DPD - Slikts serviss
Kārtējo reizi sūtu preces no veikala ar DPD kurjera palīdzību. Dažreiz atnāk īsziņa par to ka, 2 stundu laikā būs piegāde, kas manuprāt nav objektīvi, jo cilvēks ir jābridina vismaz dienu iepriekš, lai varētu pielāgoties. Dažreiz, piemēram paziņo par piegādi no plkst.10:00 līdz plkst.12:00, bet uz plkst.9:00 saņem zvanu, ka kurjers uz vietas. Atstāt preci kaut kur blakus, piemēram radiniekiem nevar, pagaidīt 15 minūtes kamēr es atbraukšu pakaļ nevar, satiktiet kaut kur citā vietā (vairākas reizēs piedāvāju personīgi piebraukt pie kurjera pie kādas adreses, lai viņam nekavētu laiku) arī nevar.
Šodien bez iepriekšējas īsziņas no DPD, no paša rīta saņēmu zvanu no kurjera, ka viņš ir uz vietas. Protams es esmu darbā. Preces piegāde tiek pārlikta uz nākamo nedēļu. Prece ir nepieciešama pēc iespējas ātrāk.
Ja ir iespēja izmantot pakomātu, tad viss ir ok, ja prece ir liela un ir nepieciešams kurjers - aizbrauciet uz veikalu paši. Personīgi man, pārsvarā ir tikai negatīva pieredze ar DPD kurjeriem.
Sveicināti!
Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai varam izskatīt sūdzību.
Ar cieņu,
DPD
Sveicināti!
Pēc DPD sistēmā pieejamās informācijas sūtījums ir piegādāts.
Aicinām izmantot sūtījumu izsekošanu, lai sekotu līdzi sūtījumu paredzamajai piegādes dienai. Ja sūtījuma izsekošanā redzat, ka sūtījums ir nodots uz piegādi, bet tomēr zvans vai īsziņa netika saņemta, aicinām pārbaudīt e-pastu vai sazināties ar Klientu apkalpošanas nodaļu, lai precizētu pieejamo informāciju.
Papildus esam nodevuši informāciju atbildīgajai nodaļai, par iepriekš noteiktā piegādes laika intervāla neievērošanu un piegāžu apstākļiem, lai uzlabotu kurjeru sniegumu. Vēlamies arī piebilst, ka kurjeri seko līdzi noteiktajiem maršrutiem un procedūrām, tāpēc ne vienmēr ir iespējams izpildīt klienta lūgumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (2)
Sūtījumu piegādes adresi un laiku in saņēmēju var nomainīt elektroniski.
Veicot pasūtījumu no veikala Jūs nevarat norādīt konkrētu piegādes dienu un laiku. Laika posmu var būt, bet dienu nē. Par cik ļoti daudz cilvēku strādā maiņas darbu un nevienmēr zin savu grafiku uz priekšu, būtu vēlams zināt par piegādi vismaz dienu iepriekš, lai sakartotu jautājumu saistībā ar preces saņemšanu. Pretenzija DPD ir pat to, ka viņi nepaziņo par iespējamo piegādes dienu un laiku lacīgi, kā arī nedod iespēju pielāgoties preces saņemšanai, gadījumā, ja kurjers ir atbraucus, bet Jūs neesat uz vietas. Manā šodienas gadījumā, es vispār iepriekš nesaņēmu isziņu, tikai kurjera zvanu, ka viņš ir pie adreses.