DPD - Slikts serviss
Šī sūdzība vairāk būs vērsta uz DPD tehnisko daļu un tiem, kuri atbild par to, lai atnāk visas sms, e-pasti utt. par to, ka saņemts sūtījums.
Man zvana kurjers ar tekstu, ka man ir pienācīs sūtījums. Forši! Bet es neesmu mājās un saku, ka neesmu arī nekādu sms saņēmusi lai ieplānotu savu laiku, vai pāradresētu sūtījumu uz ko kurjers saka, ka viņam rādās, ka sms ir nosūtīta. Okēj saprotu ka viņš ir tikai cilvēks, kurš piegādā sūtījumus saku, ka rakstīšu ofisam, lai risina problēmu. Lieki teikt, ka šī jau ir OTRĀ reize ar šo problēmu tikai pirmajā reizē laikam klientu apkalpošanas speciālists bija apķērīgāks nekā šoreiz.
Rakstu uz info e-pastu, izskaidroju situāciju, ka man zvanija kurjers, ka nebiju mājās un ka vēlos pāradresēt savu sūtījumu. Uz šo e-pastu es saņēmu aicināumu precizēt savu, sava sūtījuma DPD sastādītu pakas pavadlapas numuru, kas sastāv no 14 cipariem...KĀ ES VARU KAUT KO PRECIZĒT, JA ES NEESMU NEKO SAŅĒMUSI?Atpakaļ uzrakstīju, kur es varu redzēt šo nr. ja nekādus sms neesmu saņēmusi.
Nākamais e-pasts bija ar jautājumu - Vai man bija paredzēts saņemt sūtījumu šodien? NOPIETNI DPD? Nē, tas kurjers tāpat vien pie manas mājas stāvēja un zvanīja, lai vienkārši parunātu par laika apstākļiem!
Šis viss tikai tāpēc, ka es neesmu saņēmusi sms...es saprotu, ka klientu apkalpošanais cilvēkiem ir daudz darba un viņi arī negrib lieki kustināt savas smadzenes un atbild ar ierastajām frāzēm, BET pirms DPD jūs sniedzat pakalpojumus NODROŠINIET CILVĒKIEM TO, KA VIŅIEM NAV JĀČAKARĒJAS 2 DIENAS, LAI TIKAI PĀRADRESĒTU SAVU SŪĪJUMU. Nesaņemta SMS NAV mana problēma Tā ir Jūsu tehniskā problēma!
Комментарии (1)
Īsziņa ar piegādes laika intervālu tiek nosūtīta uz nosūtītāja norādīto kontakttālruni. Ja nosūtītājs Jūsu telefona numuru ir norādījis kļūdaini, tad īsziņa par piegādes laiku Jums netiek nosūtīta. Lai piegādes dienā mēs varētu Jūs informēt par piegādes laika intervālu, nosūtītājam norādiet savu e-pasta adresi. Kad sūtījums tiks nodots DPD uz piegādi, Jūs saņemsiet e-pasta vēstuli ar plānoto piegādes laiku, kā arī pakas numuru ar kuru varēsiet ikdienā pārbaudīt pakas atrašanās vietu. Piegādes dienā, Jūs saņemsiet paziņojumu ar plānoto piegādes laika intervālu.
Bieži vien sūtījuma identifikācija bez pakas numura ir neiespējama, pat tad, ja sūtījums jau ir nodots uz piegādi. Tā pat arī Jūsu gadījumā, sūtījumu sistēmā neizdevās atrast ne pēc Jūsu vārda, uzvārda, kā arī piegādes adreses.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram arī uz turpmāko sadarbību ar Jums!