РешеноDPD - Slikts, teiktu pat neesošs serviss
Šī ir otrā reize, kad kopš gada sākuma man tiek piegādāts liela izmēra sūtījums. Pirmoreiz ar veļas mašīnu bija visādi cunduri, pirmā atruna, ka neatveda viņu pašu noteiktā laikā, jo izrādās, ka veļas mašīna sver vairāk kā 30 kg (kaut gan piegādātāju izvēlās preces pārdevējs un ar Tet domāju tā nebija ne pirmā, ne pēdējā veļas mašīna) . Tagad atkal: vakar saņemot ziņu, ka pēcpusdienā būs piegāde, novirzu to uz šodienu un speciāli paņemu brīvdienu (tāpat kā iepriekšējo reizi) , jo ir vajadzīga mana personīgā klātbūtne. Pēc pusdienas zvanu klientu centram, kur ir mans sūtījums. Nu protams, ir notikusi tehniska kļūme un aizmirsies noliktavā. Atkal... 2 reizes no divām. Nerunājot par vēl senāku lietu ar 55 collu tv, ko atbrauca paņemt vieglā mašīna un protams nepaņēma, nācās gaidīt citu dienu.
P. S. Darbinieki pie telefona ir apmācīti kā roboti: "jā, es jūs saprotu, bet nekā līdzēt nevaru. " tādā tonī, ka šķiet ka atrodos trako mājā un mani mēģina mierināt. Laikam jau tā ir tāda ikdienišķa situācija.
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Neviens ar mani nav mēģinājis sazināties