DPD - Slims serviss, melošana
Šodien vajadzēja atnākt paciņai, internetā pārbaudot Tracking Number uzrādās, ka kurjers mēģinājis sazināties ar personu un neviena nav bijis mājās, kas ir pilnīgs absurds. Cilvēkam neviens nemaz nebija zvanījis. Zvanīju uz info centru un tur vienkārši briesmīgs serviss, neko nezin/nevar pateikt. Kurjers skaidri un gaiši melo par piegādi. Mēs maksājām naudu par piegādi un pakām, lai atpakaļ saņemtu visbriesmīgāko servisu Eiropā. Protams, ka piektdienā neviens kurjers pat nedomāja darīt savu darbu, zinot kādus meļus un liekuļus Dpd pieņem par kurjeriem.
Vienkārši absurds. Nekad mūžā vairāk nelietošu šo piegādes kompāniju Latvijā.
Labdien!
Informējam, ka pirmreizējā sūtījuma piegāde ir paredzēta šodien, 25.05. Papildus, Jums šodien jau ir izsūtīts informatīvais paziņojums par plānoto piegādes laiku gan sms, gan e-pasta veidā.
22.05. sūtījums ir tikai nodots DPD Lietuvā un piegāde šajā datumā netika plānota.
Ja rodas kādi papildus jautājumi vai neskaidrības, aicināsim Jūs sazināties ar DPD Klientu apkalpošanas nodaļu telefoniski - 67387284 vai e-pastā - [email protected].
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий