DPD - Slikts serviss un sūtījuma nozagšana
Šī uzņēmuma pakalpojumus vairs neizmantošu nekad.
1) visas reizes, kad tika izmantoti viņu pakalpojumi, piegādes notika absolūti bez nekādas intereses par klienta ērtībām, atsūta sms, jau pēc pāris minūtēm atved, un nevienam neinteresē, ka cilvēki pa dienu strādā un nevar teleportēties uz mājām. Zvanot konsultantiem, aizvest citur nepiekrīt. Ja mēģināt uzreiz norādīt darba adresi - tad tik pat labi nezini, vai neizdomās vest tad, kad esi jau mājās. Pārcelt uz citu laiku neļauj, tikai uz citu datumu - kurā būs tieši tikpat nenoteikts laiks. Daudz vieglāk ir vienkārši aizbraukt pie nosūtītāja pašam un savākt paku.
2) pēdējā sadarbības reizē pavisam slikti - paka ir atvērta, apzagta un neakurāti aizlīmēta ciet. Pie saņemšanas (paku bode tējas pasaule t/c Bowlero) to uzreiz nesapratu, jo pierasts jau, ka Dpd pakas mēdz pa ceļam mazliet sabojāt. Bet mājās, atverot, tika konstatēts, ka pakā trūkst ap 80 eur vērtu mantu. Protams, to vairs diez vai pierādīs. Bet skaidrs viens - pavisam neiesaku nevienam izmantot Dpd pakalpojumus.
Комментарии (1)
Labdien,
Paldies par situācijas izklāstu. Lūdzu pieņemiet mūsu atvainošanos!
Lai noskaidrotu kāpēc radusies šāda situācija, norādiet DPD sūtījuma numuru un saņēmēju, lai varam veikt lietas apstākļu tālāko noskaidrošanu, atbildi nosūtot uz e-pastu [email protected].
Pateicoties par sapratni un gaidot Jūsu atbildi,
DPD Latvija