Dr. Aija Cingele - Pretīga attieksme
Ļoti pretīga attieksme no Dr. Aijas Cingeles medmāsas.
Sazinājos ar Rīgas 1. Slimnīcas reģistratūru, lai uzzinātu vai ir iespējams piereģistrēties pie kāda ģimenes ārsta. Reģistratūrā man sniedza atbildi ar ģimenes ārstu sarakstu, pie kuriem var piereģistrēties.
Zvanot uz Dr. Cingeles norādīto telefona numuru atbildēja viņas medmāsiņa. Tad nu izstāstīju savu bēdu, ka meklēju jaunu ģimenes ārstu. Uz ko saņēmu dažus standarta jautājumus, kur dzīvoju u.c.
Un tad tik uzdots nestandarta jautājums - "Kāpēc tieši mēs?"
Uz ko atbildēju, ka reģistratūrā man iedeva Jūsu numuru.
Saņēmu burvīgu atbildi no medmāsas "Nu, tad zvaniet citur'' un nolika telefona klausuli.
Protams, neapšaubu Dr. Cingeles profesionalitāti, nedz arī attieksmi pret pacientiem, taču par šādu medmāsas attieksmi un nolaidību ir jāsoda, vai jāveidz pāraudzinoši darbi, lai zinātu kā attiekties pret pacientiem (gan esošajiem, gan topošajiem).
Комментарии (11)
jā, iepērt to māsiņu
..vai izdrāzt netiklā veidaa!:)
tā māsiņa ir noēdusies ragana, nav nekādas kultūras sarunās, cik pati daktere tieva tik medmāsa milzīga :D laikam pusdienas atņem nabaga dakterei, bet ja nopietni, attieksme ir vienkārši drausmīga
Jums ir problēmas ar intelektu, ieteiktu apmeklet psihologu, ja tik nievājoši izsakaties par cilvēkiem!
Tāda viņa ir. Nedod dievs vēl izdomāsi maksāt ar naudu, no kuras ir jāizdod. Dzirdēsi, visu, ko domā par "tādu uzvedību". Pat ja tas ir 1,45 Eur, no kuriem ir jāizdod (apmeklējums maksā 1.42 Eur).
Arī par citiem tematiem asības no viņas var dzirdēt regulāri. Ja es neslimotu reizi gadā un Šarlotes poliklinika nebūtu salīdzinoši ērtā vietā - sen mainītu dakteri - tikai šis medmāsas dēļ. Pati daktere ir ok, vienmēr no viņas var dabūt nosūtījumus un visu pārējo, ko vajag.
es,slimoju diezgan bieži .ik reizi,kad vajag ārstu -zvanu māsiņai un nekad neesmu saņēmusi nepieklājīgu vai rupju atblldi...
Māsiņa vienmer ir atsauciga un laipna.
Varbūt Jūs paši neprotat sarunāties ar māsiņu.. kā mežā sauc-tā atskan.!
Esmu šīs dakteres pacients, nekad neesmu saskāries ar sliktu attieksmi vai nepieklājīgu, nekorektu uzvedību ne no dakteres, ne māsiņas! Abas laipnas un atsaucīgas, Vienmēr atceras gan mani, gan manas kaites.
Sudzmaņi, padomājiet vai tk paši neesat pie savām problēmām vainīgi. Un varbūt tādēļ jūs neviens negrib!
skaudigs noedies radijums, kas savu zulti izgaz par jaunajam maminam, absoluti nekadas iecietibas un normalas kmunikacijas
Vudzule Jums ar steigu pie psihiatra, psihologu pēc tam! Ceru, ka bērnu ar krūti nebarojat, jo no tādas žults viņš var saslimt!
Man un maniem ģimenes locekļiem ir tikai pozitīvi vārdi par dakteri un medmāsu Sanitu. Vienmēr laipnas un nekad nav bijusi slikta attieksme. Man ļoti patīk viņu ieviestā kārtība, nekad nav rindas, viss tiek kontrolēts un pat akūtās stundās nav jāsēž ntās stundas. Kur jūs vēl atradīsiet medmāsu, kura atgādina, ka jātaisa pote, jo ir pienākusi revakcinācija. Domāju, ka reizēm cilvēkiem pašiem pietrūkst komunikācijas prasmes un līdz ar to rodas nesaskaņas.
Ta medmasina tiesam ir drausmiga vinai vajadzetu taukus nodzit...par artu neteiksim ka laba un neteiksu ka parak slikta bet ka saka cik cilveku tik viedokli par so arstu