Dulkanshop.lv - Klientu ignorēšana
Sveicināti
Septembra sākumā es pasūtīju:
YAMAHA F5 AMHS
Man apsolīja piegādi septembra beigas , oktobra sākums. 18. oktobrī es Jums atzvanīju un uzdevu jautājumu par piegādes laiku. Man tika apsolīts oktobra beigas, novembra sākums. 7. novembrī es watsapp uzdevu jautājumu, Jūs izlikāties ka nezinat par ko ir runa. Tātad jautājums: vai vispār man šo motoru no Jums gaidīt vai es to pērku citur? Ja 3 dienu laikā nebūs atbildes, es uzskatu ka mans pasūtījums ir anulēts un man nav nekādu saistību ar Jūsu uzņēmumu.
Ar cieņu
Raimonds
P.S. Kā arī man būs visas morālās tiesības padarīt šīs situācijas aprakstu publisku, lai citi potenciālie klienti nezaudē laiku kā tas bija man. Veiksmi biznesā!
Комментарии (1)
kaut gan ar *.lv arī iet