www.sudzibas.lv DPD Slikts, teiktu pat neesošs serviss

РешеноDPD - Slikts, teiktu pat neesošs serviss

Šī ir otrā reize, kad kopš gada sākuma man tiek piegādāts liela izmēra sūtījums. Pirmoreiz ar veļas mašīnu bija visādi cunduri, pirmā atruna, ka neatveda viņu pašu noteiktā laikā, jo izrādās, ka veļas mašīna sver vairāk kā 30 kg (kaut gan piegādātāju izvēlās preces pārdevējs un ar Tet domāju tā nebija ne pirmā, ne pēdējā veļas mašīna) . Tagad atkal: vakar saņemot ziņu, ka pēcpusdienā būs piegāde, novirzu to uz šodienu un speciāli paņemu brīvdienu (tāpat kā iepriekšējo reizi) , jo ir vajadzīga mana personīgā klātbūtne. Pēc pusdienas zvanu klientu centram, kur ir mans sūtījums. Nu protams, ir notikusi tehniska kļūme un aizmirsies noliktavā. Atkal... 2 reizes no divām. Nerunājot par vēl senāku lietu ar 55 collu tv, ko atbrauca paņemt vieglā mašīna un protams nepaņēma, nācās gaidīt citu dienu.
P. S. Darbinieki pie telefona ir apmācīti kā roboti: "jā, es jūs saprotu, bet nekā līdzēt nevaru. " tādā tonī, ka šķiet ka atrodos trako mājā un mani mēģina mierināt. Laikam jau tā ir tāda ikdienišķa situācija.

05.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Dzintra73 05.08.2022

Sūtījuma nr. 05815067536446

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 16.03.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

D

Комментарии (1)

D Dzintra73 18.03.2023

Neviens ar mani nav mēģinājis sazināties

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы