DPD - Slikts serviss. Turpinājums
27.03.2022. Iesniedzu sūdzību par Dpd, sk. Saitē - https://www.sudzibas.lv/dpd/dpd-slikts-serviss-c2208480#c2209137
27.03.2022. Iesniedzu sūdzību arī dpd info e-pastā, uz ko saņēmu atbildi (sk. Attēlu) , iemesls, kāpēc paka netika ielikta skapī, jo paka ir pārāk liela.
28.03.2022. Dpd piedāvā piegādi nākamajā dienā uz manu adresi, kam piekrītu (sk. Attēlu) . Dpd norāda, ka piegāde ir reģistrēta uz rītdienu, t. I. 29.03.2022. Speciāli paņēmu brīvu dienu, lai gaidītu kurjeru, jo kā zināms, Dpd kurjers ir jāgaida, jo nekad nav konkrēti zināms, kad notiks piegāde.
29.03.2022. Plkst.15: 33 atnāk sms, paku var saņemt skapī. (sk. Attēlu) bet tā nav piegāde, ko dpd piedāvāja, kas notiks šodien (29.03.2022.) . Pie tam, domāju, kā tā paka var tikt ielikta skapī, ja dpd info e-pastā ir norādīts, ka paka ir par lielu, lai to ievietotu skapī. Aizgāju pēc pakas uz skapi.
29.03.2022. Ap plkst.19.28 esmu pie paku skapja, ievadu kodu un pakas skapī nav. Uz paku skapja ir tālrunis, ar kuru var sazināties tikai līdz plkst.20.00, interesanti, kas būtu, ja atnāktu nedaudz vēlāk un nevarētu piezvanīt konsultantam un izstāstīt situāciju. Dpd apgalvotu, ka neesošā paka ir izņemta?
Godīgi, nav komentāru par šo situāciju. Lai saņemtu vienu paku tiek tērēts tik daudz nevajadzīgs laiks, kas netiek kompensēts.
Labdien!
Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!
Plašāku atbildi sniegsim e-pastā.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий