DPD - Slikts serviss
Biju veikusi pasūtījumu, protams pakomāts ir norādīts.
Saņemot sms, paka ir pavisam citur, ne tur kur vajag būt. Uzreiz zvanīju dpd, darbiniece minēja, ka pakomāts ir pilns un tāpēc ievietoja citā vietā, uz ko es pateicu, ka pakomātu papildināšana ir katru dienu, un varēja atvest ielikt kad būtu bijis brīvs skapītis, nevis likt citur, tpc jau ir pakomāts norādīts, kur vēlme ir to saņemt. Darbiniece pateica, ka kurjers pārliks uz korekto pakomātu un savā sistēmā visu atzīmēja. Ok, paiet pāris dienas, pārbaudi izsekošanas nr, un ko es redzu, paka ir nogādāta atpakaļ pie nosūtītāja, cik jauki. Atkal zvanu augšā dpd, kas notiek, jūs sakāt vienu, bet iznākums ir cits. Oi, atvainojamies, kurjeram kaut kas samisējās, nesanāca ielikt, tāpēc aizveda atpakaļ. Mēs to risināsim. Paiet atkal dienas, nekas nemainās. Tgd jau rakstīju viņiem, uz ko atbild, jums pašiem jāsazinās ar nosūtītāju un jāformē pa jaunam sūtījums. Jūs tur ko nafig pīpējat, jūsu darbinieki pieļauj kļūdu, un ne pirmo reizi, un klientam vēl vajag čakarēties ar šo. Uz citām ziņām bija pilnîgs ignors, izlasīja ziņas un bez atbildes! Dpd ir drausmīgs kantoris! Tātad man jāmaksā pa jaunam sūtīšanas pakalpojumi, paldies dpd, jūs sūkājat!
Добавить комментарий