DPD - Super Slikts serviss
Superslikts serviss, nevienam neiesaku un pati nākotnē izvēlēšos citus pakalpojuma sniedzējus.
Pasūtīju internetā preci ar eksprespiegādi, lai tā atnāk 23. Decembrī (par ko, protams, arī samaksāju paaugstināto piegādes maksu) . Norādīts laika posms 18: 00-22: 00. Lieki piebilst, ka pasūtītās lietas bija plānotas kā ziemassvētku dāvanas.
Ap plkst. 21: 00 intereses pēc apskatījos sūtījuma statusu. Kā par pārsteigumu "terminālā. Nav nosūtīts ienākšanas dienā. " tad kur ir ekprespasta pakalpojums?
Ap 22: 30 man zvana kurjers - es, protams, sapriecājos, taču pēc pāris minūtēm atklājās, ka mans sūtījums mašīnā nav ielikts. Nopietni? !? !?
Sistēmā neuzrādās nekādi piegādes termiņi, tikai fakts, ka sūtījums atrodas terminālā. Klientu apkalpošana netiek nodrošināta, jo visi svin svētkus.
"paldies" dpd servisam par lieko sagādāto stresu ziemassvētkos!
Ja kāds vēlas drošu un paredzamu pasta servisu - nekad neizvēlieties dpd.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt uz [email protected] sūtījuma numuru un situācijas aprakstu.
Paldies!
Ar cieņu
DPD kvalitātes nodaļa
Labdien!
Ņemot vērā, ka neesam saņēmuši detalizētu informāciju par šo pieprasījumu, nav iespējams veikt lietas apstākļu pārbaudi un sniegt Jums skaidrojumu.
Atgādinām, ka pirmssvētu posmā apjoms un noslogojums ir gan DPD kurjerdienestam, gan internetveikaliem un aicinām Jūs neatstāt pasūtījumu veikšanu uz pēdējo brīdi.
Paldies par sapratni!
DPD Kvalitātes nodaļa
Комментарии (2)
Tā ir ar šitiem, kas dāvanu sagādi atliek uz pēdējo brīdi, tad paliek visi vainīgi, tikai viņi paši nevēlas būt vainīgi.
Varbūt nākamreiz dāvanas pasūtiet laicīgi nevis uz piegādi dienu pirms svētkiem? :D jūs taču saprotiet, ka pasaulē nepastāv perfekts serviss.