DPD - Slikts serviss
Pirmo reizi paku nepiegadāja, jo tur nebija noradīts telefona numurs - pazvanīju, viss ok atstāju savu tel. Numuru un bija sarunāts kā paku nogadās nākamajā dienā. Nākamajā diena nepiegadāja. Ir ok, gaidām talāk, viss var gadīties.. Sekoju trackingam, pamodos agri no rīta, paka bija nodota kurjeram, aizgaju atvert durvju ar kodu, jā kas lai varētu 100 % tikt iekšā daudzstāvu majā. Viss beidzas ar to kā kurjers pat nepazvanīja, trackinga rakstīts kā bija nepieciešams durvju kods un info centra stāstīja kā kurjers nevareja ar mani sazināties, bet mobilas bija pie manis no 8 no rīta.. Tajā momenta kad viņš man zvanīja man anomāli pazūda zona vai kas? Visticamāk kā kurjers pat nemeģināja zvanīt un pat nebijis iebraucīs sētā..
Комментарии (4)
tas jau viņiem klasika
Man arī bija līdzīga situācija, ka kurjers ir bijis adresē, taču iepriekš man nebija pat pazvanījis. Pazvanot uz apkalpošanas centru teica, ka sūtījumam neesot pievienots mans tel.nr., teica, ka pievienos un vienojāmies par piegādes dienu, taču piegādes dienā 9:00 rādās, ka sūtījums nodots kurjeram, taču gaidu jau ap 15:30 un nekā, nolēmu piezvanīt vēlreiz uz klientu apkalpošanas tālruni un man saka, ka neesot mans tel.nr. un ka nodošot kurjeram, rezultātā ap 17:00 vakarā kurjers pazvanīja un piegādāja. Galīgi neesmu apmierināts ar šādu pasūtījumu apstrādes kvalitāti.
Tā viņi dara. Ja nepaspēj aizvest vai cits maršruts tad raksta ka bija nepieciešams kods. Jo NEKO neierakstīt viņi nedrīkst.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai pārbaudītu lietas apstākļus, lūdzam atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected]