DPD - Slikts serviss
25. Aprīli draugs palūdz steidzami aizsūtīt telefonu viņam uz Uk, savējo pārdevis un no manis jaunu ieķēris. Nolēmu izmantot dpd servisu jo biju vienreiz jau izmantojis līdz Igaunijai, (tur arī nokavēja piegāde uz vienu dienu, kam negadās) mājaslapā bij rakstīts, ka piegāde 4-6 dienas. Tātad, 26. Aprīlī devos uz pakomātu Valdemārā ielā un katru dienu pārbaudīju tracking. Šodien (jau nākamās nedēļas sestdiena) ir 4. Maijs un paka joprojām ir Nīderlandē jau 3 dienas. Viņa jau nav piegādāta 9 dienas + vina būs laikam tikai nākamo otrdienu, kas kopumā sastādīs 13! Dienas, vienvārd sakot labāk būtu sūtījis kaut vai ar pastu. Cilvēks 13 dienas bez telefona, paldies dpd!
P. S. Cien. Dpd, atklāšu noslēpumu, cilvēki strādā arī brīvdienās!
Tracking: 0575 7894 7650 10 5
Комментарии (1)
Labdien,
Atsaucoties uz Jūsu iesniegto informāciju par sūtījumu Nr. 05757894765010, pašreiz notiek lietas izmeklēšana.
Tā kā nenotiek pakas virzība, lūdzu norādiet precīzi sūtījuma saturu un vērtību, atbildot uz e-pastu [email protected]
Caurskatām neidentificēto sūtījumu datu bāzi, kurā reģistrēti visi neidentificētie sūtījumi, kuriem transportēšanas laikā ir atdalījusies pavadlapa. Iespējams, sūtījums ir tapis neatpazīstams.
Šis process, diemžēl, ir laikietilpīgs, tāpēc lūdzam Jūsu sapratni šajā jautājumā.
Gaidot Jūsu atbildi,
Ar cieņu
DPD