www.sudzibas.lv DYSON LATVIJA nekvalitatīva prece, slikts serviss

DYSON LATVIJA - nekvalitatīva prece, slikts serviss

Man ir liela, neatrisināma problēma ar firmu Dyson par Mitro grīdas tīrītāju Dyson WashG1. Iegādājos šo preci augustā par summu 699.00 eiro. Tīrītājs bija labs, arī tīrīja labi un vienkāršs ekspluatācijā, BET!
Pēc apmēram 5 tīrīšanas reizēm septembrī tīrītājs salūza un vairs nedarbojās. Sazināties ar šo firmu var tikai Whatsapā. No oktobra mēneša esmu saņēmusi tikai solījumus, ka bojāto preci apmainīs. Līdz pat šim laikam viņi apgalvo, ka noliktavā nav šī tīrītāja, kaut gan Dyson mājas lapā redzu pašlaik šo preci ar vērā ņemamu atlaidi. Tagad no 21.11.25.viņi apgalvo, ka nevar atsūtīt etiķeti preces atgriešanai. Liek sazināties pec 24 stundām, tad 48 stundām, bet nekas nemainās. Etiķete nav atsūtīta vēl joprojām. Ja problēma ir atsūtīt etiķeti uz e-pastu, vai es vispār varu ticēt, ka man atsūtīs uz apmaiņu preci?

J

Комментарии (1)

S Spuris 38 мин назад

Rakstiet viņiem oficialu iesniegumu par preces mainīšanu vai labošanu vai naudas atgriešanu ja nav spejīgi neko izdarīt. Velams parakstīet to ar elektronisko parakstu un nosūtiet uz e-pastu viņiem .Vai akut vai uz whats app .Tie sūtas arī tajā programmā .Ja viņi nesniedz atbildi divu nedeļu laika tad versieties pie PTAC vai policijā par krāpniecisku tirdzniecību . Būs labi. Nestresojiet. Pie tam ir labakas firmas par to Dyson un letakas pie tam .

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы