var ļoti labi redzēt, ka konkrētā pārdevēja pīrāgu ir izņēmusi izmantojot pārtikas lietošanai paredzētās standziņas.
Tādēļ, pieļauju, ka tas nav Jūsu gadījums.

Būsim Jums ļoti pateicīgi, ja norādīsiet precīzu (vai aptuvenu - mēs pārbaudīsim gan kases sistēmas vēsturē, gan video novērošanas vēsturē) datumu un laiku, kad apmeklējāt mūsu kafejnīcu.

Paldies par sadarbību,

Džiugas House administrācija

K Krista1988 29.10.2018

Esmu regulârs klients un par tīrību un apkalpošanu nesūdzos.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы