РешеноDPD - Slikts serviss, krāpšana
Sūtītājs no Polijas bija nokļūdījies un norādījis nepareizu telefona numuru. Nevarot sagaidīt paciņu, ielūkojos dpd mājas lapā, kur jau uzrādījās divas neveiksmīgas piegādes. Negribu vainot dpd, bet visticamāk kāds mājās bija, bet neskatoties uz to nekādas norādes netika atstātas, kaut citu firmu kurjeri atstāj vai pie durvīm, vai pastkastītē. Sazvanoties ar klientu centru precizēju savu telefona numuru un vienojāmies par piegādi 03.04. Atrados adresē gan 03.04, gan 04.04. , sūtījums netika piegādāts un zvans no kurjera arī netika veikts. 12.04. Konstatēju (dpd mājas lapā) , ka sūtījums ir atgriezts piegādātājam. Pēc zvana klientu konsultantam sapratu, ka ir bijuši neveiksmīgi mēģinājumi piegādāt 03.04. Un 04.04. (tieši tad, kad gaidīju un zvana no kurjera arī nebija) . Klausījos kaut kādus muļķīgus attaisnojumus, ka adresi varbūt kurjers nav sapratis pareizi un tamlīdzīgi...
Pirmo reizi saskaros ar tik cūcīgu attieksmi, vienmēr citu firmu kurjeri ir atstājuši zīmītes par to, ka nav varējuši piegādāt un telefona numuru, lai varētu sazināties...
13209300839894
Labdien!
Vēlamies informēt, ka pēc pirmā neveiksmīgā piegādes mēģinājuma tika informēts nosūtītājs, lai precizētu, kā rīkoties ar sūtījumu.
Diemžēl kļūdas dēļ klientu konsultantei nosauktais tālruņa numurs nesaglabājās sistēmā, tāpēc sūtījums netika atkārtoti nodots uz piegādi, bet, beidzoties uzglabāšanas laikam, tas tika atgriezts nosūtītājam.
Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un vienoties par atkārtotu sūtījuma izsūtīšanu.
Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!
Ar cieņu,
DPD
Forši, ka kaimiņam ir videonovērošana - piegādes mēģinājumu nav bijis vispār! Ne vienu reizi! Tātad, nevar sazvanīt, nepiegādājam!
DPD: Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ja vajag jums to paciņu, sūtat vēlreiz, un maksājat vēlreiz!
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Neviens nav mēģinājis ar mani sazināties, ne telefoniski, ne e-pastā.