РешеноDPD - Slikts serviss
04.07. pakomātā DPD Liepāja ieliku nosūtīšanai paku. Saņēmējs interesējas, kāpēc izsekojot paka turpat atrodas. Sāku kā nosūtītāja interesēties DPD, epopeja notika sarakstīties 12 dienas, tad Pretenzijas konsultante Svikle paziņoja, ka paka transportēšanas ceļā ir nozaudēta!(Kā tas var notikt?) Tad pēc manas neatlaidīgas rakstīšanas un dažādu dokumentu nosūtīšanas atbilde, kā grāmatvedība pārskaitīs 42€, kuri man jāpārskaita saņēmējai. Pēc 4 dienām ieskaita, taču man par nepamatoti tērēto laiku un nerviem nav atbildes. Ļoti slikts serviss!
Комментарии (1)
Sūdzība par zaudēto sūtījumu Liepājā nav atrisināta, jo es saņēmu tikai atmaksu, ko nosūtīju klientei kas gaidīja preci. Es kā nosūtītāja zaudēju gan preci, gan naudu, tātad esmu apzagta. Turpinu DPD arī man viņu bezdarbības rezultātā atmaksāt arī man vismaz 40€!