www.sudzibas.lv Dr. Marina Žiļiča Nepiekājīga, neatsaucīga

Dr. Marina Žiļiča - Nepiekājīga, neatsaucīga

Esmu neizpratnē par šīs kundzītes attieksmi, kur vārākkārt esmu "baudījis" nepieklājīgu attieksmi, kas arī pamudināja beidzot uzrakstīt.
Atceroties, ierados Pļavnieku veselības centrā, tākā telpa bija izremontēta un norādes likās svešakas kā parasti, negāju pie ģimenes ārsta palīdzēm, bet precīzi pulkstens 12:31 (pieņemšanas līdz pl. 13:00) klauvēju pie Marinas kabineta durvīm. Atverot durvis, laipni pajautāju vai mani varēs pieņemt, saņēmu asā tonī atbildi: „Nē, šodien tevi nepieņemšu!” Tākā ārpusē rindas nebija un uz to brīdi apkalpoja vienu pacientu, biju neizpratnē un kļuvu uzstājīgāks, pēc kā saņēmu nepieklājīgu tonī norādi: „Ej pieraksties, ja viņas tevi pieņems, tad pieņems!” Ja pareizi atceros, tad vārdu salikums bija tieši tāds, starp kuriem nebija neviens pieklājības vārds, tādi kā labdien, lūdzu, atvainojiet. Pateicoties savai uzstājībai tiku pieņemts, turklāt, ar to viss nebeidzās. Pieņemsanas laiks bija nožēlojams, kura laikā bija jāuzklausa vairākas piezīmes un aizrādījumi, par to ka esmu ieradies par vēlu (neizpratnē). Šobrīd veicu veselības problēmu cēloņu izmeklējumus un, uzrādot analīzes rezultātus, nesaņēmu rezultātu interpretāciju, tik daudz kā: „Te tev viss kārtībā!” Turklāt, attieksme tāda, apmēram, ko es gribu, ko es vispār esmu atnācis ka viss kārtībā. Un, lai saņemtu norīkojumu uz tālākiem izmeklējumiem, no ārsta nebija nekādas iniciatīvas, atkal bija jākļūst jāuzstājīgam.
Man kā ģimenes ārsta pacientam rūp, lai ģimenes ārsts ir pieklājīgs, lai cilvēki saņemtu pretīmnākošu attieksmi, lai var rēķināties ar pieņemšanas laiku, kas ir norādīts. Lai cilvēkiem, kas no medicīnas maz saprot, lai izstāsta un saprotami interpretē analīzes rezultātus. Kā arī, lai bez lūguma dot norādes tālākiem izmeklējumiem.
Lūdzu arī citus atsaukties komentāros par līdzīgiem gadījumiem ar šo kondzīti. Paldies par atsaucību jau iepriekš!

16.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено skerams 16.12.2018

Jāpiemin, kā tā bija akūtā stunda, kurā pieņemšana ir bez pieraksta.

S

Комментарии (9)

F foer 16.12.2018

a kur tu peries bez pieraksta?

S skerams 16.12.2018

Tā bija akūtā stunda un pieraksts nebija nepieciešms

F foer 16.12.2018

nu bet tad to vajadzetu sudziba pieminet

F foer 16.12.2018

un dienu vai datumu ar varetu pieminet...a ta kaukad 12.31

S skerams 16.12.2018

Marinas Žiļičas ārstu prakses pieņemšanas laiki.

S skerams 16.12.2018

Jā, esmu kļūdījies ar tekstu, nepieminot akūto stundu un datumu. Varbūt ir iespējams palabot tekstu? Tādu opciju neatradu :(

davfreim 16.12.2018

Akūtajā stundā iet ar akūtām lietām, nevis lai izskaidrotu analīžu rezultātus, tā nav īsti akūta lieta, ja problēma ir tikai rezultātu neizpratne. Tādām lietām ir domāts pieraksts, un ja gribiet labāku attieksmi, tad varbūt derētu padomāt, ka veselība aprūpei LV no budžeta ~4% atvēl gandrīz vismazāk visā EU, pat LT un EE no IKP veselībai atvēl 1-2% vairāk ka LV!.

Diemžēl ģimenes ārstu trūkums nākotnē būs tikai vēl trakāks, jo daudzi ir jau ļoti veci un vietā kas nāks? Kurš rausies uz to zelta bedri? 6 gadus mācīsies (nesaņemot neko) un tad 3 gadus rezidentūrā strādās par ~500-600 Eur uz rokas. Zelta bedre, ne? Un visi tik neapmierināti un vienmēr nepateicīgi...

S skerams 17.12.2018

Jā, par akūto stundu un manu problēmu tev pilnībā piekrītu, bet sūdzība ir par attieksmi (virstraksts), par komunikāciju, par uzvedības manierēm. Tavuprāt, ja valsts no IKP atvēl medicīnai pārāk maz, tad tas nedod tiesības ģimenes ārstam savu neapmierinātību izrādīt pret pacientiem!? Tas ir tas pats, ja mans darba devējs pārāk maz maksā, es varu būt nepieklājīgs, hmmm. Ja tu esi ārts, tad tev ir jābūt profesionālam visādā ziņā. Piemēram, ugusdzēseji riskē ar savu dzīvību lai glābtu otru, nav kautkā dzirdēts, ka viņi savu žulti izgāž uz cietušajiem, vai arī, ka viņi varētu darīt darbu labāk, ja viņiem maksātu labāk. Turklāt, ir jāsūdzās, jo kātad uzzinās ka ir problēma.

K Klinta954 12.11.2020

Neviens pacients nav pelnījis, ka pret viņu izturas kā pret s*du. Veiksmīga komunikācija ir svarīga ne tikai dzīvē, bet medicīnā, jo īpaši. Kā var uzticēties rupjam un paviršam ārstam, kuram tavas problēmas vispār neinteresē, kā tikai iekasēt naudu? Es viņas izrakstītās zāles nelietotu, būtu bail. Cilvēkiem, kuriem ir kaut kripatiņas pašcieņas, pāries pie labāka ģimenes ārsta. Un, kas tas par murgu - jāmācās daudz, rezidentūrā maksā 500-600 eiro un tāpēc ir, bez maz vai, ļauts izturēties rupji ? Pirmkārt, topošajam ārstam nebūtu šī profesija jāizvēlas finansiālu apsvērumu dēļ, otrkārt, ar gadiem, viņi savus ieguldītos līdzekļus atpelna daudzkārtīgi un labi ārsti nepelna maz.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы