DPD - Slikts serviss, nepiegādā paku un atgriež to nosūtītājam
12.07.2025 veicu pasūtījumu temu, kas noformēja pakas piegādi ar dpd. 22.07 uzzināju, ka paka atrodas Latvijā. 24.07 pārbaudot informāciju no dpd mājaslapas redzēju, ka 23.07. Noticis neveiksmīgs piegādes mēģinājums uz dpd paku skapi satiksmes ielas Circlek Jelgavā. 26.07. Rakstīju dpd ar nolūku noskaidrot, kad notiks sūtījuma piegāde un kāpēc sūtījums netika ievietots pakomātā satiksmes ielas rimi Jelgavā. 28.07. Saņēmu klientu apkalpošanas speciālistes a. Plānes atbildi, ka viņa noskaidros informāciju no kolēģiem un dos ziņu par to. Līdz 30.07 nekādu informāciju no dpd nesaņēmu. Šodien pārbaudot informāciju par sūtījumu, konstatēju, ka tas atgriezts nosūtītājam. Telefoniski sazinoties ar dpd, saņēmu informāciju, ka notikusi šķirošanas kļūda/pakomāts pilns un mans sūtījums atgriezts nosūtītājam.
Serviss grīdas līmenī, par sūtījumu piegādi laikā un veiktajām darbībām neviens atbildi neuzņemas, neiesaku šo kantori. Paldies par nepiegādāto sūtījumu!
Labdien!
Paku Skapja noslodzes dēļ, sūtījums netika piegādāts norādītajā Paku Skapī. Informācija par atkārtotu piegādi tika nodota, tomēr diemžēl šķirošanas kļūdas rezultātā, sūtījums šobrīd tiek atgriezts nosūtītājam. Sūtījumu apturēt un nodot atkārtotai piegādei vairs nav iespējams, jo sūtījums šobrīd jau atrodas tranzītā.
Aicinām sazināties ar nosūtītāju un vienoties par jaunu sūtījuma saņemšanas veidu!
Uzņēmuma vārdā patiesi atvainojamies un apzināmies, ka šī situācija ir radījusi Jums neērtības, kuras vairs nevaram novērst, tomēr vienlaicīgi ceram arī uz sapratni un apliecinām, ka no savas puses pilnveidosim iekšējos procesus, lai šādas situācijas neatkārtojas.
Ar cieņu
DPD
Комментарии (2)
Tas gan ir absurds!
Dpd komentārs vienkārši fantastisks! Mēs jums atvainojamies, bet tālāk tiekat galā paši. 10/10