Draudze ''kristus Pasaulei'' Un Mārcis Jencītis - Maldu draudze

Vēlos brīdināt katru, kas ir iejaukts, tiek aicināts vai ir apmeklējis kādu draudzes "kristus pasaulei" saistītu pasākumu.
Šī draudze nav pēc bībeles principiem un manipulē ar cilvēkiem un bībeles pantiem. Iespējams jūs pat nenojaušat, ka esat iesaistīts šajos tīklos, tāpēc esiet uzmanīgi, jo aiz mājas grupu aktivitātēm, "foršiem jauniešu pasākumiem" slēpjas ļoti stingra un kontrolējoša sistēma, kas ved kristiešus maldos. Ja jūsu kāds paziņa, rads vai draugs ir iesaistīts, tad esiet uzmanīgi, jo cilvēki, kas ir šajās mājas grupās sanāk kopā atsevišķās tikšanās reizēs, lai lūgtu par visiem sev pazīstamajiem cilvēkiem, lai viņi it kā nāktu pie dieva, bet nereti šīs lūgšanas iekļauj to, lai cilvēkiem neveicas, lai viņi izšķiras ar otrām pusītēm, ar kuriem nav laulībā, lai viņus atlaiž, lai viņi pakrīt un saprot, ka dievs ir vienīgā jēga. Jebkurš normāls kristietis pateiks, ka šādas lūgšanas nav dieva griba un mīlestība.
Lielākās problēmas šeit saistās ar lielo svētību solīšanu visiem, kas paklausa maksimāli daudz, ko saka mācītājs jencītis, turklāt nepārtraukti tiek uzsvērts, ka lāsts visiem, kas runās sliktu par šo draudzi un mācītāju vai mājas grupu vadītājiem. Un viņi to uztver nopietni. Ja kāds intensīvāk atklāj kādus iekšējos faktus, kas nav tik patīkami, viņš tiek uzskatīts par šķēlēju, viņu visā organizācijā padara par slikto velna bērnu. Visiem caur manipulēšanu būtībā tiek pateikts, ka jebkurš, kurš saka jebko pretēji viņiem, esot tur, ir sacēlies, un tā tur tiek iemācīts, tā visi tur uzskata, tāpēc īpaši slikts ir katrs, kurš no pretīgās sistēmas tiek ārā un vēl atļaujas par to skaļi runāt. Ja kāds no ārpasaules ceļ neslavas kampaņas, tad arī par to tur tiek lūgts un runāts intensīvi (lūgts tiek, lai šis cilvēks aizveras - jā, tieši tādiem vārdiem, - un lai viņš pakrīt un saprot) . Ir bijuši gadījumi, kad pats mācītājs kādā sapulcē skaļi visiem pateica, ka nebaidās, ja šis cilvēks aizvērtos pavisam uz visiem laikiem. Tas nav normāli! Un, protams, ka visiem draudzē smuki tiek pasniegts, kā jāuzvedas un kā jāreaģē uz dažādiem aprunātājiem (un vispār uz jebko šajā dzīvē) .
Lieta tāda, ka sākumā neviens neizstāsta, kādi draudzē ir noteikumi, kas reāli tev būs jādara, bet, jo dziļāk ej, jo vairāk uzzini, un pat ja liekas, ka kaut kas nav labi, tad vienmēr galvā ir iestāstītais, ka nedrīksti neko sliktu teikt par draudzi, mācītāju un sistēmu, jo tad nebūsi svētīts, nonāksi ellē utt. Tikai pakāpeniski cilvēki uzzina, kā ir jāuzvedas pienācīgam draudzes loceklim, bet tad jau ir par vēlu, jo smadzenes jau izskalotas ar "pareizo" informāciju.
Par dažiem noteikumiem - nedrīkst tikties praktiski ar nevienu, jo aizliegts tikties ar citiem draudzes vai savas mājas grupas cilvēkiem bez mājas grupas vadītāja klātbūtnes, jo tad redz varot sākt runāt nepareizas lietas par draudzi aiz muguras. Nedrīkst jaukties ar citu mājas grupu cilvēkiem vispār. Ja esi nolūkojis kādu sievu/vīru, tad tikai caur mācītāju drīksti uzsākt draudzību, kuras laikā līdz laulībām divatā nedrīkst vispār satikties, nemaz nerunājot par jebkādu fizisku kontaktu. Draudzē ir aizliegts aizdot naudu citiem vai sevis vadītās mājas grupas cilvēkiem, nedrīkst lietot alkoholu ne vienu gramu nekad nekādā veidā, uz radinieku vai draugu pasākumiem, kur ir alkohols, arī nav ieteicams iet, un, protams, nedrīkst būt neticīgu draugu, un ar cilvēkiem var draudzēties tikai tad, ja primārais mērķis ir ievest viņu draudzē. Varat tikai iedomāties, kā tas sabojā ļoti daudz ģimeņu un arī draugu attiecības. Vienmēr gan viņi jūtas kā aizvainotie - ka viņus nesaprot ģimene, nepieņem draugi utt, lai gan paši uzstāda absurdus noteikumus un norobežojas. Ir radikāli gadījumi, kad tiek pārtraukts jebkāds kontakts ar vecākiem, radiem, draugiem, jo viņi "kaitē" ticībai.
Protams, visu manis rakstīto tur ļoti smuki māk pagriezt, lai apmuļķotu cilvēkus, jo viņi paši jau neapzinās, ka paši ir apmuļķoti un turpina tālāk apvārdot citus.
Vēl - bieži liek nepamatotus viedokļus par dažādām tēmām internetā, bez jebkāda zinātniska vai faktuāla pamata vienkārša pasaka, ka ir tā un viss! Un visi skrien pakaļ tam, kā uzskata pats mācītājs. Jā, viņš tur ir elks. Tiek mācīts, ka mācītājam ir jādāvina daudz naudas dzimšanas dienās un vārda dienās, un labi, ja vēl kādu reizi. Protams, viss tur smuki pagriezts. Ir arī speciāla biznesa grupa, kur nāk cilvēki, kuriem ir bizness (vai grib, lai tāds būtu) , tur katrs raksta mērķus, cik papildus desmitajai tiesai un draudzes ziedojumiem ziedos no savas biznesa katru mēnesi. Un summas ir mērāmas vairākos tūkstošos. Par naudu vispār sāpīgi - visiem jāziedo, katru reizi par to runā, ka tas nes svētības, un tas ir obligāti katram, kurš tur grib kristīties (ir 15 nosacījumi, lai kristītos) . Šajā gadā iesākta jauna tradīcija, kas tiek darīta jau vairākas reizes - katram draudzes cilvēkam ir savam vadītājam jāpasaka summa, ko viņš papildus visiem parastajiem ziedojumiem "upurēs dievam" līdz konkrētam datumam, un tas tiek piefiksēts ar vārdu un uzvārdu klāt. Kad nes pa daļam, katru reizi jānorāda, ka tas ir tas upuris. Un bez tā nevar būt pilntiesīgs draudzes loceklis, nevar kristīties utt. Tas tiešām nav normāli.
Arī teiciens, ka dievkalpojumu drīkst neapmeklēt tikai tad, ja esi miris, tur uztverams pavisam tieši un burtiski (un tāpat arī mājas grupu un tās rīkotos pasākumus, ja aktīvi jau nāc) , kas nozīmē, ka visu tavu dzīvi aizņem draudzes aktivitātes, un labākajās gadījumā reizi gadā ir iespēja apciemot radus laukos. Protams, lielākā daļa tur strādā kā nelegāli vai puslegāli pašnodarbinātie, jo nav laika iet uz normāliem darbiem, liela daļa jauniešu arī nestudē vai knapi pabeidz vidusskolu tālmācība, jo dievs svarīgāks par visu. Beigu beigās cilvēki tur ir nomocījušies un izsūkti, un viņiem pēc gadiem tur ir vairāk problēmu nekā bija pirms ienākšanas tur (tur sludina, ka visas problēmas un slimības dievs atrisinās, ja nāksi katru reizi uz draudzi un lasīsi katru dienu bībeli, lūgsi) . Jā, sākumā tiešām paliek labāk kā jebkurā garīgā praksē, bet beigās ir tikai sliktāk un sliktāk. Reti kuram tur ir normāls materiālais stāvoklis, karjera vai jebkas cits, kas nesaistās ar draudzi, arī ģimenes, kas tur apprecas, ir šausmīgas - visu laiku dzīvo kašķos, un daži pat izlidina nepilngadīgus bērnus no mājas. Galu galā ir daudz mājas grupu vadītāji, kas sludina par veselību, dziedināšanu, finansiālu labklājību, lai gan pašiem nekā no tā nav (ar izņēmumiem) protams, viņi jau neuzskata, ka nekā nav, jo ir citi vērtēšanas kritēriji tam visam. Arī tās pieejamās liecības bieži ir puspatiesība un pagrieztas vai arī no cilvēka informāciju izvilkta, kad viņš diezgan nesen atnācis un vēl īsti neko nesaprot, un tad noformulē, ka viņam ir noticis tas un tas viņa paša vietā. Viņš pieņem, ka tā ir un iet tālāk stāstīt to radiem, draugiem vai svešiniekiem uz ielas, internetā. Jā, daudzas no dziedināšanas dievkalpojumu liecībām ir tikai tā brīža sajūtas, un pēc dažām dienām cilvēkiem tā emocija pazūd, viss ieiet atpakaļ un nav nekādas dziedināšanas, lai gan cilvēks lūdzas kā traks. Un visi jau uzsver tur to labo, 1000000 mainītu dzīvju, bet neviens nekad neuzzina cik daudz dzīvju tur ir izpostītas, cik daudz cilvēku ir tikuši pie veselības un garīgajām problēmām, pat nomiruši organizācijas dēļ. Protams, ir arī patiesi dziedināšanas stāsti, kurus tur gadiem uzsver, bet to var izskaidrot arī ar domu spēku un citām garīgām praksēm, placebo efektu utt, bet to jums noliegs. Vispār visu manis teikto, ja kādu tas aizsniegs, mēģinās apgāzt un atspēkot. Bet tomēr neviens nepiemin cilvēkus, kas izdara pašnāvības tieši šis iestādes dēļ un tādus, kas nomirst, jo motivēti neiet pie ārstiem. Eh, nu, protams, viss, ko saku, nav viennozīmīgs, bet tas reāli tur notiek lielā daļā mājas grupu (tas, kas notiek, atkarīgs no katras mājas grupas vadītaja interpretācijas un uzskatiem) .
Arī lielum liela kontrole - tur notiek regulāra sazvanīšanās un jāstāsta, kas tavā dzīvē notiek, protams, skatās līdzi, ko dari, ko ievēro utt. Protams, daudzi to pa kluso neievēro pusi no visa. Esmu dzirdējis, ka daudziem savās mājas grupās ir arī atskaites tabulas par to, ko izdarījis pa šo nedēļu, bet tur neko vairāk pateikt nevaru. Protams, kad par to runā, vienmēr tiek likts priekšā arguments par to, ka iesaiste ir brīva izvēle un vari neko nedarīt, bet realitātē tevi apstrādā, un bieži pat nemaz nav izvēles, ja gribi tur būt uztverts normāli, jo katrs, kurš iet pret straumi un nepakļaujas, ir šizofrēniķis, remdens, nav ar dievu vai vēl kāds jancīgais, un 'tā tiešam visi tur uztver.
Protams, neuzskatu, ka ir normāli, ka mācītājs tā zīmējas ar savu ūber dārgo bmw, kuram stipra jauda un patēriņš ujujuj un arī vairākus tūkstošus vērtiem skaņu pastiprinātājiem sev mājās, un ne to vien. Skaidrs, ka nauda nav tur tīra, bet par to neko apgalvot nevaru. Viss iepriekš minētais gan ir patiesā, skarbā realitāte un tā ir jātiek darīta zināma!
Iespējams, vēl kaut ko piemirsu, bet to tad varēšu pievienot komentāros. Lūdzu, aicinu komentāros arī droši izteikties ikvienu, kas zina vēl kaut ko, ir tur bijis un piedzīvojis - šis saits nodrošina anonimitāti, tāpēc par lūgšanām konkrēti pret jums nav jābaidās (starpcitu, tas ir iemesls, kāpēc daudzi publiski nerunā) .

Cieņā
kristietis, kas ir bijis konkrētajā vietā.

Комментарии (52)

Den91 13.10.2019

Я туда ходил, было весело :). Для людей, которые потеряли себя, это место подойдёт, но если ты сильный духом, то тебе делать там нечего. А то что они берут деньги, ну так в этом ничего особенного нету, все церковные общины существуют за счёт пожертвований уже многие сотни лет, у них ненавязчивые-принудительные пожертвования, то есть с одной стороны никто не заставляет, а с другой, все кладут и ты клади :). И да, там ведётся кропотливая обработка каждого пришедшего.

R Rolands Kipurs 12.12.2020

Если человек спасобен здраво мысльить , ему не нужна никакая вера.

Sardele 13.10.2019

Aprakstītais atbilst postošas sektas aprakstam, rakstiet iesniegumu policijā.

Pacco_al 15.10.2019

Un ko inkriminēsim?

C critical thinker 15.10.2019

bāc, sagribējās uzlikt nikneimu cīsiņš

K Kokosrieksts321 15.10.2019

Īsti neko nevar pierādīt. Kad interesējos, vienīgā vieta, kur varēja rakstīt, bija Tieslietu ministrijas reliģiju apakšnodaļa, bet bija jāvāc pierādījumi. Es sapratu, ka neko jēdzīgu pierādīt nevaru. Un nav jau tā, ka tas viss būtu baigi nelegāli, jo cilvēki tiešām iesaistās ar brīvu izvēli

B b2k 18.10.2019

Jencis pats piki nopelnit nevar godiga cela. Za to gramatas izdot ka klut bagatam var !

Ventilators 14.10.2019

Bāc :) tagad lasot, es nebūšu nolādēts?

Pacco_al 15.10.2019

Uh pat nedomāju, ka pie mums ir tādas vietas 21 gadsimtā, bet laikam tikai divas lietas ir neizmērojamas visums un cilvēku stulbums. Šinī gadījumā, laikam tā ir lētticība un nespēja kritiski domāt un uztvert.
Vājš cilvēks ir labs atradums sektantiem.

K Kokosrieksts321 15.10.2019

Ziniet, toreiz vienkārši biju jauns un tiešām naivāks, lētticīgāks, bet ne galīgi stulbs. Tur tieši ir uzsvars uz jauniešu ievilkšanu, un jaunieši lielākoties vēl nav nobrieduši, lai atšķirtu kas ir kas. Tur ir interesants mehānisms - ja ievilksi jaunieti, kurš vēl ir naivs, liela iespēja ir viņu noturēt arī vēlāk, kad cilcēks domā kritiskāk, ir izglītotāks un kaut ko pieredzējis, jo viņš ir ieprogrammēts šajā sfērā savu prātu nepieslēgt un iemācīts automātiski visas sliktās domas par organizāciju atmest, neļaujoties kritiskai analīzei. Bet daudziem jau attīstība tur apstājas, un Jencītim nav jāuztraucas par lielāko daļu.

B b2k 18.10.2019

Jencis taisa labu naudu uz mulkiem. Pats trakakais ir tas kad veltigi pielieto dieva vardu. Elle tadiem cilvekiem ir rezerveta ipasa vieta

R Raivo Mahņovs 15.10.2019

Vislielākais stulbums ir tad, kad cilvēki izpauž šādu savu viedokli anonīmi. Tas norāda tikai uz to, ka ir kāds aizvainojums un ne jau pret draudzi Kristus Pasaulei, bet gan pret Dievu. Ja reiz tu esi veltījis tik daudz laika, lai uzrakstītu visu šo sacerējumu, tu noteikti par to daudz esi iepriekš domājis-/usi, kad vēderā bija nepatīkams dusmu mezgls. Cilvēk, tu esi nācis uz šo vietu, tātad tu gribēji iepazīt, kas tas ir - Dievs. Ja arī tev nepatīk draudze, vai tās mācība, tad vismaz Dieva dēļ turpini ticēt, jo vai tad Dievs ir tik bezspēcīgs, ka neapklusinās to, kas Viņam sliktu dara? Un, ja jau Dievs neapstādina, tad varbūt ir vērts padomāt, ka Viņam tas nemaz nav par sliktu..
Es par draudzi "Kristus Pasaulei" varu pateikti tikai to, ka tad, kad mans tuvinieks nomira pāris nedēļas atpakaļ - tieši šīs draudzes mācītājs un locekļi izrādīja vislielāko līdzjūtību, ne ģimene un ne draugi, tāpēc, lūdzu - pirms veriet vaļā muti, lai runātu par otru ko ļaunu un aplamu - paši pārbaudiet un, ja arī nevēlaties, tad neviens nevar jūs piespiest neko darīt, ja jums pašiem galva ir uz pleciem.

K Kokosrieksts321 15.10.2019

Redziet, tur jau tā problēma - draudzē domājat, ka visu zināt pareizi tikai jūs un visiem pret jums ir lielu lielais naids... Varbūt nerakstu vārdu tieši tādēļ, ka esmu redzējis kā citus nolinčo un pēc tam lūdz, lai viņiem viss saiet dēlī?
Un arī - neesmu nevienā vietā minējis, ka tagad neticu Dievam.
Pēc šīs loģikas man rodas jautājums - kāpēc tad mormoņi, musulmaņi utt. netiek apstādināti?
Par tuvinieku nāvēm - vispār ir pilnīgi normāli, ka tiek izteiktas līdzjūtības, un man arī ļoti žēl, ka Jums nācies zaudēt tuvinieku, tas nekad nav patīkami. Tas gan neapgāž nevienu no manis rakstītajiem faktiem tekstā.

R Raivo Mahņovs 15.10.2019

Arī manā tekstā nav nekur apgalvots, ka es visu visur baigi labi zinu vislabāk - tu tik ļoti par to cepies, ka visur to iepin. Padomā, kas tev sirdī darās. Tici Dievam un viss būs labi, bet priekš kam noskaņot citus pret vietu, kas tev acīmredzot nav palīdzējusi? Man ir palīdzējusi un zinu vēl daudzus, kam palīdz. Tiem, kas lasīs tavu komentāru - tu ar to vari laupīt daļu pozitīvu izmaiņu un nez vai tu ar to pierādi savu ticību Dievam. Kurš teica, ka musulmaņi vai kāda cita konfesija ir pretinieki? Pretinieks drīzāk manuprāt ir tas, kas ienīst otru un apzināti vārdiem cenšas nogalināt. Nedari tā un visur viss būs labi. No manis viss. Ja kādam ir kas vaicājams - manu neanonīmo vārdu redzat.

J Jānis Adijāns 17.10.2019

Vienkārši cilvēks baidās no sektas izrēķināšanās. Man pie kājas jo labi zinu, ka tāda dieva nav un attiecīgi ne viens no šiem šarlatāniem nevar mani ietekmēt.

B b2k 18.10.2019

Dievs ir ists. Tikai sie sarlatani piesarno un pielieto vina vardu veltigi

Vagons Komā 07.06.2020

Sprediķi ir labi, bet viņš rakstīja apr pārlieko kontroli, pie kuras vajag piestrâdāt, jo tā tiešām nogurdina introvertos draudzes locekĺus tā, ka viņi pamet draudzi.

Vagons Komā 07.06.2020

Nu,ja godīgi es biju vienâ grupiņā kur musulmaņu dievs tiek nosaukts par teroristu dievu. Man nepatīk musulmaņi, bet publiski šādi pateikt ir ļoti rupji.

V VeiksmīgamBiznesam 17.10.2019

Prieks, ka ir tādi izglītoti ticīgi cilvēki un ar savu galvu domājoši cilvēki ar izglītotu viedokli. Tas jau sen zināms, ka Mārcis Jencītis un tamlīdzīgie ir bijušais narkomān- cietumnieks, kas atradis veidu, kā piepelnīties uz izmisušo rēķina. "Kristus pasaulei" ir fanātiska sekta, kādu pasaulē ir ļoti daudz. Sektam ir savi psiholoģiskās ietekmēšanas veidi, par ko var lasīt grāmatās (ja kādam interesē momentāli izlasīt, tad var pameklēt 'cult psychology' un kā sektas līderi nodarbojas ar 'brainwashing' un 'mind control'. Angļu valodā ļoti daudz ir pieejama literatūra par so te tēmu. Diemžēl daudzi nojūk prātā un nonāk psihiatriskās slimnīcās, un tādus nelaimīgos sektu upurus ir ļoti grūti glābt.

E Elena1970 11.11.2019

Nu ja, ka narkomāns, cietumnieks un vēl arī dzērājs viņš bija. Viņš par to nekautrējās stāstīt jebkur vien ierastos, jo viņu pilnībā pārveidoja Dievs! Vai tas nav lielākais brīnums ko Dievs var izdarīt ar cilvēku- to pilnībā izmainīt, dziedinot gan sirdi, gan prātu! Diemžēl nabaga izmisušajiem nav pat centa pie dvēseles, lai viņus jebkā varētu materiāli izmantot.. esmu cilvēks, kas vienmēr ir ziedojis baznīcā, jo saprotu, ka lai jebkura draudze spētu funkcionēt un nodrošināt Dievkalpojuma norisi ir nepieciešami līdzekļi. Savukārt tie, kuri ir pieraduši tikai ņemt, ir skopi, uzskata, ka visu šajā dzīvē ir pelnījuši bez maksas, nav spējīgi neko dot un tāpēc arī staigā gan garīgi, gan fiziski nabagi!

I Ilze Drātniece 21.04.2020

Kas par meliem! Vai tikai jūs neesat jau pabijis psih iestādē?

Vagons Komā 07.06.2020

Būtu jaukâk vismaz pusi no ziedošanai baznīcai noziedot slimiem bērniem, nabadzīgâm valstīm vai dzīvniekiem?
Jo ja tâm jomâm pusi no paradzētă baznīcâm saziedotu, pasaule būtu daudz gaišâka. Un patiesā ticība nāk no sirds nevis no sistēmas, sistēma lielâko daļu ticības vairāk degradēs. Pakĺaujamie cilvēki tikai spēs ilgstoši ticët.

R Rolands Kipurs 12.12.2020

Iesākumam tiec vaļā no dievbijības un beidz mānīt sevi. Pieņem realitāti kāda tā ir.

B b2k 18.10.2019

No ka tur baidities no ta salagas Jenca? Izrubit viegls darbs !

Z Zane123 07.11.2019

Pilnībā piekrītu visam rakstītajam sūdzībā! Ampeklēju draudzi trīs gadus. Tā ir tiesa, ka tur tiek ievilkti vāji cilvēki un jaunieši. Pati biju vāja un arī draugi vājāka rakstura cilvēki, tādēļ visi pakļāvāmies mācībai un visam ko teica grupas līderis. Kad pati gāju evaņģelizēt ar "pieredzējušākiem" locekļiem, tika noskenēti cilvēki, kurus uzrunāt - pēc iespējas naivāki un atvērtāki. Ja arī gadījās kāds nopietnāks cilvēks ar kritiskāku domāšanu, saruna ātri tika beigta, jo nespēja sniegt normālus argumentus. Vai tad evaņģēlijs nav jāsludina visiem pēc kārtas un Dievs tiešām ir tik neredzams un vājš, ka pat nav normālu argumentu, ko sniegt kritiskākiem cilvēkiem? Kad kļuvu gudrāka jau sāku vairāk runāt pretī grupas vadītājam un protams tika spiestas visas nepaklausības un secelšanās grāmatas, vairākas reizes vadītājs mani noveda līdz asarām, beigās parasti piekāpos uz laiku. Tomēr ar laiku man pietika prāts, lai saprastu, ka tas tomēr nav normāli, kas notiek, un kā izrīkojas ar cilvēku prātiem un dzīvēm, tādēļ aizgāju. Cilvēkiem, kam ir vājāks raksturs, viņi nespēj saņemties un aiziet, rezultātā, viņu dzīves pamazām tiek izpostītas un viņi dara to, ko grib organizācija! Protams, viņi mīl Dievu un tādēļ visu to pacieš un dara tās lietas, bet, pirmkārt, jau Dievs mums māca kļūt viņam līdzīgiem iekšēji sirdī, iemantot Svētā Gara augļus, labestību, mieru, prieku, utt., un mīlēt savus tuvākos, kas ir ģimene un draugi, darīt darbu kā Dievam, strādāt atbildīgi savā darbā, arī darbā parādīt, ka mūsos ir Jēzus. Bet šajā draudzē ir izteikti tas, ka uzsvars ir tikai uz darīšanu, ne tika daudz uz iekšējā cilvēka izmainīšanos, bet uz daudzajām lietām, ko var izdarīt un it kā saņemt visas svētības, bet kalpošanu apmērs pārlieku nesamērīgs, kas aizņem visu laiku. Es biju tikai grupas biedrs un pildīju tikai minimālās lietas, un pat tad man nebij brīvā laika, jo strādāju 8 h darbu, kas ir normāls darbs atbildīgā amatā. Un tādēļ tiek pamesti draugi un ģimenes. Diemžēl tas nevedīs viņuz uz atgriežanos. tā, kā attiecības ar draugiem un ģimeni ir sabojātas, tad tiek meklēti naivi cilvēki uz ielas, ko ievilkt draudzē. Diezgan nožēlojami. Varētu vēl protams daudz rakstīt par piedzīvoto, kas vienkārši nav normāli, bet ar laiku tas viss nāks gaismā un organizācijai nāksies par visu atbildēt.

E Elena1970 11.11.2019

Piedod, bet no kurienes draudzē ir šie līderi? Vai tad par tiem nevēlās kļūt tie paši vājie un vēl citādi uz ielas notvertie, jo viņu dzīves, kopš būšanas draudzē ir krasi izmainījušās? Man žēl, ka Tu neesi spējusi paklausīt autoritātei, kura ir ziedojusi savu laiku, lai Tavu dzīvi atbalstītu. Un tas Tev pašai nedara godu, runāt sliktu par draudzi, kurā esi bijusi nez kāpēc 3 gadus. Un ja jau tur tāda hipnoze vai vēl kas, kā tad Tu no turienes izgāji? Sviests.. tā ir parasta draudze, kurā diemžēl savācās arī salašņas, kas neprot novērtēt sniegtās rūpes un atbalstu.. patiešām nožēlojami..

I Ilze Drātniece 21.12.2019

Kā var tādu melus rakstīt, pilnīga bezatbildība, nez kur tie neskaitāmie mirušie vai izmestie nepilngadīgie bērni no mājām. Ja kaut viens tāds gadījums būtu, tas jau būtu izvazāts pa visām avīzēm un medijiem. Ko ta tik ilgi darījāties pa mūsu draudzi, izmantojāt mūs lai tagad apgāztu mūs ar samazgām...pilnīgi nepamatotām. Cilvēks bez izpratnes par Bībeli, par Dieva raksturu, par to kāpēc mēs vispār šeit esam.

K Kokosrieksts321 21.12.2019

Zinu konkrētus vārdus un uzvārdus, kas izlidināja no mājas, bet diez vai būtu korekti tos publicēt, ja paši bėrni negrib nodot vecākus.. Tas arī ir iemesls, ka neviens par to neziņo medijos. Diemžēl,mirušajiem vārdus nezinu.
Katrs vārds, ko rakstīju tekstā, ir 100% patiesība, ko pats nezināju, kad no sirds biju un kalpoju šajā draudzē. Tāpēc tagad, kd zinu, arī to publicēju - lai fakti nāktu gaismā un vismaz kāds uzzinātu par notiekošo, un nebūtu vairs tik naiva ticēšana visam, ko pasludina mācītājs. Viņš daudz noklusē no draudzes locekļiem. Ļoti daudz.
Izpratne par Bībeli man ir pietiekama,lai to visu teiktu un Kristus pasaulei mācību un principus arī zinu no galvas.
Smieklīgi, ka Jūs zināt, ka viss pārējais bez tām nāvēm un bērnu izmešanām uz ielas ir pilnīga patiesība, bet uzreiz tikai tāpēc, ka nezinājāt par nāvēm un bērniem, viss teksts pēc Jūsu komentāra kļūst par meliem!

Vagons Komā 07.06.2020

Trtad salašņa ir cilvēks ar savu viedokli? Nav jauki. Tā dvēseli neglâbsi.
Nervi! NERVI!

R Rolands Kipurs 12.12.2020

Draudzes locekļi ir cilvēki, kuriem ir nepieciešams, ka viņus kāds vada - rāda ceļu. Tiem nepiemīt paškontrole un aizsardzīdas reflekss. Tie ir cilvēki, kuri nav jutuši drošību savās ģimenēs. Bieži vien par šādu sektu upuriem kļūst cilvēki, kuri uzauguši bērnu namos vai ar vienu vecāku. Tie ir ļoti viegli pakļaujami ilūzijai - mākslīgi radītam drošības garantam.

E Elena1970 11.11.2019

Šī sūdzība diemžēl izklausās pēc slima cilvēka murgiem, parasti vislielākie mēsli internetā nez kāpēc ir anonīmi nez kāpēc? Žēl Tevis nudien! Pie tam pagājušā gadā bija raidījums par draudzi, kurā gan no Tieslietu ministrijas, gan Uzņēmuma reģistra pārstāvjiem tika gūts skaidrojums, ka draudze darbojas atbilstoši valsts likumdošanai.

K Kokosrieksts321 21.12.2019

Izklausās, ka vienkārši apmeklējat konkrēto draudzi un negribat ticēt, ka Jūsu iedomas par visu nav tik reālas. Šāda veida uzbraucienu jau spēj uzrakstīt tikai Kristus pasaulei apmeklētāji, kad par viņu draudzi pasaka patiesību. Lūdzu, atveriet savu prātu analīzei un faktiem, nevis tikai ticiet, kad mācītājs saka, ka nedrīkst par viņu vai draudzi pat sliktu domāt, jo tas ar laiku noved ellē. Tā ir pirmā lieta, kas liek nobloķēt visas sakarīgās domas un analīzi. Kā pamanāt kaut ko ne tā, uzreiz galvā ir filtrs “es to nedrīkstu domāt, jo tas ir slikti pret draudzi un mācîtāju”.
Meklēt attaisnojumus, ka valsts atļauj tikai pierāda, ka neesat paši pārliecināti par to, ka teksts tomēr varētu būt precīzs.

Vagons Komā 07.06.2020

Neko sliktu jau tā draudze nedara, lai to aizliegtu. Bet rakstâ tiešām ir taisnība. Nu nezinu vai draudzes locekĺi tiešâm ir tik neveiksmīgi,bet kontrole tur ir liela un ja gribi būt labs draudzes loceklis, tad tas tev aizńems vairâk laiku nekâ pusslodzes darbs.

U Uldis Saulkalns 22.09.2020

Drīz būs nākamais skaidrojums

I Ilze Drātniece 21.04.2020

Par Kristus Pasaulei sūdzās tikai tie, kas nav ieraudzījuši izmaiņas savā dzīvē, jo viņuprāt, Dievs ir kā "Zelta zivtiņa" izpilda karstākās vēlēšanās un nekādas atbildības. Kad negribas no savas puses ne Bībeli lasīt, ne Dievu lūgt, tad ir izdevīgi uzlikt atbildību par savu neizdevušos dzīvi draudzei.

K Kokosrieksts321 23.04.2020

Protams... Jo visi, kuri saprot, kas patiesībā notiek “virtuvē”, nekad nebūs vēlami. Visizdevīgāk ir tādus padarīt par neizdarīgiem, bezatbildīgiem utt.
Kurš teica, ka man ir neizdevusies dzīve?
Un cik atceros, tad tieši Kristus Pasaulei draudzē māca, ka Dievs izpilda karstākās vēlēšanās, ja tikai pietiekami daudz tici, lūdz un apliecina, un tas tiešām nav īsti bībeliski.

C Ceļotāji 24.05.2020

Nu nav gan tā, apmeklēju KP veselu gadu un piekrītu katram vārdam šajā aprakstā. Ļoti labi, ka sapratu, ka pret mani neizturas labi, ka tiesā pēc tā, cik bieži ierodod uz dievkalpjoumu, vai dodu naudu utt. Un par to, kā tikt līdz kāzām - drausmas, bet realitāte. Šobrīd esmu citā draudzē, kur nav kontroles un māca pēc Dieva vārda, pilnīgi citādāk. Un, ilze, neticēsiet, bet pat atradu savu vīru bez nekādas palīdzības un ierobežojumiem. Lasām gan Bībeli kopā, gan lūdzam Dievu kopā un dzīve ir lieliska. Varbūt Jums tas liksies traki, bet mēs varam pat ceļot, arī brīvdienās! Un varam draudzēties ar kolēģiem, iet uz draugu pasākumiem. Neviens neskatās uz mūsu finansēm. Tikai mīlestība vienam pret otru :)

Vagons Komā 07.06.2020

Es uzskatu, ka kontrolintur vajag atcelt, jo kādi 30% visticamâk, apmeklē visu pasâkumus nevis dēļ ticības, bet dēļ cilvēkiem, kas manuprāt nav pareizi. Jo jau ticība glābj, nevis pakļaušanās cilvēkiem un ja kko. negrib darīt, tad vajag mevis spiest iet, bet gan ļaut nedaudz pabūt ar sevi.

B Beatrise Rozenberga 07.08.2020

sviests ! cik tava dzīve būs izdevusies nosaka paša cilvēka izvēles un rīcība... ne jau bībeles lasīšana un lūgšanas !

B Beatrise Rozenberga 16.01.2021

sektas dalībnieki šeit atpaīstami pēc naida un rupjības pret citādi domājošiem ! TĀ IR SEKTA ! ar visām sektas pazīmēm !

Vagons Komā 07.06.2020

Ļoti sīki aprakstīta patiesība. Man sākumâ paldīzēja ļoti ar mãjvietu, bet pēc gada pametu, jo esmu dvēselē brīvs cilvēks, kuru nevar ilgstoši pakĺaut. Tur noteikumi ir tiešâm stingri un pasākumi tur ir minimāli 3 reizes nedēļā. Ir cilvēki, kuriem tas patīk un kuri ir laimīgi. Bet brīvie putni tur ilgi nepaliks un to izmantos kā tableti.

M Morgans Frīmens 10.06.2020

Varaskāro žuļiku Jencīti un viņa "draudzi" šis raksts ļoti precīzi atspoguļo, un Jencīša pielūdzējas var nesmirdināt gaisu ar tekstiņiem ka nedrīkst par draudzi runāt sliktu. To vai tā vispār var saukties par draudzi izlemj katrs pats priekš sevis, jo Dieva priekšā par tevi neatbildēs Jencīts vai kaut kāda Drātniece. Tā ir katra paša atbildība saprast vai Jencīts ir vilks jēra ādā vai nē.Un ja tas ir skaidri redzams kāpēc par to būtu jāklusē. Un ja šī Drātniece un pārējie oponenti būtu patiesi Dieva cilvēki, tad viņi ar naidu nemestos apkarot tos kas atļaujas domāt un runāt citādāk.

B Beatrise Rozenberga 07.08.2020

JAU TAS VIEN , KA par viņiem nevar runāt sliktu... un to cenšas uzspiest arī ne draudzē esošajiem lliecina par attiecīgu māniju... kontroli , slimīgu prāta stāvokli. vai jau mentāliem traucējumiem. viņi valda iebiedējot.

Aprakstītais pārsteidzoši tuvu sakrīt ar manis izjusto, apmeklējot šo draudzi. Mani gan tolaik sarāja, sakaunināja un visādos veidos lika saprast, ka tas, "ko" un "kā" es domāju ir nepareizi, ka es neļaujot Dievam manā dzīvē strādāt, jo ja es ļautu, tad man visi šie noteikumi patiktu un es pati nāktu uz turieni vēl biežāk, nekā 3-4 reizes nedēļā, ko no manis sagaidīja.
Visvairāk tajā visā mani traumēja to cilvēku agresivitāte un naidīgums, tiklīdz tiek aizskartas viņiem nepatīkamas tēmas. Tāda sajūta, ka runā ar nelīdzsvarotu cilvēku (piemēram, mājas grupiņas vadītāju) - viss mierīgi, tad saruna ievirzās citā gultnē un pēkšņi sarunbiedre sāk kliegt par sātanu, un nolādētajiem citiem cilvēkiem (piemēram, manu māti, draugiem utt) un ka viņi visi mirs elles liesmās (un tas tiek teikts teju ar baudu!). Viņiem ļoti patīk novēlēt citam cilvēkam ļaunumu, sliktumu. Tas mani visvairāk tur šokēja.
Viņu sludinātais "miers" ir tikai izskārtne. Viņiem ir it kā sakārtota dzīve - viss pa plauktiņiem. Ņemot vērā, ka liela daļa tās publikas ir bijušie narkomāni, alkoholiķi vai cilvēki ar citām garīgām atkarībām un psiholoģiskām problēmām, tad jā, jāpiekrīt, nav vispār brīva laika lai domātu par tām. Bet šī sekta neārstē garīgās slimības, bet tikai pasliktina. Tie cilvēki ir zuduši saviem draugiem, ģimenei.
Ir ļoti skumji.Es nespēju pamest savus mīļos cilvēkus (radiniekus, vai draugus), bet viņi spēj. Viņi uzgriezīs muguru, tiklīdz uzdosi kritiskus jautājumus, piemēram, kāpēc tev ir jādod nauda draudzei, ja Dievam un Kristum naudu nevajag? Viņu atbilde būs, ka tā es parādu, ka visas manas domas un darbi ir uz Dievu vērsti. Bet tas ir neloģiski, un to arī teicu - Dievam naudu nevajag un kādā sakarā viņi interesējas par to, kas pieder manai ģimenei, vai ka man vajadzētu pārdod savu zelta gredzenu un ziedot draudzei utt utt. Tāda invazīva jaukšanās manā dzīvē, ar mērķi izzināt visu vērtīgo un pēc tam to pagriezt un izmantot pret mani.
Un kad sarunā jautāju, kāpēc viņi kļūst tik agresīvi, kad jautāju vai iebilstu, viņi sāk izmantot manis kādreiz izpausto informāciju par mani - cik man redz ir nožēlojama dzīve, esmu lūzere.
Ļoti patīk viņiem runāt par grēku, pašiem gan īsti, šķiet, nesaprotot, kas tas ir. Jebšu - sakāpinātos toņos runājot pārspīlējumus. s patiesi tagad ticu un zinu - ļaunums ir grēks! Naida runas ir grēks - un šī baznīca to praktizē plašā apmērā. šie cilvēki ir ļauni pret jebkuru, kas viņiem oponē vai kritiski iebilst. Ļoti bieži tās ir ģimenes, tie ir pieaugušie bērni, kuri tiek atstumti, jo nevēlas iet ar vecākiem sektā. Tās ir māsas un brāļi, par kuru saslimšanu tiek lūgt mājas grupiņā, jo viņi nav piekrituši nākt uz draudzi. Viņi praktizē grēku caur savu naidīgumu un riebīgumumu, pārmetošo zvanīšanu, ja neatnāku uz dievkalpojumu, citu cilvēku aprunāšanu un ļauna vēlēšanu citiem.
Viņi sagroza, izrauj no konteksta, nelietīgi valkā Dieva un Kristus vārdu valkā sava naida grēka izpildīšanai un izplatīsānai.
Tie cilvēki neredz (vai interpretē to citādāk), cik ļoti viņu draudzes vadība ir mantkārīga un naudu tendēta. Vadība Jencītis ar savu bonusa punktu sistēmu mudina visu menedžmenta ķēdi (mājas grupiņu tīkls), vervēt vairāk cilvēkus draudzei, visus kā bitītes saliek pie darba (piemēram, monitorēt internetā komentārus, vai rakstīt transkriptus Jencīša runām, vai montēt video un daudzus daudzus citus Jencīša personības kultu slavinošus darbus darīt - turklāt, bez maksas. Savā brīvajā laikā vēl papildus dievkalpojumam, mājas grupiņai, lūgšanām. Jaunieši savu dzīves potenciālu velta nevis mācībām un darbam, bet iztērē šajā vietā, kas tik sūc ārā no cilvēkiem naudu un dzen viņus mazvērtības kompleksos un, ja tā varētu teikt, bipolāros traucējumos. Proti, cilvēks pēc dievkalpojuma spilgtajām gaismām, rokkoncerta atsmosfēras, kur visi baudā sauc Kristu, jūtas eiforijā un pat notic, ka viņa problēmas ir atrisinājušās (darba pienākumi, mācībās, eksāmeni). Tad tas cilvēks slīgst depresījā, jo saprot, ka problēmu ir tikai vairāk un vairāk, turklāt laiks draudzē nedod iespēju normāli sakārtot savu dzīvi pašam. Viņš jūtas slikti, tad draudzes locekļi viņu velk dziļāk draudzē, saka, ka tas ir normāli, jo vinš pārāk maz lūdzas, pārāk maz atdod sevi draudzei. Būtībā ir tikai 1 variants, kā risināt jebkuru problēmu Mārča Jencīša draudzēs stilā, bet pateikšu to tautas valodā: uzlikt mīksto, jeb pohujisms. Nospļauties. Kristus pasaulei un Mārča Jencīsā sludzinātais "miers", ko draudze cilvēkiem dod = pofigisms. Vienaldzība pret pārējo pasauli. Viņi problēmas nevis risina, bet vienkārši ignorē, izliekas, ka to nav. Izvēlas iet no tām prom, izvairīties, neskatīties uz to pusi. Tā ir tā recepte, ko jums tur mācīs. Jūsu problēmas ir sīkums, viņi nelietīti valkā šo frāzi, "atdodiet problēmas Dievam rokās", aicinot cil'vekus savas problēmas nerisināt vispār. Cilvēkus padara par pohujistiem. Viņi aiziet no labāka darba uz sliktāku, viņi aiziet no ģimenes, no attiecībām. No citām saistībām, kas viņiem ir. Viņi sāk atteikties no visa Ja no kaut kā neatsakies, tad tas jādod draudzei -radi un draugi jāevanģelizē. Ja atsakās, tad tev tādi radi un draugi nav vajadzīgi. To no viņiem sagaida. Jāatsakās no visa tā, kas tevi kaut mazliet uztrauc un ir dzīvē svarīgs, jo viņi Tevi pārliecinās, ka tās ir tavas problēmas, kuras tev ir jānoliek malā, "atdot Dievam rokās", bet patiesībā - kļūt vienaldzīgam.
To visu informāciju uztverot, sākas cilvēkam iekšējie, kā jau minēju, teju bipolāri konflikti, ja vēl racionālais prāts un loģika viņam saka, ka ir jāpiebremzē, tad emocijas un uzbāzīgie draudzes locekļi (atgādināšu, tā ir labi pārvaldīta menedžmenta shēma, neviens "jauniņais" tur netiek palaists garām, tam tiek piekabināts uzraugs, kas zvanīs un prasīs, kas uzbāzīsies ar savu draudzīgumu un sodīs ar savu naidīgumu, ja nepakļausies. Cilvēks iedzīvojas tur vēl dziļākās psiholoģiskās problēmās, mēģinos balansēt. Ne jau Dievs man saka visu brīvo laiku pavadīt draudzē, bet Mārcis Jencītis. Ne jau Dievs stingri skaita manu darba algu, bet Jencīša mājas grupas vadītāji, kas pamanīs, ka esmu nopirkusi ziemas mēteli vecā noplīsušā vietā, vai ka manā pikrstā jauns zelta gredzens, un ar uzstājīgu laipnīku iztincinās un noskaidros, ka mana vecmāmiņa man to uzdāvinājusi, sīki iztaujās, nokomentēs un tad jautās, vai jau ziedoju 10.to tiesu. Ja jau mans budžets ir palielinājies par gredzena tiesu, tad jau varu naudu no kādas citas pozīcijas pārvirzīt draudzei vairāk.
Un tā tālāk. Es no turienes aizgāju, jo mana draudzene mani burtiski izvilka no turienes.

Ja jums kādam vai kādai tur iekšā ir kāds, par kuru jums nav vienalga, pat ja redziet un domājiet "tur neko nevar darīt", "sazombēts", "izskalotas smadzenes"- neatmetiet cerību. Esiet stipri, nepadodieties, neejiet uz turieni, bet nepametiet viņu. Palīdziet viņam.Esiet tas cilvēks, kas nepametīs un pados roku, un palīdzēs no tā "Kristus pasaulei" atvara izlīst laukā. Palīdziet saviem draugiem un radiem.

B Beatrise Rozenberga 07.08.2020

par problēmu nerisināšanu raksturīgs visām sektām. atslēgties no realitātes, zaudē saikni ar realitāti. dalīts prāts. depresija, izmisums , ka redzi samilzušās nerisinātās problēmas, krīze..NO SEKTĀM IR JĀMŪK !

R Rolands Kipurs 12.12.2020

Precīzi! Draudzes locekļi ir cilvēki, kuriem ir nepieciešams, ka viņus kāds vada - rāda ceļu. Tiem nepiemīt paškontrole un aizsardzīdas reflekss. Tie ir cilvēki, kuri nav jutuši drošību savās ģimenēs. Bieži vien par šādu sektu upuriem kļūst cilvēki, kuri uzauguši bērnu namos vai ar vienu vecāku. Tie ir ļoti viegli pakļaujami ilūzijai - mākslīgi radītam drošības garantam.

E Elīna B 07.09.2020

Interesants stāstiņš. Subjektīvs viedoklis, es pat tādu varētu sacerēt. Patiesība un meli kā tos atšķirt. Cienījamais raksta autor, pirms Jūs liekat šādu info par draudzi, lieciet konkrētu FAKTUS. Te ir sūdzību lapa, neviss bērnu dārzs kur kāds bērniņš nav dabūjis končiņu, un nu skaļi raud. Patiesība balstas uz faktiem un realitāti. Nav pierādījumu, nav apsūdzības. Tiesā notiek tas pats. Ja Jūs sakat, ka daudzas ģimenes tikušas izpostītas, lūdzu uzskaitījumu... Ja, jūs cilvēk mīļais atklātos, uzrakstītu savu vārdu un uzvārdu, šī saruna ieietu citā gultnē. Par šo konkrēto sūdzību jums nāktos atbildēt likuma priekšā. Ja Jums iepriekš minēto info vajadzētu pierādīt tiesas zālē. Jūs pieradītu? es domāju, ka nē. Cilvēki kur ir jūsu kritiskā domāšana? Balstīt savu pārliecību uz dažiem subjektīviem komentāriem, nu tauta jūs drazas ēdat?

R Rolands Kipurs 12.12.2020

Elīna B! Ja jūs uzrakstīsiet savu īsto vārdu un uzvārdu, kuru iespējams verificēt, apsolu, ka nosaukšu virkni ar reāliem piemēriem, kuri atbilst patiesībai un ir pārbaudāmi.

B Beatrise Rozenberga 16.01.2021

elīna ir tajā sektā! bet viņas var ietekmēt - iebaidīt tikai tajā sektā esošos ! emocionālā vardarbība necieņa pret cilvēku tur ir norma !

Z Zupas katls 15.04.2022

Kad viens dalībnieks neatnāca uz grupiņu, jo viņa sieva un bērns slims un par viņu jārūpējas, grupas vadītājs to nosodīja un teica, ka grupā ir jābūt vienmēr..
Arī pēdējais sprediķis ļoti uzsvēra to, ka domu spēks ir vislielākais spēks šajā pasaulē, bet paga, kriestietībā vislielākais spēks ir Dievam!

M miiluliite123456 12.01.2021

Man tiešām ir žēl ik katru kas domā negatīvu! Vai jūs apzināties ka ar savām sūdzībām varat varbūt kādam cilvēkam atņemt vispārēju ticību Dievam? Draugi mīļie ne velti ir dažādas draudzes un konfesijas, jo galu galā mēs katrs esam atšķirīgs vai tad ne? Jūs sakāt ka izposta dzīves? Muļķības esmu draudze jau apmēram 3 gadus un ziniet ko? Esmu sakārtojusi dzīvi, tikusi vaļā no atkarībām kas man vispār likās neiespējami utt. Man pilnīgi neviens nekad nav aizliedzis tikties ar draugiem vai radiniekiem kas netic Dievam, es dzīvoju ar vīrieti kopā kas nenāk draudze bet mani tikai un vienīgi mudina ar viņu sakārtot attiecības nevis šķirties ka autors te raksta! Viss ko es daru draudzē ir mans pašas lēmums, man nav nevienam jāatskaitās par to kur ar ko un kad es eju un daru tāpēc nevajag melot! Iespējams ka vienkārši nebiji pie īsta vadītāja, jo arī es nomainīju 3 vadītājus līdz atradu savu īsto grupiņu! Nevēlos nevienu attaisnot, aizvainot, apmelot vai kā tamlīdzīgi, bet pirms jūs nostājieties pret draudzi padomā par to ka tu nostājies pret Dievu jo ar šādu atsauksmi tu vari kādam sabojāt ticības ceļu neatkarīgi no tā kurā draudze tas cilvēks ir un zini ko? Tev jau nebūs jāatbild draudzes vai mācītāja priekšā bet gan Dieva priekšā!

B Beatrise Rozenberga 16.01.2021

domājošs cilvēks saprot ka runa ir par toksisku sektu nevis Dievu ! Sektas meli - ja tu nostājies pret sektu - tu nostājies pret Dievu ! Jēzus pats liek pārbaudīt visu.. nebūt naiviem dumiem, bet skaidrā prātā...
skaidrs ka komentāra autore ir sektā ...pamatīgi apstrādāta...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы