DPD - Slikts serviss un pilnīga viennaldzība par šoferu radītiem bojājumiem!
Nesaprotu kā sūtījums no Polijas, Varšavas līdz Latvijai var atnākt 2 dienās. Tad no 3dienas līdz 5dienai notupēt Jelgavas terminālā. 5dienā zvanot uz info numuru atbild ka piegāde tiks veikta "šodien". Nu jau ir 1diena un sūtījums joprojām nekur nekustās. Tas jau sen ir skaidrs ka pa Latviju Dpd ir bremzētākais piegādes serviss.
Pie tam bija gadījums kad Dpd šoferis kas laikam tikko nolicis tiesības un acis viņam ir kkur pakaļā vnk priekšā redzot nobrauc kaimiņam pastkasti. Kamerā viss piefiksēts nosūtu sūdzību ar vidu video Dpd. Viņu atbilde pavisam vienkārša - mēs nenesam atbildību par mūsu šoferu darbībām. Nopietni?
Atradu konkrētā šovera nr. Telefona vēsturē un pateicu lai atbrauc līdz kaimiņam un atrisina situāciju.
Atbrauca paraustīja placus, pateica "sorry tā sanāca" un aizbrauca prom.
Turpmāk Dpd pakalpojumus vair noteikti neizmantošu un ieteikšu to nedarīt pilnīgi jebkuram!
Labdien!
Lai noskaidrotu sūtījuma piegādes kavējuma iemeslus, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Papildus Jums ir nosūtīta privāta ziņa.
Ar cieņu,
DPD
Sūtījuma nr. ir 13489600418411
Pavisam interesanti, ka no jums šeit sūdzības.lv kkādu atbildi saņemt ir ātrāk nekā sazinoties ar jums pa e-pastu vai telefoniski. Šis tomēr ir sūdzību/atsauksmju portāls nevis klientu apkalpošanas portāls.
16.04. pa dienu pat nosūtīju epastu uz DPD lapā atrasto kontaktinformācijas adresi - [slēpt]@dpd.lv bet atbildi man Zane atsūtīja vakar (svētdienā) 18.04. 20:49 ka sūtījumu plānots piegādāt nākošajā nedēļā.
Atbildēju Zanei kad gribētos zināt kkādu konkrētāku piegādes laiku vai arī iespēju izņemt sūtījumu no jūsu Jelgavas melnā cauruma pašam. Bet drošvien atbildi tik drīz nesaņemšu.
Sāku domāt ka būtu ātrāk un lētāk aizbraukt uz Varšavu tam sūtījumam pašam. Jo nu jau šī sūtījuma kavēšanās veido tikai zaudējumus!
Добавить комментарий