www.sudzibas.lv DPD Sūtījums netika piegādāts

DPD - Sūtījums netika piegādāts

15.10.2018 veicu sarunu ar Tele 2 operatoru, kurš piedāvāja mainīt tarifu un caur DPD kurjeru piegādāt jauno sim karti. Vienojāmies par laiku, ko norādīt, kad būšu mājās, lai sagaidītu kurjeru. 16.10 pienāca sms, ka nākamajā dienā DPD kurjers man piegādās paku. Nu labi, viss kārtībā, domāju, ka kurjers ieradīsies laikā no 14 - 18, ko minēju operatoram. Esot darbā, 17.10. plkst. 9:15, man atnāk sms, ka šodien no 10:48-11:48 piegādās paku. Es nevarēju tikt mājās, jo strādāju ārpus Rīgas un ar pirmsskolas bērniem bija koncerts. (tāpēc jau operatoram teicu, ka būšu mājās no 14:00!). Tā kā nebiju sūtījumu saņēmusi, tad Tele 2 operators pārzvanīja un mēģināja labot situāciju, izvēloties jaunu laiku. Protams, es gaidīju, bet nekādas ziņas, nekā. 25.10 (!) pienāk sms, ka no 13:11-14:11 piegādās paku. Braucu mājās gaidīt. Izrādās, ka paka ir nodota citā adresē. Un vairs neviens līdz šim nav zvanījis par to, kā varētu nodot sūtījumu pareizajam adresātam! Laikam pašai jābrauc pakaļ un jātērē savu laiku un naudu, ja DPD kurjeri nevar izdarīt savu darbu!

31.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы