Durvis un Logi.lv - Nekvalitatīva produkcija un montāža
Sadarbojos ar šo kompāniju mājas ārdurvju iegādei un montāžai. Ļoti atsaucīgs serviss līdz preces iegādei. Izvēlējos arī viņu kompānijas piedāvātos montāžas darbus. Durvju kvalitāte bija atbilstoša cenu kategorijai, bet netika atvesta pareizā durvju slēdzene (piegādāja citu durvju), montāžas darbi bija neprofesionāli. Durvis tika ieliktas nenolīmeņotas un tika atvestas nepareizās detaļas, kuras, protams, šim durvju modelim nederēja. Meistari pēc ielikšanas ātri aizlaidās un uz tālāku komunikāciju nedz caur e-pastiem, ne telefona zvaniem neatbildēja. Tā nu stāvējām pie šķībām durvīm ar caurumu slēdzenes vietā, bez vajadzīgām detaļām un bez risinājumiem.SIA "Artehaus", www.Precunams.lvTālrunis: 22061186 (Modris), 27509205 (Artūrs) E-pasts: [slēpt]@precunams.lvDurvju saloni: Rīgā, Matīsa ielā 141 un Ogrē, Ikšķiles ielā 4-1.
Комментарии (1)
Labdien, Liene!
Diemžēl pēc jūsu norādītās informācijas man būs grūti komentēt augstāk minēto informāciju, jo nevaru identificēt Lieni, kura pie mums būtu pasūtījusi mājas ārdurvis ar montāžu. Lūdzu atsūtiet informāciju par savu pasūtījumu un problēmām, ko mēs no savas puses neesam risinājuši, uz epasta adresi: [slēpt]@precunams.lv
Informācijai - mājas ārdurvīm jau no brīža, kad tās atstāj ražotāja noliktavu, slēdzenes ir iemontētas durvju vērtnē un tās netiek piegādātas kā atsevišķa komplektācijas detaļa. Tāpat jautājums, ko jūs domājat ar tekstu "tika atvestas nepareizās detaļas, kuras, protams, šim durvju modelim nederēja", par kādām detaļām konkrēti jūs šeit runājat?
Mums ir svarīgs katrs klients un gadījumos, kad rodas kādas problēmas, cenšamies tās pēc iespējas operatīvi risināt. Kā minēju iepriekš, lūdzu, astūtiet informāciju par savu pasūtījumu un problēmām, kas netika risinātas uz [slēpt]@precunams.lv norādot sekojošus datus - vārds uzvārds vai uzņēmuma nosaukums uz kā tika veikts pasūtījums, kā arī aptuveno datumu, kad pasūtījums ir veikts.