www.sudzibas.lv Dreamshop.lv Slikts serviss

Dreamshop.lv - Slikts serviss

Ļoti nomocījos ar šo internetveikalu, nevienam neiesaku.
Pasūtīju savam draugam dāvanu - Apple Airpods Pro, jo Cena bija daudz zemāka kā citos veikalos - 190eur. Pasūtīju ar diezgan lielu laika rezervi - 2 nedēļas pirms svētkiem, lai arī mājaslapā bija rakstīts ka būs ieejama pēc 1-3 dienām (!) . Saņēmu automātisko epastu, ka jāveic apmaksa un ar mani sazināsies "laipnais" darbinieks. Samaksāju, protams nekādu atbildi ka nauda saņemta/pasūtījums apstiprināts nesaņēmu. Nu sākās cirks, kas beigu beigās ievilkās mēneša garumā.
Domāju ok, gan mans bankas konts gan veikala ir vienā bankā, noteikti nauda pārskaitījusies un viss ok. Paiet šīs te 3 dienas kad itkā precei jau būtu jābūt pie manis un protams joprojām nekādu ziņu neesmu saņēmusi. Zvanu veikalam, neviens neceļ. Zvanu 2, 3, 4, 5 reizes, beidzot paceļ - airpodi viņiem neesot uz vietas, bet tūliņ atnākšot - nākamnedēļ saņemšu savu pasūtījumu - domāju - ok, vel ir laiciņš, varu pagaidīt līdz nākamajai nedēļai. Pienāk nākamā nedēļa, protams airpodu nav, nekādas ziņas ka būtu aizkavēšanās arī nav. Zvanu atkal veikalam - jā aizkavējusies piegāde, līdz nedēļas beigām būs, nu ok, gaidu atkal. Nu protams, nedēļas beigas, ne ziņas ne miņas no dreamshop. Zvanu atkal - aipodi esot pienākuši, izsūtīsim šodien, būšot pie manis pēc 3 dienām, mani svētki jau pagājuši puisim bez dāvanas, bet nu ok, varu pagaidīt vel 3 dienas. Bet pēc 3 dienām - nekāds pārsteigums - airpodu nav. Zvanu atkal - airpodi esot izsūtīti, tūliņ būšot jābūt pie manis. Domāju super, beidzot šis murgs ir beidzies, un solīto 3 dienu laikā saņemšu 3 nedēļu laikā, bet vismaz būs. Kā tad - paiet pus nedēļa, nekā nav. Zvanu dreamshopam atkal - sieviete Saka - oj, aizmirsām iedot kurjeram, un mums uz vietas vairs nav, jāgaida kad pienāks jaunais pasūtījums. Es saku nu viss - lūdzu atskaitiet atpakaļ naudu, iegādāšos kur citur. Pārdevēja piekrita, un teica 2 dienu laikā naudu atskaitīšot. Gaidu 2 dienas, 3, naudas nav. Zvanu atkal - atskaitīšot šodien - tuliņ pat aiziešot pie grāmatvedes un pateikšot lai atskaita - ok, gaidu. Protams, naudas nav. Tālāk jau devu lietu risināt savam puisim, kurš zvanījis 2 reizes un piedraudējis ka rakstīšot iesniegumu policijā, un tikai tad nauda tika atskaitīta.
Īsumā - saprotu ka prece var aizkavēties, mazums covid, vai kas cits. Bet pilnīgi nekāda komunikācija no veikala puses. Ne pasūtījuma apstiprināšana, ne ziņas ka aizkavēsies, nekas. Kaut ko var uzzināt tikai tad kad pats zvanies vairākas reizes. Telefonu bieži neceļ, uz epastiem neatbild vispār. Melo, ka prece izsūtīta, lai arī nav. Ja pati nebūtu zvanījusi veikalam, kas to lai zina, varbūt joprojām gaidītu savu preci, kuru viņi nemaz nedomā izsūtīt. Iesaku piemaksāt pāris Eirikus un izvēlēties jebkuru citu veikalu.

M

Комментарии (2)

T Taisnīgums99 18.03.2021

Pirkt, iespejams, viltotu preci un bez garantijas? Jus planojat driz skjirties?

M meitene123x 18.03.2021

Tobrīd atsauksmes par veikalu internetā bija labas...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы