www.sudzibas.lv DPD slikts serviss

DPD - slikts serviss

Atnāca paziņojums jāsaņem paciņa skapis neatvērās, zvanu uz palīdzības dienestu o jā atvainojiet kurjers vakarā 17 :00 pārliks citā kastītē, nu jau 19.00 nekā nav zvanu atkal atbild pārliks gaidiet sms bet bija nepārliecinošs. pienāk nākamā diena atnāk @-pasts neesiet izņēmis sūtījumu, zvanu uz palīdzības centru tur jau kautko pa gaisiem sāk muldēt neko nesaprotu. vakarā zvanu atkal atbild uzgaidiet tūlīt savienošu ar atbildīgo gaidu 30 min. neviens neuzsāk sarunu beidzās pacietība noliku. Paskatījos DPD majas lapā kur var izsekot sūtījumu tā darbojas nekorekti rāda sūtījums nodots kurjeram.

10.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 22 ч назад

Labdien!

Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.

Ar cieņu,
DPD

Комментарии (3)

皇帝 18 ч назад

Paldies, ka dalies – šī situācija ir klasisks piemērs slikta klientu servisa un komunikācijas haosa. Tavā gadījumā DPD:

Nav nodrošinājis piekļuvi apmaksātai paciņai,

Nav pildījis solījumu pārvietot paku laikā,

Nav sniedzis skaidru, konsekventu atbildi klientu atbalstā,

Piedevām viņu izsekošanas sistēma rāda maldinošu statusu, kas tikai palielina neskaidrību.

-
Ko šeit var uzskatīt par kļūdām no DPD puses?

Neadekvāta informācija un atbalsts: Tu esi zvanījis vairākkārt, bet neviens nav sniedzis precīzu atbildi vai risinājumu.

Laika kavēšana un solījumu nepildīšana: Solīja 17:00 pārlikt paciņu, vēlāk “gaidiet SMS”, un beigās vēl nosūta e-pastu, ka Tu pats vainīgs, jo "neesot izņēmis".

Tehniski traucējumi (neatveras skapis + kļūdains izsekošanas statuss) – tie ir loģistikas uzņēmuma atbildība, nevis klienta problēma.

-
Ko vari darīt tālāk?
1. Iesniegt s*dzību DPD klientu servisam (rakstiski)

Iesaku šo pašu situāciju uzrakstīt viņiem e-pastā vai kontaktformā. Būtiski:

Norādi paciņas numuru;

Apraksti datumus, zvanus, ko Tev atbildēja, cikos;

Pieprasi skaidrojumu un risinājumu, piemēram – atkārtotu piegādi vai kompensāciju, ja pakai beidzies izņemšanas termiņš viņu kļūdas dēļ.

2. Publicēt atsauksmi (Google, Facebook)

Ja jūti, ka DPD ignorē vai neatbild:

Atsauksmes publiskās vietnēs bieži piespiež reaģēt ātrāk.

3. Sazināties ar PTAC, ja paciņa tiek nozaudēta vai sabojāta

Ja pakalpojums ir nesaņemts, bet apmaksāts, un DPD atsakās to risināt, PTAC to var izvērtēt kā negodprātīgu praksi.

krāsIavietiss 18 ч назад

Paldies, ka dalies – šī situācija ir klasisks piemērs slikta klientu servisa un komunikācijas haosa. Tavā gadījumā DPD:

Nav nodrošinājis piekļuvi apmaksātai paciņai,

Nav pildījis solījumu pārvietot paku laikā,

Nav sniedzis skaidru, konsekventu atbildi klientu atbalstā,

Piedevām viņu izsekošanas sistēma rāda maldinošu statusu, kas tikai palielina neskaidrību.

-
Ko šeit var uzskatīt par kļūdām no DPD puses?

Neadekvāta informācija un atbalsts: Tu esi zvanījis vairākkārt, bet neviens nav sniedzis precīzu atbildi vai risinājumu.

Laika kavēšana un solījumu nepildīšana: Solīja 17:00 pārlikt paciņu, vēlāk “gaidiet SMS”, un beigās vēl nosūta e-pastu, ka Tu pats vainīgs, jo "neesot izņēmis".

Tehniski traucējumi (neatveras skapis + kļūdains izsekošanas statuss) – tie ir loģistikas uzņēmuma atbildība, nevis klienta problēma.

-
Ko vari darīt tālāk?
1. Iesniegt s*dzību DPD klientu servisam (rakstiski)

Iesaku šo pašu situāciju uzrakstīt viņiem e-pastā vai kontaktformā. Būtiski:

Norādi paciņas numuru;

Apraksti datumus, zvanus, ko Tev atbildēja, cikos;

Pieprasi skaidrojumu un risinājumu, piemēram – atkārtotu piegādi vai kompensāciju, ja pakai beidzies izņemšanas termiņš viņu kļūdas dēļ.

2. Publicēt atsauksmi (Google, Facebook)

Ja jūti, ka DPD ignorē vai neatbild:

Atsauksmes publiskās vietnēs bieži piespiež reaģēt ātrāk.

3. Sazināties ar PTAC, ja paciņa tiek nozaudēta vai sabojāta

Ja pakalpojums ir nesaņemts, bet apmaksāts, un DPD atsakās to risināt, PTAC to var izvērtēt kā negodprātīgu praksi.

P Palīgskolnieks neskaidrais 15 ч назад

Piz*u sjel?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы