Dzintara Boulings - Serviss
Tātad. Pusotru nedèļu atapakaļ, es pieteicu rezervācijai 2 celoņus boulingā. Viss jauki, vienojamies par laiku utt. Dienu pirms rezervàcijas datuma man piezvana un jautā vai nevaru pārcelt laiku divas stundas iepriekš vai vispār atteikties no rezervācijas. Atbilde bija nē. Jo ir kolēģu pasākums. Labi zvanīs citiem cilvēkiem un runās ar tiem. Saruna beidzàs. Iedomājos piezvanīt tieši dažas stundas pirms rezervētà laika lai pārliecinātos, ka viss ir kārtībā. Un atbilde bija sekojoša. Jā paldies. Mēs jūsu rezervāciju esam attcēluši. Kā atcēluši. Man neviens zvans nebija vairāk ienācis lai pateiktu ka tomèt neizdevās vienoties ar kādiem citiem spēlēt gribètàjiem. Un ja es nebūtu piezvanīJusi un apjautājusies. Mēs visi šodien būtu norunātajā laikā. Un palikuši ar garu degunu. Protams pieprasīju savus celiņus. Uz ko atbildēja diemžēl celiņi ir saplīsuši un neko darīt nevar. Es saprotu tehnika pieviļ, viss kārtībā. Bet pat neatvainojàs par radušos situāciju, ka neinformēja par atteikšanu. Pilnīgi neko. Tikai pēc teksta ka rakstīšu sūdzību piedāvāja nākamajā dienā, kad to vairs nevajag. Necilvēciski, bezkaunīgi un vieglprātīga attiesme. Būtu iepriekšējā vakarā pārzvanījuši noskaidrojuši visu un pateikuši ka tiek atcelts un pārpratumu nebūtu. . Bet tā vietā lai atrastu ar kolēģiem alternatīvu. Paliekam ar garu degunu. Paldies foršajam kolektīvam no dzintara boulinga. Un par telefona klusules necelšanu pēc rupjas nomešanas sarunas vidū.
Комментарии (1)
Agrāk tur varēja biljardu spēlēt uin savu aliņu sūkt. Man patika. Pat neaizrādīja.