Dr. Maurina Lazerepilacija Klinika - Krapshana ar Cherry kuponiem

Iegadajos 14 kuponus uz LAZEREPILACIJU JEBKURAI KERMENA ZONAI Cherry majaslapa.Zinaju, ka manam gadijumam vajag min 6 apmeklejumus divam zonam uz sejas. Bet par cik ta ir diezgan darga procedura, izvelejos CHERRY.LV piedavato atlaidi.Pakalpojums galu gala pats par sevim tika izdarits saskana ar proceduras kvalitates standartiem, par pashu izpildi nav pretenzijas - ar labu aprikojumu gruti izdarit sliktu darbu.Pirmatneji bija plans apmeklet klinikas filiali Kalnciema iela 33. Personals Kalnciema iela 33 ir aukstpratigs un loti formals. Tas man nepatikami parsteidza, parcelu pakalpojumu uz Mezciema filiali.Tur ir jutama ta pati konveiera piegarsha.Bet nu ko - nothing personal.Pats parsteidzoshais, jau PEC PROCEDURAS izradijas ka PAR DIVAM ZONAM uz sejas man ir jaatstaj !7(septini)! KUPONI par vienu apmeklejumu, kaut gan katrs kupons skaidri domats "Lāzerepilācija jebkurai ķermeņa zonai"! Viniem teikts nemt par tadu akciju Privilegijas Karshu vertibu par katru pakalpojumu!Tagad otra procedura butu javeic pec 6 nedelam, tas nozime, ka atlikushos kuponus vairs nebus iespejams izmantot, jo to atlikusho 7 SEPTINU kuponu deriguma terminsh ir tikai 1-FEB-2015. Liels darbs ir ieguldits reklameshana un piesaistishana, bet gala rezultata shi klinika izveidojusi nepatikamu priekshstatu un noteikti negativas atsauksmes visam manam pazinjam. Jutos apkrapta. Izradas tagad es pat zaudeju 52 Eiro shis akcijas del.Neiesaku pirkt kuponus, kamer nav skaidrs ar pashu pakalpojuma piegadataju kas tieshi ir domats ietvert shini reklamas akcija.Tads ir novertejums.

I

Комментарии (4)

V VarenaaTejkana 04.01.2015

Ira, man liekas Jūsu problēma ir nevēlēsanas izlasīt pat kripatinu no tā, ko klīnika piedāvā.
Не пеняй на зеркало коль рожа крива :)

14 dienu laikā Jūs varat realizēt atteikuma tiesības atbilstoši Ministru kabineta noteikumi Nr.255: "Noteikumi par distances līgumu" (http://likumi.lv/doc.php?id=266462):

"Izņemot šo noteikumu 22. punktā norādītos gadījumus, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta septītajā, devītajā un vienpadsmitajā daļā, kā arī šo noteikumu 23. punktā minētās izmaksas. Šis termiņš ir piemērojams gadījumos, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir izpildījis šo noteikumu 5.10. apakšpunktā noteiktās prasības. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita:

19.1. ja tiek sniegts pakalpojums, – no līguma noslēgšanas dienas;
19.2. ja tiek iegādāta prece, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi preci valdījumā;
19.3. ja patērētājs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pēdējo preci;
19.4. ja tiek piegādāta prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā preces pēdējo partiju vai daļu;
19.5. līgumiem par regulāru preču piegādi – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pirmo preci.

20. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav sniedzis patērētājam šo noteikumu 5.10. apakšpunktā norādīto informāciju, patērētājs ir tiesīgs izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma viena gada laikā no šo noteikumu 19.1., 19.2., 19.3., 19.4. un 19.5. apakšpunktā minētās dienas.

21. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir sniedzis patērētājam šo noteikumu 5.10. apakšpunktā norādīto informāciju viena gada laikā no šo noteikumu 19.1., 19.2., 19.3., 19.4. un 19.5. apakšpunktā minētās dienas, patērētājs ir tiesīgs izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis minēto informāciju.
22. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

22.1. pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
22.2. preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
22.3. prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
22.4. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
22.5. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
22.6. prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
22.7. līgums ir noslēgts par alkoholiskā dzēriena piegādi, par kura cenu ir panākta vienošanās līguma noslēgšanas laikā, ja tā piegādi var veikt pēc 30 dienām un tā vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt;
22.8. patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
22.9. patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
22.10. tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu;
22.11. līgums noslēgts atklātā izsolē;
22.12. līgums noslēgts par izmitināšanas pakalpojumiem (izņemot līgumus par dzīvojamo telpu īri), preču pārvadāšanu, transportlīdzekļu īri, ēdināšanu vai izklaides pasākumiem, ja pakalpojuma sniedzējs apņemas sniegt pakalpojumu noteiktā dienā vai noteiktā laikposmā;
22.13. līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu.

M Marina Kacena 24.03.2019
Slikts serviss

Neiejūtīgi, neprofesionāli, ātri, bez motivācijas novadīta konsultācija.

M MHAUS 18.06.2019
Attieksme pret pacientu

Neiesaku proktologu Martinsonu. Izsaka nevajadzīgas replikas. Sāpīga izmeklēšana. Vizītes ilgums 5-7min/45eur.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы