dz.ĪKS - izturēšanās pret klientu
Kā katram iedzīvotājam, arī man radās problēma, virtuvē nolūza krāns... Protams, pirmkārt pēc palīdzības vērsos pie mūsu mājas namsaimnieka "Pavadonis", vai viņi varētu atsūtīt santehniķi, kas man virtuvē uzstādītu jaunu krānu.. 13.12.2010 plkst. 15:22 zvanīju uz ikmēneša rēķina pievienoto tālruņa numuru - 675707796, man atbildēja sieviete kura pēc manas problēmas uzklausīšanas nolika klausuli, zvanīju atkārtoti, tomēr sieviete izlikās ka nesaprot par ko iet runa, tad nu es atkal sāku klāstīt savu problēmu, bet kad tiku līdz pusei, klausule atkal tika nolikta...
Vai tāda attieksme pret klientu ir normāla? Ja namsaimnieks nerisina šādas problēmas, vai tad nevar to pateikt, bet gan jāliek nost klausule???
Комментарии (1)
Musu apsaimniekotajs HANZA.CENTRS ar iedzivotajiem runa loti korekti. Esmu zvanijis vienu reizi un paludzu lai man nomaina wc. udens maisitaju noskaidroju cik tas man maksas un vienojamies par laiku kad busu majas. Atnaca meistars visu nomainija ko biju prasijis un naudas zina samaksaju tik un ne santima vairak.
Labs mums apsaimniekotajs.