DPD - Slikts serviss
Nav foršs serviss - īpaši no kurjeru puses. Nav ieinteresēti sūtījuma kvalitatīvā piegādē. Sūtījuma nepiegādās iemesls vienkāršs - nevarēja sazvanīt. Tiešām - palaidu garām šo zvanu. Bet kurjers mājā ar astoņiem dzīvokļiem, nevarēja atrast 6to un vnk piegādāt paku. Pat nemēģināja, jo nevar taču sazvanīt. Kad zvanīju atpakaļ, kurjers jau neceļ. Zvanu operātorei uz centrāli. Operātora atbilde - esot pie cita klienta. Un tā 3 reizes pēc kārtas? Pie viena klienta vai dažādiem?
Man ir bijušas vēl vairākas epizodes ar dpd. Ziemassvētkos - atveda preci (birojam dāvanas no alan deko) un nometa uz ielas. Kurjeru tālāk nekas neinteresējot, augšā neko nenesīs utt. Pie tam saruna notiek agresīvā formā.
Kad zvani un skaidrojies ar operātoru - atskan standarta atbildes. Kad raksti sūdzības, tad menedžeris skaidro, ka kurjeram vajadzēja piedāvāt izkraušnas servisu utt. Tā teikt - normāls Ziemassvētku grinčs bija atvedis preces.
Piedodiet, bet kā kurjeri šai uzņēmumā strādā personas, kuras dara savu darbu ķekša pēc, bet nevis tādēļ, lai darbs tiktu izdarīts labi. Vai arī tā ir uzņēmuma politika.
Kopumā, ja var izvēlēties no vairākiem kurjer dienestiem, tad noteikti nevajag izvēlēties dpd!
Комментарии (1)
Sveiki!
Atvainojamies par radušos situāciju.
Lūdzu, norādiet pakas numuru un/vai ziņas par saņēmēju - vārdu, uzvārdu piegādes adresi, ziņu sūtot uz [email protected], skaidrosim radušos situāciju.
Ar cieņu,
DPD Latvija