Dzinejuremonts.lv - Slikts serviss
Nodevu uz remontu bmw m50b25 galvu. Lūdzu noslīpēt plakni un parbaudīt vārstu brīvkustību, ja nepieciešams mainīt vadīklas, īsumā uztaisīt kapitālo remontu motora galvai. Saņemu, samaksāju 135 eiro (2 vārstus mainīja vēl) . Man teica, ka vadīklas ir ok, vārsti pieslīpēti. Vēlāk jau mājās pārbaudu darba kvalitāti.. Vadīklas beigtas, vārsti kustās. Vārsta piespiesšanās jostiņa (vieta vārsta cepurē, kura piespiežas pie vārsta ligzdas) ir pārāk plata+ vēl brīvkustība. Šāda galva ilgi nenobrauktu, vārstos izsistu gropes, bedrītes un kompresija motorā pazustu jau pēc 5000 km. Netiek izpildīti ražotāja normatīvi, nauda un darbs vējā. Vairāk tur nedošu galvas uz remontu.
Gaujas iela 5
Комментарии (8)
Kā pa 135eur var samainīt 24 vadīklas? :D
Nevar,bet kpc tad saka,ka tur viss ir Ok? Un izrādās galva noslīpēta pa 2 mm ir nost un man tā vairs neder. Vai stanoki veci un gļuko vai kas tur viņiem. Neesmu vienīgais, kam plakne pa daudz noslīpēta tajā vietā.
2mm tas ir daudz daudz daudz daudz par daudz, parasti 0,05-0,2 noņem. 1x biju pāris gadus atpakaļ pie viņiem, pietika, ka frēzētājs bija tādā ķīselī, ka nevarēja kājās piecelties, ar to arī pietika.
Rezultāts. Nosplāvos un uzliku to galvu. Sākumā viss bija labi. Tagad motors ēd eļļu 2 litrus uz 100 km. Nekur netek,kartera gāzu nav,virzuļu grupa laba. Noņemot kolektorus visi vārsti eļļā. Blīvslēgus sabojāja tā vārstu brīvkistība un te mēs esam. Paldies jums,gaujas ielas meistari :)))
Iedevu atjaunot om606 galvu. Saņēmu atpakaļ ar it kā restaurētām pāris sēžām, mainītiem blīvslēgiem, pārbaudītu uz plaisām, izurbtām iestrēgušajām kvēlsvecēm. Kvēlsveču caurumus iztīrīt neprot, visa pieredze nedaudz šaubīga. Rezultātā 2 vārsti čurā eļļu izplūdē, izplūdes gāzes gar vārstu karterī. Kantoris laikam visu laiku dzer, 500 eur + kāda nedēļa dzīves mizkastē. Rekomendēju nevest neko uz šo kantori.
Teica, ka vadīklas esot labas- tagad pie tekošiem vārstiem brīvspēle līdz pat 0.3mm. blīvslēgi puse nav ielikti līdz galam, daži uzlikti šķībi, paši blīvslēgi arī ne visi vienādi. Viena fortkamera ar desmitdaļas izbīdījumu virs citām. Dārgie dzērāji, jums bija iespēja man noplēst vairāk un izdarīt darbu godprātīgi. Kaut arī apšaubu, ka ar to tehnisko bāzi un šķībajiem kadriem maz kas labāks var sanākt. Tagad galvu vedīšu remontēt vēlreiz, nu jau pie cita kantora.
Ja nu uzņēmuma pārstāvji šo kādreiz izlasa- rēķins DZR949, lai padomā kurš tur žvingulī ir strādājis...
Dzinējs nebija visu šo laiku darbināts, jo auto tika būvēts swaps.
Ejiet ar līkumu šitam kantorim! Klients vienmēr pats lohs un vēl sāk darīt darbu nesaskaņojot izmaksas ar klientu, pēc tam kad pasaki, ka par tādu cenu nevajag, piestāda rēķinu jau par padarīto.