DPD - Slikts serviss
Pasūtīju preci, kuras piegādi īstenoja Dpd kurjers, kurš no rīta piezvanīja un sacīja, ka šodien plānota mana pasūtījuma piegāde, uz lūgumu, vai preci var piegādāt pēc plkst. 16: 30, saņēmu atbildi, ka nē un kurjers nekāda gadījumā mani negaidīs pat 15 minūtes, ilgākais 5 min. Kurjers nevarēja pateikt piegādes laiku. Plkst 15: 20 saņemu zvanu no kurjera, kurš saka, ka būs 50 minūšu laika (t. I. 16: 10) . Es atprasos no darba un braucu pieņemt preci, esot ceļā plkst. 16: 06 zvana neapmierināts, kurjera un saka, ka gaidot jau pus dienu, kur es esmu. Vienojāmies, kur ir jāgaida mani, kurjers pats aizbrauc citur, tad paziņo, ka nevar iebraukt pagalmā, jo viņam traucējot krūmi, pēc ka es teicu, ka ir cita iebrauktuve, lai tur iebrauktu kurjers brauc pus kilometru, lai apgrieztos. Esot mājas pagalmā kurjers saka, ka nebrauks iekša, jo nav asfaltēts ceļš ir šaura iebrauktuve 3 metru platumā, nicinoši un rupjā tonī runāja, vēlējās neizkraut preci un teica, ka jāsteidzā 16: 30 jābūt Jelgava. Uz manu atbildi, tad brauciet pagalmā un izkraujat preci. Negribīgi iebrauca un teica, ka tas nav viņa pienākums, neskatoties uz to, ka līguma rakstīts, ka piegāde līdz durvīm. Pagalma vidū izkrāva manu preci, nekas ka ārā lija lietus. Neļāva iepazīties ar pirkuma dokumentiem. Briesmīga attieksme pret klientiem, nevēlēšanās strādāt un pildīt savus darba pienākumis. Nevēlos, lai kaut kad manis pasūtīto preci piegādā Dpd.
Комментарии (3)
ok. varbūt gadās slikta komunikācija. Parasti saņemu nezkāpēc SMS "jūsu piegāde plānojas tad un tad, ja tomēr nepieciešams mainīt laikus apmeklējiet šo saiti.." Ielieku citu dienu un dienas pusi. Aizmirstu un gaidu kad atved.
Par izkraušanu. Tik tiešām viņiem nav jāizkrauj un tas ir veikala pienākums jūs par to informēt, jo viņi nodrošina piegādi. Kurjers te nav vainīgs.
Visu ko aprakstāt ir gadiem, nevis tikai šodien. Un nekā savādāk viņi nestrādā un cik zinu neplāno. Labums tāds, ka SMS saņemot vari mainīt saņemšanas laikus. Priecājaties, ka preci neveda Venipak. Tie vienmēr ir bijuši pie klienta, pat naktī/ tualetē un leduskapī un neviens nav cēlis ne klausuli ne bijis mājās.
Ir jāsaprot arī kurjers un viņam ir savi nosacījumi. Ja veikals to nav realizējas ar jums skaidrojoši, bet pateicis "jūs ar kurjeru vienosieties", tad veikals jūs ir maldinājis un tā ir viņu vaina.
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai pārbaudītu lietas apstākļus, lūdzam atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected]
Gaidot Jūsu atbildi,
Ar cieņu
DPD
Pateicos dpd un visiem tiem cilvēkiem, kas smagi strādā dienu un nakti, lai apmierinātu mūsu vēlmes. Saņēmu paciņu laicīgi no smaidīga laipna šoferīša, kas jau visu dienu bija riņķojis apkārt. Mana paka bija mērojusi garu ceļu no Lielbritānijas caur Nīderlandes jauno šķirošanas punktu uz Lietuvu, tad Latviju. Divas reizes darbība ar paku bija notikusi pēc pusnakts. Domāju, ka labāk saņemt pakas saņemšanas punktos, jo tad nevajag ne šoferim mocīties, lai atrastu adresātu, ne saņēmejam nervozēt vai kavēt darbu. Es esmu ļoti apmierināta ar piegādi un novēlu visiem dpd darbiniekiem labu veiksmi! Visiem novēlu vairāk prieka un laimes apkārt! Laimdota